2. Essen

2.8K 139 8
                                    

-Královna Morrganstamu-

"Hledejte pořádně! Někde tady musí být!" Začínala jsem hysterčit. Jak mohla utéct? Je to královská dcera, prokrysta! Věděla jsem, že to nedopadne dobře. Vždy byla tak strašně tvrdohlavá. 

Jenže Henry mě neposlouchal a řekl ji to. I přes to co věděl o mě. Když jsem se to dozvěděla já, reagovala jsem úplně stejně. Kdyby mi Henry nedal čas, zjevně bych taky utekla. Avšak Karin čas nedostala. Šlo jen o dohodu mezi dvěma královstvími,která byla domluvená ještě předtím, než se narodila. Jenže tak to v této době chodí a Karin by to měla udělat pro svůj lid. Neměla utíkat. Prostě neměla.

-Princezna-

Jsem celá rozbolavělá od běhu. Kdybych alespoň nezabloudila, tak bych si mohla jít sednout do mého domku, který jsem postavila s mým strýčkem Thomasem. Věděli jsme o tom jen my dva, nikomu to neřekl, ani mamce.
Jenže já, jako vždy, musela zabloudit. Tenhle les neznám, nikdy jsem tady nebyla. Je až moc hluboký na náš lesík. Všude jen stromy a věru nic.

Za mnou se ozvali koně. Rychle jsem se rozeběhla, kdo ví kam. Pokud to jsou naši, jsem v pěkné bryndě. Hukot koní se pořád přibližoval. Otočila jsem, ale to jsem za žádnou cenu neměla dělat. Narazila jsem do stromu a omdlela.

-Neznámý (zatím)-

"Stát!" Utáhl jsem uzdu koně a sesedl z něj. Můj věrný přítel taktéž sesedl a postavil se vedle mě. Oba jsme pozorovali nehybné tělo dívčiny věru nádherné. Sklonil jsem se k ní a odhrnul ji vlasy z čela. Kde se tady vzala? Neví, že jsou zdejší lesy nebezpečné?

"Jamesi, co budeme dělat?" opáčil Simon. Popadl jsem dívčino tělo do náručí a odnesl ji k mému oři.

"Co bych mohl dělat... Odvezu ji k Dalile, ta ji pomůže." odpověděl jsem a položil její tělo na mého koně. Sám jsem si nasedl a vyrazil jsem. Simon mi byl v patách, však já mu nevěnoval pozornost. Soustředil jsem se nato nádherné stvoření v mém náručí. Můj osud s ní není spjat, i tak ji ale budu chtít poznat.

-Princezna-

S vyjeknutím jsem se posadila. Byla jsem v nějakém domě, na něčí posteli. Z hlavy mi spadl mokrý ubrousek. Kde to jsem? Vypadá to tu jako v nějakém chudinském domě. Jenže jak jsem se sem dostala?

Dveře od pokoje se otevřeli a dovnitř vstoupila starší paní. Usmála se na mě.

"Madam, jsem ráda že už jste vzhůru. Začínali jsme se o vás bát." opáčila a mě tím ještě víc vykolejila.

"Kde to jsem?" zeptala jsem ji. Naklonila hlavu.

"Kde by jste měla být? V domku." odvětila zaraženě.

"V jaké říši?" zkusila jsem se znovu zeptat.

"V Essenu." Vykulila jsem oči. Essen. Princ. Svatba! Musím pryč. Vstala jsem a rychle se vydala k východu. Však když jsem otevřela hlavní dveře, do někoho jsem narazila. Dotyčný mě chytl kolem pasu, abych nespadla. Podívala jsem se na může, který mě silně svíral. Byl mlád, přiměřeně mému věku. Trochu špinavé blond vlasy mu padaly do obličeje a tím mi překážely ve výhledu na jeho modř v očích.

"Jste v pořádku, slečno?" zeptal se mě velmi příjemným hlasem. Vymanila jsem se z jeho sevření. Zarazil se, ale nakonec se na mě pousmál.

"Smím se vás zeptat, co jste dělala v lese, slečno?" opáčil. Nic jsem mu neodpovídala a tak pokračoval. "Essenské lesy jsou velmi nebezpečné, věděla jste to? Odkud pocházíte, madam?"

"Já...ehm... jsem z Morrganstamu." odpověděla jsem nervozně. Proč jsem mu nelhala? Proč jsem řekla pravdu? Je to kvůli těm jeho úžasným očím? Musím se na něj přestat dívat.

"Opravdu? To je nádherná zem. Mohu ještě znát Vaše jméno, slečno?" optal se a nadějně se na mě usmál.

"K..." zarazila jsem se. Nemohu mu říct mé pravé jméno. To nejde. Ale co za jméno mu mám říct?!

"K?" opáčil. Čeká až to dořeknu.

"Katharine." odpověděla jsem po chvilce přemýšlení. "A vy jste pane?"

"Promiňte, jsem to ale nezdvořák. Mé jméno je..." Také se zarazil. Tají mi něco? Jak si to může dovolit? Ne že já bych zase byla nějaké neviňátko, ale tohle se nedělá.

Povzdechl si a dořekl to. "Není proč bych Vám měl lhát. Mé jméno je James. James I."

Ach můj bože... Můj snoubenec. Proklatej osude.

pokračovaní příště

Ahojte! Je zde druhá část knihy Princezna na útěku. Juj, už se setkala s Jindřichem. Jaký na něj máte názor? Podle mě docela ujde... Užijte si to.

Pusa.....

Vaše Toro

Princezna na útěkuKde žijí příběhy. Začni objevovat