Ochtend

14 0 0
                                    

P.o.v. Saar

Nog half na snikkend komt mam mijn kamer binnen. 'Schat, gaat het een beetje?' Ik haal mijn gezicht uit Sunny haar pluizige vacht. 'Mam ik weet het gewoon even niet meer. Ik weet niet wat ik er van moet denken, en wat ik wil. Of ik blij moet zijn, of boos. Maar ik wil gewoon dat iedereen gelukkig is.' Snik ik. 'Aah schatje toch, kom eens hier.' Mam gaat op bed zitten en spreidt haar armen. Snikkend kruip ik in haar armen en huil het uit. 'Anders gaan we morgen langs je vader, en kan je gewoon even met hem praten. Over hoe jij je nu in deze situatie voelt.' Stelt mam voor.

Zuchtend draai ik mij om. Gister was nog wel leuk. Ze zijn nog even de stad in geweest, en zijn daarna nog even naar het restaurant geweest. Oké, vandaag ga ik naar papa. Mama brengt mij en gaat daarna even een boodschap doen. Ik haal nog een keer en stap dan uit bed. Ik pak een setje kleren uit mijn kast en loop dan door naar de badkamer. Even douchen voor dat ik deze spannende dag tegemoet ga.

'Kom je schat!' Roept mam van beneden. Langzaam loop ik naar beneden toe. 'Wat is er schat?' Mam komt bezorgt naar mij toe lopen. 'Ik vind het spannend.' Best wel gek, ik vind het eng om naar mijn eigen vader te gaan.

Super kort hoofdstuk maar..... Saar gaat haar vader zien...

Een nieuw begin {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu