P.ov. James
Ik zit al een paar dagen lang alleen maar op mijn kamer. Ik heb voor de rest niks meer gehoord van Saar en Lisa, nadat dat zij boos weg was gelopen. Mijn moeder is elke dag trouw gekomen om te kijken hoe het met mij was en om eten te brengen. Hier lig ik dan. In mijn bed, onder de dekens, en alleen maar aan het denken wat ik nog allemaal met met verklote leven wil doen.
Ik pak mijn telefoon van mijn nacht kastje en klik op Whatsapp. Saar is online. Met wie zou zij nu appen? Waar over? Mijn hele leven bestaat op dit moment alleen maar uit vragen. Wat zou ik graag de stem van Saar nu willen horen, of nu even met haar praten. Zonder dat ik het merk heb ik een appje gestuurd naar Saar. Ze blijft online maar de vinkjes worden niet blauw. Zou ze geschrokken zijn?
Een paar minuten later worden de vinkjes blauw en ze stuurt Wat is er? Ik lees het appje een paar keer. Bedoelt ze dit angstig, bot of nieuwsgierig? Ik wou vragen hoe het met je gaat. Typ ik naar haar toe. Goed. En dan gaat ze offline. Zou ze boos zijn? Ik word helemaal gek van mijzelf! Ik stel echt te veel vragen.
Ik stap uit bed en ga naar de badkamer. Ik kijk naar een persoon in de spiegel, een persoon die ik niet ken. Haar door de War, grote wallen en doffe ogen. Ik schud en loop weer naar mijn bed. Ik kruip er weer in en ga staren naar het plafond. Dus dit wil ik met mij leven bereiken, alleen maar naar een witte muur staren.
Ik blijf een tijdje staren tot ik geklop op mijn kamer deur hoor. 'Binnen.' Mompel ik. Mijn moeder komt binnen met een dienblad. Ze zet hem op mijn nacht kastje en gaat op mijn bed zitten. 'Jongen toch.' Zegt ze meelevend. 'Wat is er nou toch allemaal? Wat gaat er allemaal in dat kopie van jou rond.' Ze woelt door mijn haar en staat dan weer op. 'Ga maar even wat eten en drinken, anders is jou einde straks nog in je bed.' Nadat sluit ze de deur weer en kijk ik wat mijn moeder nou weer voor mij meegebracht heeft. Een croissantje met jam, een cracker kaas, een een glas water. Er ligt ook een briefje bij. Ik ben nu even weg, ik ben vanavond rond 22:00 uur weer thuis. Zorg goed voor je zelf! Ik leg het briefje weg en pak het crackertje. Langzaam eet ik deze op en drink ook langzaam mijn water op. Wat zou ik Saar graag nu willen zien. Ik voel mij echt leeg zonder haar. Ik pak mijn telefoon en ga naar haar profielfoto op whatsapp. Ze heeft hem veranderd. Nu staat ze er zoenend op samen met een jongen. Die heeft dus een nieuwe vriend. Met die profieltoto nog op mijn scherm en mijn telefoon nog aan val ik dan in slaap.
Dit is een HEEL kort hoofdstukje, Sorry daar voor alleen ik wou jullie gewoon laten zien hoe James zich nu voelt na het gevecht tussen hem en Thomas. En trouwens dees komt heel vroeg online (00:35) omdat ik toen nog op was, maar ga nu slapen!
JE LEEST
Een nieuw begin {VOLTOOID}
ActionDit boek gaat over een meisje Saar. Zij laat je zien dat je door allemaal dingen heen moet in het leven. En dat niet alles zo makkelijk is dan dat het lijkt. Ranglijst:❤ 19 in actie! 22 in spannend