Merhabalar...
Bakalım Arin bulundu ama neler bekliyor onları okuyup göreceğiz
Keyifli okumalar:)
***Arin***
Ağzıma kapanan ellerle sesimi duyuramamıştım,beni çekiştirerek arabaya doğru götürürken Boran pisligi gülerek izliyordu bizi.
Beni arabaya aldiktan sonra ağzımı ve elimi bağladılar yanımda Boran otururken önde oturan onun teyze oğlu Kadir'di arabayı çalıştırıp ordan uzaklaşırken kafamda binlerce düşünce dönüyordu bu şerefsiz herşeyi yapabilirdi benim bir şekilde burdan kurtulmam gerekiyordu.
Hava birazdan kararmaya başlayacaktı, ben nasıl kaçabilirim diye düşünürken boynumda hissettiğim dokunuşla bana dokunan elden uzaklaşmaya çalıştım. Bu defa Boran yaklaştı nefesi boynuma değerken
"Çok güzel korkuyorsun Arin bundan sadece Alaz yararlanamaz!" Dediğinde iğreniyordum, bir insan nasıl böyle düşüncelere girerdi bu kişi kuzenin karısıyken? Gözlerimi kapattım benden uzaklaşması için dualar ederken konuşmaya devam etti.
"Aç gözlerini!" Bağırmasıyla irkilsemde acmadım, saçlarımda hissettiğim parmaklardan sonra çekmeye başladı sonra
"Aç gözlerini dedim!" Gözümü açtığımda saçlarımı bıraktı.
"Ne o Alaz'la evcilik mi oynuyordunuz?" Bakışlarımı yola çevirdim, Alaz uyanmışmıydı acaba Jinda gelmişmiydi? Alaz yokluğumu anladığında ne yaptı deliye dönmüştür. Diye düşüncelere dalmışken önce bir köye gelmiş yolda telefonumu atmış ardından da şehirden çıkmıştık.
Diyarbakır'a giden yola girdiğimiz de korku bütün bedenimi sararken sadece öylece yolu izliyordum. Elimden bir şey gelmiyordu gittiğimiz yerde kaçmaya çalışacaktım, Diyarbakır'a yetişmeden başka yola girdik ordan devam ederken yönümü Boran'a dönmüyordum arada bana seslensede cevap vermediğimde seslenmeyi bırakmış ve önüne dönmüştü.
Araba durduğu zaman beni zorla arabadan indirip eve doğru sürüklemeye başladı, karşı gelmeye çalışsamda başaramamıştım. Eve girdiğimiz de beni bir odaya getirmişti beni yatağın üstüne attıktan sonra odanın kapısını kapatıp dışarı çıkmıştı.
Ben ne yapabilirim diye pencerenin yanına yaklaştığımda pencerede parmaklıklar olduğunu gördüğünde hayal kırıklığıyla ayağımı yere vurmuş tekrar yatağın üstünde oturmuştum. Arada Boran gelip bana bir şeyler söyleyip gittiğinde sinirim daha çok bozuluyordu.
Son yanıma gelip karşımda durduğunda cebinden çıkardığı sigarasından bir dal alıp dudaklarına götürdü, ardından çakmakla yaktı içine çektiği dumanı ağır ağır dışarı bırakırken gülüp
"Buraya kadar!" Dediğinde anlamaz bir şekilde baktığımda devam etti.
"Alaz'ı bitiriyorum seni beni istemediğin için bir dipsiz kuyuya atıyorum. Bakalım bundan sonra nasıl yaşayacaksın?" Dedi sonra tekrar sigarayı dudaklarına götürüp dumanı içine çekip konuşmaya devam etti.
"Aa unuttum ben yaşamayacaksın ki sen!" Ben hala ne dediğini anlamamış yüzüne bakarken kendime gelip konuşmaya başladım,önce bağırmış ardından da karşısında durup
"Elbet Alaz seni bulacak yaşatır mı seni? Bıraksaydımda o zaman seni öldürseydi bir pislik eksilirdi dünyad-" sözümü yarım kesen bana tokat atmasıydı, sonra beni yere indirmişti ki önce kapı sesi ardından odaya giren Alaz'ı gördüm hızla Boran'ın yanına gidip yumruk atmış yere düştüğünde de defalarca vurmuştu gidip elimi omuzuna koydum, Alaz dokunmamla bir an durup bana baktı sonra önüne dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
Ficção GeralKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...