#2.04

1.5K 92 3
                                    

#Лукас

Лъвът олицетворява сила, мъжество и великодушие.

Беше написано на едната стена в мазето. Тези момчета наистина се вземаха много на сериозно.

-Най-накрая! - въздъхна русото момче, което беше седнало на земята и се беше подпряло на същата тази стена. Носеше тъмни очила. Никаква логика в тази тъмница. Беше облечен с черна риза и черен панталон. Приличаше на вампир и въпреки че не вярвах в такива неща се загледах в устата му за да разбера дали кучешките му зъби са удължени. Нямаше да му дам да ме захапе...

-Значи успя да го убедиш! - засмя се друго момче, с черна зализана назад  с гел коса. Погледнах го в черните очи и той ми намигна.

Когато огледах и останалите осем момчета, забелязах, че всички са облечени в черно. Както и Брадли, което обясняваше всичко. Братство с култ към черното. Или просто се бяха облекли като мен за да си помисля, че съм като тях.

-Момчета, това е Лукас! - Брадли ме представи и започна да изброява имената на останалите. Малкълм беше русият. Зализаният Стийв. Джон, Райън, Ашли, Адам, Крис, Ричард, Едуард и Харисън. Трябваше да ги запомня, но щях да оставя за влучай, че се съглася.

-Радваме се, че поне се съгласи да слезеш. - Адам ми се ухили. Наистина се надявах да не са дрогирани вампири.

-Не ми е много ясно защо ме искате, но нямам намерение да се присъединявам към нищо.

-Освен към гащичките на Майли. - всички погледнахме към Малкълм, който се засмя.

-Знаем. - продължи Адам като игнорира думите на русия. - Ти си в Бъркли заради момиче, но си художник.

-А на нас ни трябва художник, който да ни направи татуси. - каза Ашли и се усмихна.

-Татуси? - засмях се. - Нека позная, искате лъвове! - и посочих надписа на стената.

-Не само. - добави някой, май беше Райън.

-Не правя татуси... а и нямам оборудване. - добавих след като се замислих колко ли яко щеше да бъде да рисувам по кожата на тези момчета.

-Ние имаме. - каза Малкълм, изправяйки се. Беше слаб и леко залитна. Пиян ли беше или дрогиран?

-Първо имам един въпрос. - всички ме погледнаха. - Някой от вас трезвен ли е тази вечер?

-Да! - отвърнаха всички, освен Малкълм.

-Да не взимате дрога?

-Не! - отново отвърнаха всички. Този път и Малкълм се присъедини.

-Дрогата замъглява съзнанието. - каза Стийв. - Ние сме бъдещето на Америка.

-Но пиете!

-Разбира се, че пием! Кой не го прави? - Малкълм се засмя. Той определено беше пиян.

-Не може да носи на алкохол. - каза Стийв и посочи Малкълм. - Пи по-малко от мен, но го хвана.

-Добре. Мога да ви направя татуси, но това не означава, че ще се присъединя към вас.

-Ти и Брадли сте в първи курс, трябва да се подновяваме. - Стийв се доближи до мен и беше по-нисък, отколкото си мислех. Аз и Малкълм сме втори. Райън, Адам, Едуард и Харисън са трети, а останалите са последна година, което означава, че отново намаляваме...

-Миналата година бяхме петнадесет. - добави Ашли.

-И един от тях беше брат ми. - Брадли зае мястото на Малкълм, който взе един голям кашон и ми го подаде.

-Ти си член, нали? - погледнах Брадли. Надявах се да бъркам, защото мразех да ме лъжат.

-Харесваме те, Лукас! А и те разучихме, преди да те поканим...

-Ти ме излъга, че Майли е тук... И че не си член... Сигурно си ме излъгал и за гаджето ти...

-Обещах ти, че ще те заведа при нея.

-Не ти вярвам...

-Първо кажи дали ще се присъединиш! - Малкълм седна до Брадли. - Знаем, че можеш да ни направиш татуси и без да си член, но мислим че си подходящ...

-Защо?

-Богат си, имаш добри оценки и се надяваме, че си момче на честта... Татусите ще ги направим следващата седмицата. През това време ще направиш няколко рисунки, ще ни покажеш и ще имаш време да си с момичето си...

-Баща ми е богат...

-На всички ни бащите са богати... - каза Стийв и всички се умълчаха, чакайки отговора ми.

-Време да помисля? - попитах и погледнах Стийв, после Малкълм. Те говореха най-много. Брадли вече нямаше думата, а и вече не му вярвах за нищо.

-До утре вечер! - каза Малкълм и се изправи. - Остави оборудването тук. - след като Брадли взе кашона от ръцете ми,  русият добави - Да вървим при Майли!

Черната роза. Изгубен в черното. + Новелата "Белязана с розата"Where stories live. Discover now