MerhabaKeyifli okumalar:)
***Arin***
Jinda mutfaktan çıkarken Alaz ters bir şekilde Jinda'ya bakmıştı, elindeki yaraları hatırlatdığı içindi o bakışı.
Bende ellerimi yıkadıktan sonra kapının önünde durmakta olan Alaz'ın yanına ilerledim. Yanından geçecekken kolumdan tutup
"Benimle konuşmayacak mısın?"
"Seninle odada konuşacağız, o elindeki yaralarıda,sana verdiğim şansıda Koroğlu!" Dediğimde gözlerini gözlerime sabitledi, gözünde o an kırılan parçaları görebilmiştim. İlk evlendiğimizde bana her Karaca diye seslendiğinde kırılan kalbim gibiydi.
Sonra konuşmasına izin vermeden mutfaktan çıktım annem vardı sadece iyi geceler dedikten sonra merdivene yöneldim, arkamdan Alaz'ın geldiğini hissediyordum.
Odanın kapısına geldiğimde açıp odaya girdim, ardımdan açık bıraktım Alaz'da girdi ve kapıyı kapattı. Ben odanın ortasına gelip kollarımı göğsümde bağlayıp Alaz'a döndüm.
Benim baktığımı anlayınca gözleri benim gözlerimi buldu, bir anlıkta olsa gözlerinde parlama gecip dudağında tebessüm oluştu. Neden güldü diye düşünürken;
"Ey gözlerinden,özlemine düştüğüm... Söylesene, Bir bakışın bin geceye bedelse; Bir gülüşün kaç ömre bedeldir?" Söylediği sözlerle içim eriyip kalbim hızlı atmaya başlasada, kendimi toparlayıp
"Eline ne oldu?" Diye sorabilmiştim, elini kaldırıp baktı ardından bana döndü tekrar
"Yalan söylemek istemiyorum o yüzden sorma!" Dediğinde bir adım yaklaştım.
"Yalan söyleme sende! Ne oldu?"
"O sözlerden sonra bir şey yapmadan duramazdım!" Kafamı iki yana salladım.
"Söz vermiştin!"
"Evet ama öldürmedim.Sen bir şey yapma derken onu kastediyordun, bende öldürmedim!" Yanından geçip kapıya yöneldim.
"Bunun için bana verdiğin şansı geri almayacaksın değil mi Arin?" Dediğinde
"Bekle geliyorum." Dedim sonra kapıyı açıp çıktım, elimi kalbime koydum deli gibi atıyordu, ben affetmek için bir şans vermişken kalbim deli gibi Alaz diyordu. Derin bir nefes aldım, buna daha zaman vardı, hızla mutfağa indim eline pansuman yapmak gerekiyordu.
Nasıl vurduysa artık elinin derisi yüzülmüştü. Gerekli şeyleri aldıktan sonra tekrar odaya döndüm, kapıyı açtığımda Alaz yatağa oturmuştu yanına ilerleyip karşısına oturdum.
"Elini ver." Dediğimde elini uzattı, önce temizledim ardından krem sürüp sardım. Ben bunları yaparken bir kez dahi gözlerimi Alaz'a çevirmemişim,bana bakıyordu hissediyordum. Yaptığım işlem bittiğinde ayağa kalktım ve getirdiklerimi masaya bırakıp dolabıma yöneldim.
Pijamalarımı alıp banyoya ilerledim, banyoda giyindikten sonra çıktığımda Alaz giyinmiş ama yine aynı yerde oturmuş olduğunu gördüm. Elimdekiler bırakıp yatağa yöneldim,
"Sabaha kadar oturacaksın galiba?" Kafasını çevirip bana baktı.
"Daha öncede söyledim sen izin vermeden yanında yatmam! Sen gel demeden girmem yatağa." Dediğinde yatağa girdim ve gözlerimi kapattım.
"Yatakta yatabilirsin ama bana yaklaşma!" Dedikten sonra adım sesleri duydum yatağa geldiğini anlayınca gözlerimi açmadım. Gözlerim kapalı olmasına rağmen uyuyamıyordum, dün de yanımda yat dedim bugünde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARİN~Sabrın En Güzeli 2.Seri~Tamamlandı
Fiksi UmumKan davası bitsin diye kendimi feda edip Aslında ilk görüşte aşık olduğum adamla evlenmemle başlıyor hikayem ama hesaba kalmadığım "Hayat" Sen plan kurarken Başına gelenlerdir aslında" Bu sözün doğruluğuydu kimse tanımadan aşık olmazmış... Başlang...