Gebroken liefde

13 2 2
                                    

P.o.v. Saar

Ik word wakker in twee sterke armen, in de armen waar ik elke dag wel in wakker wil worden. Ik probeer mij te bevrijden uit de twee armen zonder hem wakker te maken. Ik wrong mij eruit en kruip uit bed. 'En waar denk jij naar toe te gaan?' Bromt iemand met een hele erge ochtend stem. 'Naar de wc want anders doe ik het straks in bed.' Ik loop naar de badkamer en ga naar de wc.

Als ik terug kom staat Tobias daar al helemaal aangekleed naast het bed. 'Wow, hoe kan jij zo snel omkleden? Zo lang zat ik namelijk niet op de wc.' Zeg ik verbaasd als ik uit de badkamer kom. 'Mijn geheimen superkrachten!' En Tobias laar zijn spierballen zien. Ik ziet in de lach. 'Nou ik ga mij ook maar omkleden dan.' Ik sta hier namelijk in een pyjama shirt en een kort broekje. 'Ik ga alvast de tafel dekken!' Roept Tobias en hij loopt de kamer uit.

Ik kleed mij snel aan en help hem dan ook met de tafel dekken. *klop* *klop* 'Wie is dat?' Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet.' Tobias loopt naar de deur en opent hem. 'Hey gast!' Mac slaat hem op zijn schouder. 'Yo bro.' En Tobias doet het zelfde. 'Saartje!!!' Lisa komt na mij toe rennen. 'Nog steeds in love?' Grinnikt ze. Ik knik blozend. 'Aah, wat schattig. Weet je moeder het al?' 'Nee dat vertel ik haar als ik thuis ben.' Ik ga aan tafel zitten en pak een broodje. 'Wil je ook?' En ik hou een broodje voor Lis haar neus. 'Nee dankje, heb net al gegeten.' Ik haal mijn schouders op en ga mijn eigen broodje smeren. Ik neem een hap van mijn broodje en vraag dan: 'Gaan we vandaag nog wat doen?' Je verstaat er niet veel van omdat ik mijn mond vol heb. 'Saar! Je ben dat wel niet thuis maar let wel op je manieren.' Waarschuwt Mac mij. 'Ja papa.' Grinnik ik deze keer met wel een lege mond. 'Maar gaan we nog wat doen?' Vraag ik voor de tweede keer.  'Ja! Ik heb een idee! Wij gaan shoppen!' Gilt Lis. 'Ja! Dan gaan we bij Amerikaanse merken kijken!' Roep ik enthousiast. Snel eet ik mijn broodje en pakken Lisa en ik onze spullen. 'Boy's, wat gaan jullie vandaag doen?' Vraag ik nog snel voordat wij de deur uitgaan. 'Zwemmen.' Roepen ze te gelijk. 'Oké!' Roep ik nog en dan wordt ik de deur uit gesleurd door Lis.

Als we de taxi naar het centrum hebben genomen komen we in een enorm winkelparadijs terecht. 'Omg!' Gilt Lisa. Ik zeg niks en staat om mij heen. 'Het is hier prachtig.' Fluister ik. 'Kom! Lisa trekt mij een random winkel in.

'Kijk deze!' Lisa houd mij een jurk voor met allemaal bloemetjes. 'Die is schattig.' 'Maar ze hebben hem niet in jou maat.' Zegt ze teleurgesteld. Ik kijk verder en zie een leuke trui. Ja ik ben echt een truie mens. 'Kijk hoe leuk!' Ik hou hem voor lis.

 'Kijk hoe leuk!' Ik hou hem voor lis

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.















'Die is leuk! Nemen!' Ze duwt mij een pashokje in en ik trek hem aan. 'Tada!' Ik ga voor Lisa staan en laat hem haar zien. 'Die is leuk!!' 'Ja, die neem ik. ' Ik loop weer het pashokje in en trek mijn eigen shirt aan. 'Saar?' 'Ja.' 'Je neemt toch nog wel iets anders dan dikke truien en broeken?' Vraagt ze argwanend. 'Ja, ja.' Lach ik. 'Maak jij je nou maar geen zorgen.' Ik zoek nog wat door. En ja tussen jurkjes want anders krijg ik op mijn donder van Lisa, dan zit ik weer te veel in de truien te kijken.

Een nieuw begin {VOLTOOID}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu