***Arin***Sabah uyandığımda belimde hissettiğim ellerle irkildim, Alaz'ın ellerini belimden geriye ittigimde kıpırdansada uyanmadı, evleneli bir ay olmasına rağmen affetmemiş aramızdaki duvarı kaldırmamıştım. Alaz da her fırsatta kendini affettirmeye çalışıyordu, yataktan kalktım sessiz bir şekilde banyoya girdim,günlük ihtiyaçlarımı giderdikten sonra tekrar odaya dönüp kıyafetlerimi alıp banyoya yönelmişken. Alaz' ın yatakta oturur pozisyon da beni izlediğini gördüm.
"Günaydın" dediğinde cevap vermeden banyoya girdim. Hazırlandıktan sonra banyodan çıktım Alaz' a bakmadan odadan çıktım ve mutfağa indim .
"Günaydın kolay gelsin hanımlar." Dediğimde Fatma abla ve Gülizar gülümsemeyle karşılık verdiler, önce fark etmediğim Asiye hanım
"Günaydın"dediğinde sesin geldigi yöne döndüm,masada oturmuş beni izliyordu, ne yapacağımı şaşırdım gülümsedi.
"Günaydın güzel gelinim,gel yanıma otur ana kız kahvaltı hazır olana kadar biraz sohbet edelim." Gülümsedim o sırada kapıdan yeni giren Jinda
"Papucum dama mı atıldı bana mı öyle geliyor?" Dediğinde gülümsüyordu.
"Kıskanma deli kız,sen zaten benim güzel kızımsın ama şimdi bir kızım daha var ikinize de yeterim ben." Ikimiz gidip oturduğumuzda mutfaktaki Fatma abla Gülizar da bize bakıp gülüyordu.Sohbet muhabbet derken kahvaltı hazırlanmıştı masayı birlikte kurduğumuz da Mirza ağa ve Alaz da masaya gelmişlerdi, yanımda oturan Alaz 'a bakmadan kahvaltımı yapıp Jinda' yla konuşuyorduk tam o sırada
"Baba biz gelininle bugün bağ evine gideceğiz." Alaz' ın söyledikleriyle şaşkınca ona döndüğümde,omuzunu silkip göz kırptı.
"Tabi tabi gidin oğlum, gitmişken bir kaç günde kalın."Asiye anne evet artık anne diyordum. Çünkü mutfakta geçen sohbette öyle olmasını istemişti, annemin heyecanla gidin demesinden sonra Mirza ağa başıyla onaylayınca konuşmanın vakti gelmişti.Bu öküz le aynı odada yanlız kalmaya tahammül edemezken bağ evinde sadece ikimiz olacaktık.
"Ben kendimi rahatsız hissediyorum, odamda dinlenmek istiyorum başka zaman gideriz." Dediğimde Alaz' ın bakışları değişti,onunla gitmek istemediğimi biliyordu niye kızıyor ki? Annem telaşla bana dönüp.
"Ne oldu kızım? iyi değilsen hastaneye gidelim." Bu kadar telaş edeceğini bilmiyordum bu tavrıyla gerçek annemin bile beni bu kadar düşünmediği gerçeğini bir daha hatırladım.
"Yok anne iyiyim,sadece biraz halsiz hissediyorum dinlenirsem geçer." Alaz bana bakmayı bırakıp annesine döndü.
"Merak etme anne, ben gelinine iyi bakarım. Hem temiz hava iyi gelecektir." Gitmek istemediğimi bildiği halde bunları yapıyordu. Affetmeyeceğim ne yaparsa yapsın,istediği bağ evine gitmekse gidelim bakalım. Bu defa birşey söylemedim, bir süre sonra kahvaltı yapmış masayı toplamaya yardım edeceğim de
"Tamam kızım gerisini Gülizar halleder sen gidip hazırlan." Annemin söylediğini yapıp odama çıktım. Ne hazırlayacaktım ki sonuçta kaç gün kalacağımızı bilmiyordum, dolapta ki kıyafetlere bakıp duruyordum ki, kapı açıldı ve Alaz girdi odaya tekrar dolaba döndüğümde.
"Bir hafta kalacağız." Ben şaşkınlıkla Alaz 'a döndüm.
"Bir hafta mı?" Başını olumlu anlamda salladuğında kollarımı göğsümde bağladım.
"Gitmiyorum ben."
"Gidiyorsun hazırlan."
"Ben seninle bu odada kalmaktan bile rahatsızım, bir hafta sadece senin olduğun bir Ev mi? Kesinlikle gelmiyorum." Burun kemiğini sıktığında sakinleşmeye çalıştığını anladım. Ne yani bide kızıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
Fiksi UmumKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...