Çok geciktirmeden geldi yeni bölüm :) keyifli okumalar :)
***Arin***
Yanlış duymamıştım arkamdan Alaz'ın sesini duymamla yavaş hareketlerle Alaz'ın olduğu yöne döndüm. Emin olmam gerekiyordu, döndüğümde kapıda öylece durmuş bana bakıyordu ne bir adım geliyor ne bir söz söylüyordu. Benim tepki vermemi bekliyor gibiydi ne zaman gelmişti neden gelmişti ki? Bir şey söylemedim olduğum yerde öylece kaldım. Önce babam şaşkınlığı atlattı.
"Ne zaman geldin?" Dediğinde Alaz babasına yaklaşıp elini öptü. Annem ağlamaya başlamıştı bile annesine yaklaşıp önce biraz bekledi annem sarılmayınca Alaz annesini kendine çekip sarıldı. Bir kaç saniye sonra annemde karşılık vermişti ben öylece durmuş olanları izliyordum. Annesinden ayrılıp benim önümde durdu
"Bir şey söylemeyecek misin Arin?" Dediğinde bir şey söylemeden arkamı döndüm ve hızlı adımlarla merdivene yöneldim arkamdan geliyor olacak ki babamın
"Şimdi değil oğul biraz zaman ver." Dediğini duydum odama gelip kapıyı kapattım. Neden gelmişti şimdi yine aynı şeyleri yaşatmak için mi? Ben yokluğuna, bırakıp gitmesine alışmışken kendime yeni bir sayfa açacakken neden? Yatağın üstünde öylece oturmuş bunları düşünüyordum. Ne kadar zaman öyle oturdum bilmiyorum kapının çalmasıyla düşüncelerden çıkıp.
"Kim o?" Dedim
"Benim gelin ağam yemek hazır onu haber edecektim."
"Sağol Gülizar ben aç değilim, annemlere de böyle söyle yorgunmuş uyuyacak dersin."
"Tamam gelin ağam." Dedikten sonra gitmişti çok geçmeden tekrardan kapı çaldı. Ardından zorlanarak açıldı. Ben kimin geldiğini görmek için bakarken elinde tepsiyle Jinda gelmişti.
"Aç değilim deme Arin beni bilirsin sen yemeden rahat bırakmam. Nimete küsülmez hadi ye yemeğini."
"Niye gelmiş?" Dedim
"Yemeğe başla bende anlatayım." Dediğinde yemeğe başladım ne kadar yiyebilirsem konuşmaya başladı.
"Aslında bugün gelmedi ama ben sana oraları anlatmayacağım zamanı gelince sen istediğin zaman Alaz anlatır. Biz sana kalk Alaz'la eskisi gibi ol affet demeyiz hakkımız yok hatta sen ne karar verirsen ben senin arkandayım. Ama herkes ikinci bir şansı hakeder bir kere Alaz'ı dinle kendini anlatsın,sonra ne karar verirsen abim dahil herkes saygı gösterecektir."
"Sen mi haber verdin?"
"Sayılır bunları onunla konuşman daha iyi olur. Sana şimdi konuş demiyorum ne zaman istersen o zaman konuş." Dedikten sonra yanımdan kalkmış ve odadan çıkmıştı. Bende daha fazla yiyemeyecegim için tepsiyi masaya bırakmıştım. Tam o sırada kapı önünde duyduğum seslerle oraya yöneldim konuşmaları dinlemeye dikkat kesildim.
"Senin için misafir odasını hazırladım."
"Ne odası anne benim odam zaten var."
"Hayır orası kızımın odası ne zaman kendini affettirirsin o vakit o odaya girersin. Şimdi kızımı rahatsız etme belliki yorgun odaymna git hadi." Dediğinde anneme bir daha teşekkür ettim. Bide bir şey olmamış gibi bu odada kalmayı düşünüyordu! Şimdi o odasına gitmişken şu tepsiyi mutfağa götüreyim diye düşünüp odamdan çıktım mutfağa gittiğimde Gülizar mutfağı toparlıyordu gidip tepsiyi tezgaha bıraktım.
"Yardım lazım mı Gülizar?" Bana dönüp
"Yok gelin ağam sağ ol." Dediğinde mutfaktan çıkmış tam bir adım atmıştım ki Alaz'ın merdivenden indiğini gördüm. Tekrar mutfağa girip kiler tarafına geçerken Gülizar bana bakınca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
قصص عامةKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...