5.Bölüm>Git'me<

31.5K 1.2K 48
                                    


***Arin***

Merdivenin başında durmuş, olanları izliyordum. Konuşulanları duymak için biraz daha yaklaştım, kız ileride kalmıştı annem Alaz' ı kenara çekti.

"Oğlum al götür bu kızı burdan." Demişti

"Tamam annem, götüreceğim merak etme sen." Kim ki bu kız götür diyor annem eğer Alaz'ın arkadaşıysa yurtdışından gelmiş olmalı, bunu düşününce yurtdışından bir kız bir erkeğin peşinden geliyorsa seviyor demektir, Daha dikkatli dinlemeye başladım. Alaz kızın yanına gidip kolundan tuttu.

"Yürü Merve gidiyoruz." Kız Alaz'a dönüp.

"Acıtıyorsun kolumu Alaz bırak hem ne, nereye gidiyoruz, ailenle tanıştırmayacak misin beni? "

"Merve şimdi sırası değil, bilmediğin şeyler var. Seninle konuşmam gerekiyor,hadi gidelim." Dedikten sonra gidişlerini izledim. Bu kız kesinlikle sevgilisiydi! Peki ben ne yapacaktım şimdi? Tekrar odama gittim ve yatağa oturdum, kocam olacak adam önce beni paramparça etmiş, sonra toparlamak için uğraşıp yaralarımı sarmaya çalışmış ve şimdide o yaralara tuz basıp gidecek miydi?

Peki benim bir hakkım var mıydı? Hayır karısı olabilirim ama o kız Merve benden önce vardı. Beni sevmiyordur sadece kendini suçlu hissettiği için bağ evinde öyle davranmıştı. Gitse dur demeyeceğim,zorla evlendi benim yanımda duracak değildi ya ne sanıyordum ki ben?

Bu düşüncelerle kalbim sıkıştı nefes alamadım, bu kadar kısa sürede bu kadar bağlanmış olabilir miydim? Bana yaptığı şeyi affedemem ama böyle gitmesine de hazır mıydım?Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.

Ne kadar uyudum bilmiyorum, gözlerimi açtığımda başımda annem vardı.

"Kızım nasılsın? Sana bakmaya geldim,odandan çıkmayınca bir şey mi oldu diye geldim baktım uyuyorsun bende tam çıkıyordum." Yataktan kalktım yanına gittim.

"Yok anne yorgunluktan olsa gerek uyuya kalmışım. Bağ evinde de temiz hava çarptı hep yorgun hissediyordum, gel aşağı inelim de ben sana bir kahve yapayım." Dedikten sonra odadan çıktım, duyduklarımı sormayacaktım. Alaz'a da sormayacağım anlatmak isterse anlatır, gitmek isterse gider.


Annemle birlikte aşağı indigimizde mutfağa gittim, annemle ikimize kahve yaptıktan sonra annemin yanına avluya gittim. O sırada telefonu çaldı arayanın kim olduğuna baktıktan sonra bana bakıp tereddütle açtı.

"Söyle oğlum"

"*****"

"Akşam geç kalma"

"*****"

"Tamam"Alaz' ın ne söylediğini duymuyordum ama annemin yüzüne bakılırsa canı sıkılmıştı telefonu kapatıp bana döndü.

"Alaz yemeğe gelemeyecekmiş işi çıkmış,akşam geç kalmam dedi." O kızı sevgilisini bırakamadı işte, biliyordum kendimi kötü hissetsemde anneme belli etmemek için başımla onayladım ve önüme döndüm. Yüzüme bakarsa benim ne hissettiğimi anlardı, bir süre daha annemle oturduktan sonra mutfağa geçtim ve yemeğe yardım ettim.

Akşam olup masa kurulduğunda Mirza ağa annem ve ben vardık Jinda istanbula bir iş görüşmesi için gitmişti, ne kadar zorlasamda yemek yiyemeyince izin isteyip odama çıktım. Annem ve Mirza ağa ne kadar yemem için zorlasada yiyememiş hatta zorlamaya çalışınca midem  kötüye gitmişti. Odama çıkınca erken olmasına rağmen pijamalarımı giymiş yatağa girmiştim ve yine düşünmeye başladım.

Aklıma gelen şeyle kendime kızdım, bağ evinde bana anlatmak istediği buydu. Sevdiği olduğu,ilk evlendiğimizde bana kötü davranmasının nedeni de buydu. Peki bağ evinde neden bana o kadar iyi davrandı? Ve benimle aynı yatakta yattı? Başkası olmasına rağmen neden kendini bana affettirmeye çalıştı? Gittikten sonra teselli olmam için mi?

Bu düşüncelerle başıma ağrılar girmeye başlamıştı,saate baktım ona geliyordu kaç saattir aynı şeyleri düşünmekten ağrıyor olmalıydı. Alaz hala gelmemişti gözlerimi kapatmamla kapı açılıp kapandı, gözlerimi açmadım. Önce olduğu yerde durdu galiba sonra adım sesleri geldiğinde hala gözlerim kapalıydı, dolabı açtı bir süre sonra kapattı ve banyoya gitti tekrar kapı sesi geldi ama yanıma gelmedi. Evlendikten sonra her gece benimle uyumasına rağmen bugün gelmemişti yanıma! bende bir şey söylemedim ve uyumaya çalıştım. Herseyin bir zamanı vardı elbet.

Uyuyamayınca gözlerimi açtım ve yatakta oturur pozisyona geldim,baktığımda kolunu başının altına koymuş koltukta yatıyordu. Bir süre izledim sonra tekrar yatağa yattım ve gözlerimi kapattım sabah konuşacaktım onunla.

********

Sabah uyandığımda Alaz yoktu! Kalkıp banyoya baktım ordada yoktu,gitmişti demekki bu kadar çok seviyordu o kızı, hazırladım ve aşağı indim annemin yanına gittim. Dışarı çıkacağımı söyleyip konaktan ayrıldım, kapıdaki adamlardan Alaz' ın nerde olduğunu öğrendim kendi otellerine gittiğini öğrenince beni oraya götürmelerini söyledim. Otele geldiğimde resepsiyonda Alaz'ın restoranda olduğunu öğrenip oraya gittim, o kızla yine yan yanaydılar Merve, Alaz' ın elini tutunca yanlarına gitmenin iyi bir fikir olmadığını anlayıp ordan ayrıldım.

Otelden Alaz' la döneceğimi söyleyip konağa göndermiştim yanımda gelen adamı. Yürümeye başladım, düşünürken otelden iyice uzaklaşmıştım telefonu çıkarıp Alaz' a mesaj attım konağa gelmesini söyledim. Bende konağa döndüm kimseyle konuşmadan odama çıktım ve aklımdakini yapıp Alaz' ın gelmesini bekledim.

Zordu bağlanmıştım belkide aşık olmaya başlamıştım,bir süre sonra ağladığımı fark ettim göz yaşlarımı sildikce yenisi takip ediyordu durmuyordu, durduramıyordum. Ağlıyordum belki ilk gece olanlara belki evlenmek zorunda kaldığıma,belkide ilk görüşte aşık olduğuma inandığım kişinin başkasına aşık olmasına. Kapının açılmasıyla Alaz odaya geldiğinde gelip karşımda durdu.

"Sen iyi misin? Gel deyince merak ettim seni, aradım açmadın annemi aradığımda evde olmadığını söyledi." Sonra sustu yüzüne bakmıyordum, cenemden tutup ona bakmamı sağladı ağlamıştım istemesemde ağladığımı anlamış ki hemen önümde diz çöktü, yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Arin ne oldu? Biri birşey mi söyledi? Canını mı sıktılar neden ağladın?" Sevdiğin varken niye böyle davranıyorsun, neden işleri zorlaştırıyorsun? Demek istedim ama tek söylediğim şey.


"Git" Olmuştu, anlamamış olacak ki yüzüme bakmaya devam etti.

"Git diyorum Alaz git"

"Nereye gideceğim Arin, ne diyorsun sen?" Ayağa kalktım ve bavulunu gösterdim.

"Biliyorum o kızı, götür ben onu istemiyorum burda. Gitsin sende git kalma burda sen kalırsan oda ka-"sözümü bitirmeden araya girdi.

"Sen nasıl nerd-"bu defa ben kestim sözünü.

"Nerden bildiğim önemli değil. Alaz git sadece sevgilini de al ve git istemiyorum burda sizi. Ben buna katlanamam."

"Arin sen yargısız infaz veriyorsun bilmediğin şeyler var."

"Bilmek istemiyorum Alaz! Benim bildiklerim bana yetiyor." Gözlerine baktım birşey vardı orda, hayal kırıklığı gibi sonra yaklaştı.

"Gitmemi söylüyorsun ya, gerçekten kalmamı istemiyor musun?" Hemde deliler gibi ama olmaz sevdiğinden ayıramam. Bunu yapamam mecburen evlendin ama burada da kalamazsın. Biri duyacak olursa babamın aşireti beni aldattığını söyleyip ölüm emri bile verebilirler. Kan isterler kendi infazların keser bunlar, başkasını seviyor olsan bile ölmene izin veremem, o yüzden hissettiğim şeyi söylemedim düşüncelerimi bilmesine gerek yoktu.

"Hayır istemiyorum! Git Alaz." Yüzüme baktı gözlerimin içine heran ağlaya bilirdim ama ağlamamak için çok zorladım kendimi ağlamadım arkasını döndü, bavulunu aldı ve arkasına bakmadan çıktı. Ben daha fazla dayanamadım ve olduğum yere yığıldım. Gitmişti ne kadar gitme desede kalbim git demişti, o an karnıma ağrı girdi giren ağrıyla ayaklarımı kendime çektim ne kadar süre öyle kaldım bilmiyorum sonra Jinda geldi beni yerde görünce

"Arin!"beni görünce telaşla yanıma geldi ağladığımı görünce sarıldı sonra beni ayağa kaldırmaya çalışınca ben bir ıslaklık hissettim ve daha Jinda ya söylemeden ayağa kaldırdığı anda gözlerim karardı ve tekrar yere düştüm o an  Jinda 'nın bağırdığını duydum.

"Arinnn"

ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin