Merhabalar
Ben geldim ve ikinci bir tanıtım videosuyla artık herşey yoluna giriyor ona uygun bir video :)
Keyifli seyirler keyifli okumalar 🖤***Alaz***
Odaya girdiğim zaman karşımda güzelliğine her geçen gün güzellik katan bahar gözlümü gördüğüm de öylece kalıp baktım. Daha sonra yanına yaklaşıp elbiseyi giyme dediğimde yanlış anlamış ardından çok güzel olduğunu söylemiştim, Arin'in tam karşısında durduğumda onu deli gibi istesemde kırmamak için uzak duruyordum her şey yoluna girmişken alt üst edemezdim.
Kendime hakim olamayıp dudaklarına yaklaştığım an yüzünü cevirmesiyle paramparça oldum yine ve yeniden, yüzümü boynuna gömerek derin bir nefes aldım görünüşe göre uzunca bir süre daha sadece kokusunu alabilecektim. Ama buna da şükür derim, bunu bile zor elde etmiştim, Özür diledikten sonra Arin beni kendinden uzaklaştırmış ilaçlar hakkında konuştuktan sonra odadan çıkmıştı.
Koltuğa oturup başımı ellerimin arasına aldım, tamam belki bencilceydi düşüncelerim ama aylardır yanı başında olup dokunamamak beni bitiriyordu. Bir süre öylece oturup düşündükten sonra oturduğum yerden kalkıp dolaba ilerledim,giyindikten sonra zaman kaybetmeden odadan çıkıp salona geldim Arin yoktu..
Tam mutfakta mi diye bakmaya çıkmıştım ki, kapıdan Fatih'lerin geldiğini görünce babamlarla avluya indik,karşıdığımızda Arin nerde diye bakınıyorken merdivenlerden indiğini gördüm. Yanıma gelip durduğunda misafirler salona geçerken beline koyduğum elimle itiraz etsede üşümüş olduğunu fark ettim, neden dikkat etmiyordu anlamıyorum.
Şal istedikten sonra birlikte salona doğru ilerledik, ben babamın yanına gecerken Arin kızların yanına oturmuştu,babamlar konuşsada ben Arin'in her hareketini izliyordum konuşması gülümsemesi.. Mutlu oldum çünkü bu defa yenildim dememişti kendini hemen toparlamıştı veya öyle görünüyordu,ben Arin'i izlerken odada ki herkesin üstünde gezdirdigi bakışları beni bulunca durdu sonra gülümsedi bende gülümseyince başımı öne eğdim. Babam görürse önünde cilveleşiyorlar demesin diye,
Bir süre sohbet devam etmiş ardından Kahveler yapılmış kız isteme olmuştu nihayet herkes evine gittiğinde rahat bir nefes aldım. Çünkü hemen Bahar gözüme sarılıp uyumak istiyordum, ama düşündüğüm gibi olmamış Arin bu defa yemek demişti Arin in de yemeğini bildiğim için kabul etmiş ve mutfağa gitmiştik. Yemek yedikten sonra mutfağı toplayıp odamıza geldiğimiz de Arin ilaçları vermişti bana ictikten sonra dolaba yönelmiş kıyafetlerini alıp banyoya girmişti.
Bende yatağa ilerledim,görünüşe göre sarılmak için biraz beklemem gerekecekti. Bir süre oturup telefonla uğraştıktan sonra giyindim ve yatağa girdim, ne kadar dönsemde uyuyamıyorum, şu anda tek istediğim bahar gözüme sarılıp uyumaktı. Gözlerim kapalıyken kapının açıldığını duysamda gözlerimi açmadım, Arin uyanmamdan korkmuş olacak ki sessiz bir şekilde yatağa yaklaştı bir süre baktığını hissettim daha sonra yatağa girdiği an beline sardım elimi şaşırmıştı.
Neden geç kaldığını sorduktan sonra kokusunu içime çekmemle yanlış yaptığımı anladım, artık gerçekten Arin den uzak durmak zor oluyordu. Bunu söylediğim de Arin'in söyledikleriyle afallamıştım
"İstiyorum Alaz gerçekten karın olmak istiyorum!" Dediğinde şaşkın bir şekilde bahar gözüme baktım bu deli gibi istediğim bir şeyken yinede Arin ben istiyorum diye kabul etmemeliydi yatakta doğruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
Ficção GeralKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...