35.Bölüm>Bir Adım Atma Zamanı<

15.1K 727 34
                                    

Merhabalar..

Evet yine ve yine gecikmiş bir bölüm,kusura bakmayın sağlık nedenleriyle bölüm yazamadım hatta o kadar sıkıntılı bir zamanki bugünün Salı olduğunu bile unutmuştum o yüzden bu saatte geliyor Yeni Bölüm:/

Bi kadar sıkıntılı bir zamanda sizi bölümsüz bırakmak istemedim o yüzden sizde desteğinizi esirgemeyin lütfen♡

Keyifli okumalar

***Alaz***

Arin'i gönderdikten sonra Cihan'la Mardin'e döndük Cihan'a Arin ve Jinda' yı istediğim adrese getirmesini söyledikten sonra ayrıldık.

Boran'ın tek derdi Arin hakkında yalan yanlış şeyler anlatıp ağalara ölüm kararı aldırmaktı. Ne kadar kolaydı bunlar için ölüm kararı vermek! Sonuçta Boran da erkek yapar deyip işin içinden çıkacaktı, benimde Arin'den sonra toparlanamayacağımı anlamıştı.

Azad geldiğinde onunla her şeyi konuşmuştum, olurda işler istediğim gibi gitmezse desteğe ihtiyacım vardı ağaların arasında babamın sözünün geçtiği ağalar olması işime geliyordu. Demirhan ve babasının olması da ek olarak güçtü bu toplantıda sözü geçen ağalar olması, olası bir aksilikte yanımda bulunmalıydı.

Her detayı düşünüp ayarladıktan sonra toplantı olan yere geldik, bütün ağalar toplanmış bana tuhaf bir şekilde bakarken masanın başında oturan Devran ağa konuştu.

"De bakalım Alaz ağa bu konuşulanlar neyin nesidir?" Başımı dikleştirip yüzüne baktım kendimden emin bir şekilde konuşmaya başladım.

"Neyini anlatayım Devran ağa? Belli değil midir neyin ne olduğu? Niye bunu yapar iyi bilirim sizde bilirsiniz, ağalık diye yanıp tutuşurken benim gelmemi hazmedemedi öyle değil midir? Benim karım benim helalim! Yanında olduğunu demiştir,nerde yanında? Benim karım evinde şimdi, bu dedikodu çıktığında ben Arin Demirhan ağa kardeşim hepimiz bağ evindeydik babam arayıp söyledi çıkıp geldik. Eğer karım onun yanındaysa evinde olan kimdir?" Dediğim de bütün ağalar aralarında konuşmaya başladı babam başıyla onayladığında bende devam ettim.

"Inanmazsınız belki şimdi karım yolda buraya geliyor gözünüzle görün benim yanımda olduğunu!" Dedim sonra kendi aralarında tartışmalar başlamıştı bu durumu Boran'a da soracaklarını söylerken telefonuma gelen mesajla Demirhan'a işaret verdim Demirhan izin isteyip yanımızda ayrıldı bir süre sonra Arin'le birlikte döndüğünde ağalar onay vermiş hüküm verilmedi dedikten sonra dağılmıştı.

İçimde oluşan rahatlıkla derin bir nefes aldım, Mehmet Ali ağa benim omuzuma elini koyup yanımdan geçerken Azad yanıma gelip Kardeşinin emin ellerde olduğunu gözünün arkada kalmadığını söyledikten sonra Arin'in yanına gitmişti. Babam ve Jinda birlikte eve giderken Demirhan da Viyan'ı bırakacağını söyleyip yanımdan ayrıldı Cihan'ın yanına yaklaştım.

"Çok sağol Cihan seni ilgilendirmediği halde bana yardım ettin destek oldun." Dediğim de elini koluma koymuş

"Nasıl ilgilendirmez Alaz biz aile sayılarız." Dediğin de gülümsedi ben söyledikleriyle gerilirken acaba Jinda'yla aralarında ne gibi bir gelişme olmuştu ki aile diyordu? Kafamı iki yana salladım bugün bunu düşünecek zaman değildi sonra yakından ilgilenecektim!

Herkes gittiğinde Arin'le yalnız kaldığımız da Arin'e baktım başını yere eğmişti,bir süre olduğum yerde durdum daha sonra yaklaştım, başını kaldırmıyor gözlerime bakmıyordu.

Ardından cenesinden tutup yüzüme bakmasını sağladım. Gözlerimin içine baktı öyle güzel baktı ki dayanamadım kendime çekip sarıldım, benim sarılmamı bekliyor gibi güzel gözlerinden yaşlar akmaya başladı.

ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin