Zayn és Liam Mady vállára hajtották fejüket, úgy aludtak el, Harry sokáig szemmel tartotta a beszélgetésük után, de végül ő is kinyúlt a fotelben ahol ült. Louis se mozgolódott már, a lány pedig egyre kellemetlenebbül érezte magát a két fiú között.
Kulcs csörgött az asztalon. A kocsi kulcs.
– Jó hamar összemelegedtetek – mondta döbbenten Niall, majd nevetve hozzátette – Van okom félni? – a fiúk lassan végre ébredezni kezdtek a zajra, Mady pedig kapott az alkalmon, ég azonnal kimászott alóluk.
A konyhába húzta Niallt.– Most mihez kezdünk? – próbálta minél halkabban mondani, de feltűnést sem akart kelteni a viselkedésével – Már nincs hova mennem, és azt sem vehetjük készpénznek, hogy te biztonságban vagy. Nekem nincs hova mennem a te házadat pedig nagyívben el kell kerülnünk.
– Bízz bennem – kérte Niall. Kisöpörte a hajat a lány arcából, és rá mosolygott – Elviszlek innen, soha nem találnak ránk. Nevet változtatunk, hajszínt, szemszínt. Amit kell, hogy senki ne ismerjen fel.
– Mondja a sztár – gúnyolódott Mady – Nem hagyhatod itt a bandát.
– Van egy kis szünetünk – vont vállat.
– És aztán? Mi lesz azután?
– Nem tudom, de nem is érdekel. Majd kitaláljuk.
– Niall, nem adhatod fel értem az életed. Ma talán úgy érzed, hogy akarod. Csak egy csaj vagyok a sok közül. Bárkit megkaphatsz, akit csak akarsz. Minden este „eleget a tíz ujjadra” akár. Megbánnád, és nem akarok én lenni életed nagy tévedése. Nem akarlak tönkre tenni.
– Fogd a cuccod, indulunk – a szőke fiú nem törődött Mady aggodalmas szavaival, már döntött. A lányt meg kell menteni, és ő lesz az, aki ezt megteszi. Azt hitte, hogy ellenáll majd, de nem. Engedelmesen tette, amit Niall mondott – Srácok, mi elmentünk, ahogy megbeszéltük – szólt oda a többieknek, Mady is elbúcsúzott a fiúktól. Tudta, hogy utolsó alkalommal látja őket, mert vagy egyedül tér vissza a fiú, vagy sehogy. De elhatározta, hogy Niall akkor is vissza fog jönni. Tudta, hogy nem gondolja komolyan ezt a szökés dolgot.
Amíg Niall házon kívül volt, elintézte az utazás részleteit. Csak egy dologra nem gondolt. Mady átnyújtotta neki a kártyát. Ő pedig alaposan megnézte.
– Jay Carter? Te hamis személyit is szereztél?
– Ez nem hamis… Tök legális. Olyan, mintha tényleg ez lenne a nevünk.
– Neked mi?
– Alice Carter.
– Akkor mi most? – mutatta a kártyát, és félszegen vigyorgott a lányra.
– Olyasmi… De csak erre a pár hónapra – szögezte le. Nem engedhette, hogy Niall egy pillanatra is többet gondoljon. Ki kell szórakozniuk magukat, aztán Niall visszatér a kötelességéhez, ő maga pedig új életet kezd. „Megjavul” és nem öl többé, ilyesmik jártak a fejében.
Mady a hátsó ülésre dobta táskáját a megmaradt holmijával, majd Niall is hasonlóképpen tett. Beültek az autóba, a fiú beindította a motort. Tényleg ilyen egyszerű lenne megszökni Richard Cooper elől?
– Ha akarod, kilépek a bandából, és együtt maradhatunk örökre. Visszavonulunk. Senki sem tud majd semmit – mondta hosszas csend után a fiú. Tekintetét továbbra is az úton tartotta, s úgy várta a lány válaszát is. Talán nem gondolta végig a dolgot. Feladni az életét egy ilyen emberért?
BINABASA MO ANG
Hitgirl - Niall Horan fanfiction [Hungarian]
FanfictionA történet egy Lányról szól, aki fiatal, és kegyetlen bérgyilkos. Egy nap valaki Niall Horan meggyilkolásával bízza meg. Niall azonban új érzéseket vált ki belőle, ahogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Vajon Mady megöli a fiút, vagy megtagadja a...