(* 5 *)

7K 415 9
                                    

,,...te iubesc,,

SAMIRA:

Dintr-odată viața mea capătă o altă tentă de culoare, întâlnirile cu Ali s-au înmulțit, nu vorbeam niciodată de sentimente, doar despre dorințe.
Deși brațele lui puternice nu-mi ofereau siguranță am decis să mă abandonez definitiv noilor senzații date de el.
Era pentru prima oară când mă lăsăm condusă de inimă și nu de rațiune, speram doar să îmi arate calea spre fericire și îmi doream să nu mă înșel de fapt nu îmi doream decât să trăiesc momentul, momentul care a devenit momente de atunci.
Eram împreună de 3 luni, 3 luni pline de atracție, dorință și sex, deși inima mea tânjea după ceva mai mult, după iubirea lui, îmi era teamă că îl voi pierde dacă va afla că îl iubeam.
Obișnuiam să călărim împreună, era un sentiment unic, libertatea și fericirea mă făceau puternică.
Într-o seară când stăteam întinși pe iarbă amândoi îmbrățișați și priveam cerul fiecare păstra tăcerea, probabil fiecare se gândea în altă parte, văd o stea căzătoare, încă una si încă una.
- Știi că trebuie să îți pui o dorință atunci când vezi o stea căzătoare? îl întreb.
- Da? Nu am știut, mă minte, atunci hai să ne punem câte o dorință.
Mi-am dorit să iubesc și să fiu iubită, de EL.

- Bună dimineața familia mea frumoasă, îmi salut familia și mă așez pe scaunul meu.
- Samira în seara asta vom avea invitat la cină, să nu rămâi peste program la cabinet, îmi spune mama.
- A da? Cine? întreb curioasă.
- Ali.
- Ali?
Nici unul dintre noi nu a făcut publică relația noastră, nimeni nu știa nimic.
- Împreună cu tatăl tău vor să deschidă un nou hotel, aici în București.
Adevărul este că nu vorbeam niciodată despre afaceri, dar mi-ar fi plăcut să știu acest lucru.
- Sigur.
- Said iar a venit târziu acasă? încep să râd.
- De fapt Said nu este acasă, îmi răspunde tristă mama.
- Dar unde este? îl întreb pe Victor care preferă să își privească în continuare mâncarea din farfurie.
- Fratele tău este reținut pentru 24 de ore, îmi răspunde tati.
- Said este la închisoare? mă ridic de pe scaun.
- Acolo ar fi fost acum dacă nu l-ar fi ajutat Ali.
- Ali? Ce legătură are el cu Said?
- Se pare că fratele tău nu a renunțat la cursele de mașini, aseară poliția a făcut o razie și el a fost reținut împreună cu încă 20 de persoane, după cină din seara concursului tău Said a rămas prieten cu Ali așa că l-a sunat pe el care a intervenit și l-a scăpat doar cu o reținere de 24 de ore și o amendă.
- Dumnezeule, îmi pun mâna la gură.
- Dacă ar fi fost după mine l-aș fi lăsat acolo, poate îi mai venea mintea la cap, nu putea să fie și el ca Victor sau ca tine, îmi spune mama printre lacrimi.
- Hei mamă, o iau în brațe, ai 5 degete la o mână dar nici unul nu seamănă cu altul , așa este el își va reveni sunt sigură.
- Scumpa mea, nu știu unde am greșit în educația lui.
- Când mă întorc după amiază nu vreau să te văd tristă, bine? îi sărut obrazul.
Imediat ce urc în mașină îl sun pe Ali, trebuia să mă lămurească de ce îmi ascunse faptul că era prieten cu fratele meu.
- Habibi, bună dimineața!
- Neața Ali, vreau să-mi spui ce ai făcut azi-noapte.
- Azi-noapte? Pai am avut parte de cea mai tare partidă de sex din viața mea cu o femeie minunată.
- Ali........după ce am plecat, ce ai făcut?
- M-am băgat la somn.
- Ali, ști foarte bine ce te-am întrebat și aștept un răspuns.
- Imediat după ce ai plecat habibi, m-a sunat Said și mi-a cerut ajutorul.
- De când ești prieten cu fratele meu?
- Aimra'at eanida (femeie încăpățânată).
- Țin să îți aduc aminte că știu exact ce ai spus și nu sunt încăpățânată dar aștept un răspuns la ce te-am întrebat mai devreme.
- Ne-am găsit de câteva ori la cafea, a mai venit pe la hipodrom.
- Și eu de ce nu știu toate astea?
- Habibi nu înțeleg ce te deranjează?
- Nu-mi place să mi se ascundă lucruri Ali, mai ales atunci când este vorba de mine și de familia mea.
-........,îl aud cum oftează și înghițea în sec.
- Ali, ce s-a întâmplat ce îmi mai ascunzi? Mai ești?
- Da sunt, Said în două ore ar trebui să fie liber, știi că diseară vin la voi la cină?
- Da, încă ceva, de ce te apuci să faci afaceri cu tatăl meu și eu nu știu?
- Habibi, este cam dimineață pentru interogatoriul la care mă supui și țin să te anunț că până în zori am stat pe holurile poliției.
- Bine fie, hai te las să te odihnești, ne vedem mai târziu, te sărut.
- Și eu te sărut habibi, ai grija cum conduci.
Îmi plăcea de felul cum îmi purta grija, felul cum se comporta, dar erau momente când era mult prea posesiv, arabul din el ieșea la suprafață, lucru care mie nu-mi plăcea.

- Te rog frumos să vii în cabinet, o privesc destul de serioasă pe Irina imediat ce intru pe ușă, simțeam că ceva îmi ascundea și nu-mi plăcea lucrul asta.
- Te rog să stai jos, mă așez și îi fac semn și ei spre scaunul din fața mea.
- Sami dar holul este plin, nu ar fi mai bine să stăm de vorbă după ce termini de consultat?
- Nu, vreau să îmi spui ce îmi ascunzi de ceva timp, și să știi că nu vreau să îmi ascunzi și tu lucruri, îi arăt degetul.
- Îl știi pe Valeriu Zirea?
- Da editorul care are labradorul Bruno, ce-i cu el?
- De două luni am început să ne vedem și aseară m-a cerut în căsătorie, îmi spune mândră și își întinde mâna să-mi arate inelul.
- Irina, dar este cu 30 ani mai mare ca tine, ca să înțelegi cu 5 ani mai mare decât tatăl tău vitreg, ești conștientă de asta?
- Bineînțeles Sami și nu-mi pasă deloc, Valeriu este cel mai bărbat pe care îl cunosc, un editor de excepție, aseară când m-a cerut în căsătorie nu știi ce cuvinte frumoase mi-a spus.
Voiam să o înțeleg și nu reușeam de ce tocmai acel domn despre care știam amândouă că trecuse prin 4 căsnicii, avea 5 copii, doi dintre ei erau de vârsta apropiată ei.
Probabil dezamăgirile prin care trecuse sau poate statutul pe care acesta îl oferea o făcea să fie oarbă.
- Nu aș vrea să te superi pe mine dar vreau să îți pun o întrebare.
- Despre ce este vorba?
- Te-ai gândit că el are 60 de ani, 5 copii și 2 nepoți, poate anul acesta nu, dar la anul cu siguranță îți vei dori un copil, el mai este dispus să mai aibă un copil?
- Bineînțeles adoră copii, adevărul este că încă nu am discutat acest aspect dar totul vine de la sine.
- Atunci nu-mi rămâne decât să îți urez casă de piatră și să fii fericită draga mea prietenă.
Ne îmbrățișam, ea vizibil fericită că eram părtașă la fericirea ei iar eu sincer nu priveam cu ochi buni aceasta relație, acel om era un adulter în persoană, uram persoanele care își doreau încă o relație având în vedere că erau căsătoriți și jurase în fata lui Dumnezeu credință și fidelitate.
La fel ca în fiecare zi orele zburau, azi ar fi trebuit să trec să o vizitez pe Blanca dar cina de casa îmi limita programul așa că decid să merg direct acasă fără să pierd nici un moment.

În salon Said stătea pe canapea cu capul în jos vizibil rușinat de ceea ce făcuse, lângă el la fel de serios îl însoțea Ali.
- Bună seara, îi salut și mă așez alături de mama .
- Nu este posibil așa ceva, începe tata să vorbească, cu ce am greșit în educația ta fiule? Ce anume ți-a lipsit?
- Tata te rog să mă ierți îți jur că voi renunța la curse.
- Juri pe dracu, eu nu știu ce îți poate mintea? Ai primit rezultatele examenului de admitere pe email de 5 zile, l-ai deschis să afli dacă ești sau nu admis? Lasă că îți răspund tot eu, nu, te-a durut fix în cot.
Sincer îmi era mie rușine de morală de care fratele meu avea parte așa că trebuia să dispar măcar 10 minute până se liniștesc apele.
- Vă rog să mă scuzați, merg să mă schimb și apoi cobor să mâncăm.
Deși nu l-am privit nici o clipă simțeam cum mă mângâia cu privirea și mă devora cu mintea.
Intru rapid în camera și îmi scot hainele din dulap, le arunc pe pat și intru în duș.
Statul pe scaun și zecile de animale pe care le atingeam zilnic îmi lăsau un strat de care simțeam nevoia să scap imediat ce ieșeam din cabinet.
Îmi înfășor trupul într-un prosop și ies din baie.
Luată pe sus, lipită de perete și strivită de trupul lui tare mă făcu să gem , doar gândul că urma să facem sex știind că părinții mei sunt în apropiere mă întărtă și îl doream mai mult acum și aici.
- Îmi place camera ta, o admira cât timp își încheia cămașa.
- Mă definește, îi răspund în timp ce mă îmbrac și eu.
- Mi-a fost atât de dor de tine azi, se apropie din nou de mine și mă hipnotizează cu ochii lui.
- Și mie, dar ar fi bine să pleci, ai lipsit cam mult din peisaj.
- Nu-ți fă griji am de dat mai multe telefoane importante, mă aruncă în pat.
- Nu, Ali nu, gata mergem, sunt moartă de foame.
- Și eu sunt mort după trupul tău, mârâie cu buzele lipite pe gâtul meu.
- Ali!
- Îmi place atât de mult numele meu atunci când îl pronunți tu habibi.
- Ali, vorbesc foarte serios hai să mergem, mă duc eu și tu mă urmezi peste câteva minute, se ridică supărat de pe mine și se apropie de fereastră.
- S-a întâmplat ceva? îl privesc cu atenție.
Nu spune nimic, doar mă privește și îmi cuprinde fața în mâini.
- Ali, mă sperii ce s-a întâmplat?
- 'iinaa ahbk! ( te iubesc)
Nu-mi venea să cred ce îmi auzise urechile, dacă totul este adevărat înseamnă că mi se îndeplinise dorința, steaua căzătoare se ținu de promisiune.
- 'iinaa ahbk 'aydaan! ( și eu te iubesc) cu ochii în lacrimi mă grăbesc să-i sărut buzele, îl iubeam și el mă iubea, ce altceva îmi puteam dori?
Eram fericită foarte fericită.

Samira - Poveste fără sfârșit ( volumul 2 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum