Zwembad pret

9 2 4
                                    

'Goeiemorgen schoonheid.' Ik knipper met mijn ogen. Tobias hangt boven mij. 'Goeiemorgen dikzak.' En ik ga rechtop zitten, wat trouwens niet zo heel slim was want ik kom vol met mijn hoofd tegen zijn hoofd aan. 'Auw!' En ik laat mij weer vallen in het bed. ' Ja, dat was niet zo slim hé.' Grinnikt Tobias. Hij gaat rechtop zitten en ik ook. 'Waarom verpeste jij nou weer mijn slaap en uitzicht als ik wakker wordt.' Brom ik. 'Gewoon had ik zin in.' Grijnst hij. ' Ik ga douche, misschien maakt dat mijn dag wel weer goed.' Mopperend stap ik uit ben en ik loop de badkamer in.

Ik zet de douche lekker warm en stap er onder. Ik pak mijn bodylotion en wil net wat uit knijpen. 'Hé, waarom wil er nou niks uitkomen?' Ik draai de dop eraf en ik zie dat hij helemaal leeg is. Gister was hij nog tot de helft. 'TOBIAS!' Roep ik boos. 'Ja mevrouw brompot.' Roept hij zoetjes terug. 'Heb jij mijn bodylotion opgemaakt!' 'Wat moet ik nou weer met vrouwen bodylotion?' Ik grinnik on mij zelf. 'Laat maar!' Ik stop de douche en stap eruit. Snel droog ik mij af, alleen op dat moment kom ik er achter dat ik geen kleren heb mee genomen. Dat wordt er met mijn handdoek naar de kamer lopen.

Ik wikkel mijn handdoek om mijn lijf en ik wind er een om mijn haar. Ik hoop hard dat Tobias al aan het ontbijten Is, maar helaas.  Ik kom de kamer binnen en Tobias kijkt mij raar aan. 'Ga jij zo over straat?' Vraagt Tobias met een wenkbrauw opgetrokken. 'Ja, tuurlijk ik ga zo over straat.' Zucht ik sarcastisch. Ik zie hem grijnzen. Ik draai mij om en pak een onderbroek en een sport bh en Snel trek die aan, en ook snel mijn jurkje die ik vandaag aan doe.

 Ik draai mij om en pak een onderbroek en een sport bh en Snel trek die aan, en ook snel mijn jurkje die ik vandaag aan doe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Alleen moet je het gezicht van Saar erop denken😂)

'Staat je leuk!' Ik draai mijn om en bedank hem ik loop weer naar de badkamer en doe wat mascara op. 'Zo helemaal klaar!' Snel smeer ik een bolletje en loop dan snel naar beneden. Ik wou namelijk iedereen verrassen op een dagje uit, alleen dan moet ik wel iets leuks vinden. Snel ren ik de trappen af en sprint door alle deuren heen, ik probeer zo goed mogelijk de mensen te ontwijken die langs komen maar helaas moet ik er toch een raken. *bonk* Ik val met mijn hoofd op de grond en toen werd het zwart voor mijn ogen.

'Hallo?' 'Volgens mij komt ze bij.' Ik knipper met mijn ogen en boven mij hangt een jongen. Achter hem staat een vrouw bezorgt naar mij te kijken. 'Wa- Wat is er gebeurt.' Stammel ik. 'Kom ga even op deze stoel zitten.' Er wordt een stoel naar mij toe geschoven en ik ga er voorzichtig op zitten. 'Je had volgens mij hele erge haast waar door je tegen mij op botste.' Ik kijk hem vragend aan. Ik kan mij er helemaal niks van herinneren. 'Oh sh*t, spreek je Nederlands?' Ik werp hem een sarcastische blik toe. 'Ik zei net nog: wat is er gebeurt. Ik denk dat dat Nederlands is.' De sarcasme is gewoon in mijn stem te horen. Er ontstaat een grijns op de jongen zijn gezicht. 'Sorry dat was een domme opmerking.' Grinnikt hij. Ik knik heel serieus en dan schiet hij in de lach. 'Het gaat al weer hoor.' Snel sta ik op en wil ik verder lopen. 'Trouwens, nog bedankt dat je mij hielp.' Bedank ik hem. 'Geen dank.' Snel loop ik naar de VVV en ga daar tussen allemaal reclame blaadjes kijken of ik nog wat interessants zie. 'Noop, balen.' 'Kan ik u ergens mee helpen.' Ik draai mij om 'Oh nee hoor, ik ben gewoon wat aan het rondkijken, maar bedankt.' Hij geeft mij nog een knikje en loopt dan weg. Ik ga dan ook maar de winkel uit omdat er toch geen leuke uitjes zijn. 'Dan gaan we maar naar het zwembad.' Zucht ik. Ik loop weer naar boven en maak de kamer deur open. 'Hey, waar was jij naar toe?' Tobias zit op de bank en kijkt mij verbaasd aan. 'Ik was naar beneden gesprint voor een verrassing alleen toen botste ik en was ik even buitenbewust zijn. Toen wat rond gesnuffeld en niks gevonden.' 'Wat was de verrassing?' Vraagt hij nieuwsgierig. 'Ik wou een gezellig uitje met jullie doen, alleen de was niks leuks. Dus ik heb zo snel even besloten dat we naar het zwembad gaan.' Knik ik tevreden met mijn besluit. 'Ik zeg het wel tegen de anderen kleed jij je dan alvast om?' Vraag ik aan Tobias. Hij knikt en ik loop naar de kamer van Lisa en Mac. *klop* *klop* 'Hey Saar!' Lisa doet vrolijk de deur open. We gaan zo zwemmen in het zwembad dus trek je bikini aan.' Beveel ik haar. 'Yes sur!' En ze maakt er ook zo'n beweging bij. Ik schiet in de lach en loop weer naar mijn eigen kamer. Ik zie dat Tobias klaar is met omkleden dus ik trek snel mijn bikini aan. 'Kom!' En ik loop met mijn handdoek om mij heen en de rest achter mij naar het zwembad.

Een nieuw begin {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu