„Hogy mire gondoltam, amikor megöltem a nőt, aki az életet adta nekem? Mire gondol a kisbaba, akinek az anyja szülés közben veszti életét?
Hasonlóképpen álltam hozzá. Tiszteltem azt a nőt, aki képes volt feláldozni önmagát értem, mégis megvetettem, amiért képes volt elhagyni. Igaza volt – évek óta nem hiányoltam, miért pont ezek után érezném szükségét a siratásnak?
Hogy hogyan akadtam megbízóm nyomára? Igencsak érdekes történet… érdekes. Kétség kívül az.
The Old Bell Tavern...
Ennek a kocsmának a logója díszelgett a szivarzsebből kilógó anyagon. Nem tudom, mi lehetett az, de emlékeztem erre, mert megállapítottam, hogy a férfinak whiskey szaga volt. Valószínűleg Sokat ivott, de nem eleget. Rémülten bámult rám, így abszolút nem lepett meg, hogy egy kocsmából érkezett. Szüksége volt a lélekerősítőre. Körülbelül fél óra, vagy maximum háromnegyed az út, normál esetben. Kocsival érkezett, ami azt jelenti, hogy vagy ittasan vezetett… vagy valaki más is volt a kocsiban. Nem láttam senkit, de ő előbb érkezett, így nem kizárt, hogy más is rejtőzködött a járműben.
Felkerestem a kocsmát és meggyőzőerőmmel – egy csinos kis revolver – rábírtam a tulajt, hogy bányássza elő a június huszonegyedikei nap felvételeit. Mind a huszonnégy órát áttekertem, este nyolc órakor érkezett, fekete autójával leparkolt a parkolóban, a kültéri kamera sarkából jól látszott, ahogy kiszáll a járműből, és idegesen téblábol körülötte, mielőtt a pubba lépne. Kivételesen egy nő volt vele, az arca nem látható a felvételeken. A kamera ugyan nem rögzítette a rendszámot, a tulaj jól ismerte a fickót. Két gyereke volt, akit egyedül nevelt fel, és építkezéseken dolgozott, de a kocsmáros nem tudta, hogy mit csinált valójában, de sokat beszélt építkezésekről.
James Wood.
Határozottan ezt a nevet mondta az az iszákos, sűrűn törölgetve a száját, és kezét is tördelte a nagy izgatottságban. Mielőtt elindultam, megbizonyosodtam róla, hogy megissza a mérgezett konyakot, majd udvariasan elköszöntem tőle. Örökre. Most már ő is tudott róla, hogy keresem a férfit. Nem hagyhattam nyomokat magam után. Ha megtalálják a hullát, azonnal rám terelődne a gyanú, ha a kocsmáros képbe kerül. Márpedig miért ne kerülne, ha James Wood tényleg törzsvendég volt náluk?
Tudni illik, hogy kapcsolataim nem csak az alvilág kapui mögött burjánzanak eleven vadrózsaként, de a külvilágban is. Egy lánynak, aki ki tudja aknázni nemét és tehetségét megfelelőképpen, semmi nem állhat az útjába. Egy rendőrbarátomhoz fordultam segítségért, aki alkalomadtán kap néhány órácskát szabadidőmből, ha úgy hozza a kedv. Könnyűszerrel megszerezte nekem a férfi lakcímét.
Miután lemészároltam a gyerekeit, majd őt magát, és megszereztem a valódi megbízóm telefonszámát, felhívtam. Rendőrbarátom Max segítségével rövid úton megtudtunk a tartózkodási helyét.
Lévén, hogy ő volt az egyetlen élő ember, aki tudott arról, hogy felkerestem a két címet, vele nyilvánvaló okoknál fogva azonnal végeznem kellett. Kedveltem őt, így csak egy zacskóval fojtottam meg, amit rajta hagytam a hullán. A bőrkesztyűnek köszönhetően továbbra is ujjlenyomatok nélkül.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hitgirl - Niall Horan fanfiction [Hungarian]
Hayran KurguA történet egy Lányról szól, aki fiatal, és kegyetlen bérgyilkos. Egy nap valaki Niall Horan meggyilkolásával bízza meg. Niall azonban új érzéseket vált ki belőle, ahogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Vajon Mady megöli a fiút, vagy megtagadja a...