30.Bölüm>Ben Seni Çok Sevdim<

16.2K 841 93
                                    


Merhabalar...

Evet gecikmiş bir bölüm ama biraz sitemkar olacağım galiba ben okurlarımı her türlü severim,okumanız bile mutlu ediyor beni ama birazda destek olsanız ne güzel olur.

Mesele bir çok yazar belirliyor bu kadar Oy Veto Yorum gelmezse yeni bölüm gelmeyecek diye ben öyle Şartlandırmıyorum ama içinizden gelsin mesela oy verin 600 okuyan varken 100 oy sizcede az değil mi?

Veya bu kadar şey yazarken kendi fikrinizi belirtseniz veya beğendiğiniz yerlere yorum yapsanız tek bir yorumla ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz.

Kusura bakmayın sitem ettiğim için kızanlarda olabilir mecbur değilsiniz sonuçta.

Ben çok konuştum sizi çok güzel bir bölümleri baş başa bırakıyorum.

Keyifli okumalar:)

*********************

***Alaz***

Yemekte o an Arin ne demeye çalıştığımı anlamış olacak ki gülümsemişti. Beklediğimden çok daha güzel geçmişti yemek, eve geldiğimiz de uyuyacağımız sırada Arin ateşim olduğunu söyleyip hastaneye gitmemiz gerektiğini söylemişti.

Itiraz etmiştim sonra bir şekilde anlaşmıştık aslında pek iyi hissetmesemde hastane zamanı değildi bu zaman. Arin ateşimi düşürmek için bir şeyler yaparken bende uyuya kalmıştım.

Sabah uyuya kalmış Arin'in sesiyle uyanmıştım, nasıl böyle bir günde uyanamazda uykuda kaldırdım? Hızla hazırlandıktan sonra kahvaltı yapmadan evden ayrılmış önce kahvaltı yapmış ardından bütün gün dolaşmış ve evlenmeden yapmamız gereken şeyleri yapmıştık ve son olarak evlilik teklifi!

O an ne kadar güzel göründüğünü anlatacak kelime bulamıyorum, mutluluktan ağlamıştı ya o an ben bir daha doğmuştum. Bundan sonra göz yaşının tek sebebi mutluluk olmalıydı, kabul ettiğinde sarılmış ve sohbet ederek bir süre daha orda kalmıştık. Ardından eve döndük kendimi iyi hissetmesemde Arin'e belli etmemeye çalışıyordum.

Sabah erkenden kalkmış ve valiz hazırlamıştım, günler öncesinden aldığım beyaz elbiseyi de Jinda'dan alıp dolaba yerleştirdim. Arin uyandığında elbiseyi söyleyip gösterdiğimde tereddüt etsede kabul etmişti, herşey planladığım gibi gidiyordu ve bugün bizim için bir dönüm noktasıydı! Valizi yerleştirip eve döndüğümde aldığım elbisenin içinde melek gibi duran bahar gözüme baktım o kadar güzel olmuştu ki söyleyecek söz yoktu.

Evden ayrıldık bağ evine doğru giderken heyecanımı bastırmak için fazla konuşmamıştım. Konuşsam sanki herşeyi berbat edeceğim gibime geliyordu o yüzden en iyisi susmaktı! Nihayet bağ evine geldiğimiz de derin nefes alıp arabadan indim,benimle birlikte Arin de indiğinde evden müzik sesi yükseldi ardından Arin'in saçlarına Jinda tarafından hazırladığım taç takıldı.

Şaşkın bir şekilde etrafına bakıp ne olduğunu anlamaya çalışırken,evden çıkan kişilerle şaşkınlığı daha fazla arttı yanına yaklaşıp elini tuttum.

"Biraz geçiktim ama sana söz çok mutlu olacağız." Dediğim de gözlerimin içine baktı

"Sen nasıl bir adamsın?" Dediğinde gülümsedim

"Senin tek gülüşünde can bulan bir adamım." Dedim bana sarılmasıyla alkışlar yükseldi o an etrafınızda olanları yeni fark ediyor gibiydik Arin benden ayrıldığında utanmış olacak ki tekrar yüzünü göğsüme gömdü. Bu anlar benim için hayat demekti!

ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin