Merhabalar.
Evet bu defa gecikmeden geldi bölüm umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar.
***Alaz***
Dudaklarına dokunacağım sırada yüzünü çevirmesiyle suskunluğunu bozdu
"Ben o adama bakmadım, gülmedim! Ama senin sevgilin vardı,benimle evliyken!" Dediğinde bir adım geri çıktım devam etti
"Bunu öğrendiğimde ne kadar zordu benim için anladın mı şimdi? Ama arada ki farka bak, ben bir şey yapmadım ama senin sevgilindi ben senden daha çok yandım Alaz şimdi yanmaktan bahsetme!" Dediğinde paramparça olmuştum. Tamam yaktım yıktım haklıydı ama o önce vardı Arin'siz yapamayacağımı anladığım an bitmişti Merve bende, ama Arin kararlıydı yandığı kadar yakacaktı.
Bir şey söylemeden yanından uzaklaştım koltuğa gidip oturduğumda başımı ellerimin arasına aldım.
"Özür dilerim, sana böyle davranamam." Dediğimde Arin elbise dolabının önüne getmiş eline aldığı pijamalarla banyoya yönelmişti. Bir süre sonra giyinip çıktığında bana baktı aynı şekilde oturduğumu görünce
"Uyumayı düşünmüyor musun?" Dediğinde ayağa kalktım ve kapıya ilerlerken.
"Sen uyu uykum yok." Demiş ve odadan çıkmıştım. Teresa çıkıp Mardin'in ışıklarını izlemeye başladım bir süre sonra yorulup oturdum, ne yapsam geçmişim önüme konulacaktı. Yorulmadan bir şeyler yapmaya devam edecektim bunda kararlıydım bin defa kırsada kalbimi yaksada canımı ben kendimi affettirene kadar cabalayacaktım.
Bu düşüncelere dalmışken merdivenden gelen ayak sesleriyle o yöne döndüm Jinda'ydı gelen,beni gördüğünde önce duraksamış daha sonra yanıma yaklaşmıştı.
"Hayırdır kapıya mı konuldun?" Dediğinde kafamı kaldırıp Jinda ya baktım kafasını iki yana sallayıp karşıma oturdu.
"Yine ne yaptın?" Omuz silktim
"Odanın kapısına konulmadım ama kalbin kapısına konulmuşum. Kapıyı araladı ama o açık kapıdan her gireceğimde arada sıkıştırıp canımı yakıyor." Dedim Jinda geriye doğru yaslanıp
"Aşk sevda sabır işi der annem bilmez misin?"
"Bilirim, sabır da ederim ben ama o kalbe nasıl ilaç olacağım yeniden nasıl gireceğim onu bilmiyorum."
"Mesela bugün niye o kapı arasında kaldın?" Dediğinde gözlerimi devirdim.
"Saçmaladım. Arin bir kaç defa Cihan'a bakıp gülünçe ona kızdım." Dediğimde Jinda hızla yerinde doğrulup
"Şaka yapıyorsun değil mi? O kadının sen yokken bile gözü başka erkeğe değmedi nasıl böyle düşünürsün?"
"Ona bakarken güldü, bana öyle gülmedi,gülmüyor..." Dediğimde Jinda yerinden kalkıp yanıma geldi kolumdan tutup
"Hadi git odana ve yaptığın aptallığı düzelt.Kıskandım de bir şey de ama karından uzaklaşma o zaman daha kolay olur." Dediğinde bulunduğum yerden kalkıp Jinda nın karşısında durdum.
"Bir gün affedecek mi?" Gülümseyip omuz silkti
"Bugün bile affetmiş yoksa o odada ne işin olur, sadece onun yaşadıklarını anlamanı istiyor." Dediğinde gülümsedim ve merdivene yöneldim, sonra aklıma gelenle Jinda ya dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
Ficción GeneralKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...