Open mind.
09:56
Probudio sam se pre dva sata, pokupio prazne flaše, bacio ih, pune vratio na mesto i ponovo se vratio kod Viktorije, koja je spavala. Okrenula se na levi bok tako da sam joj video lice. Seo sam na ivicu kreveta i to je probudilo.
"Koliko je sati?" - sklonila je kosu sa lica."Deset. Jutro."
"Još je rano, zašto ne spavaš?" Uhvatila me je za ruku i povukla. Legao sam pored nje i ponovo je zatvorila oči.
"Ne spava mi se, ali me mrzi da ustanem." - rekla je i prebacila nogu preko mene.
"Nije ti muka?"
"Malo i glava me užasno boli."
"Može ovako, ideš da se okupaš, presvučeš i vrati se ovde. Ja ću da probudim ovu dvojicu."
"Kako god." - ustala je i odmah otvorila staklena vrata. Stajala je par trenutaka, a onda je izašla iz sobe. Gospode, teška je kao crna zemlja. Ustao sam i spustio se u prizemlje. Lazar i Džejkob su sedeli na krevetu.
"Dobro jutro." - dobacio sam im i otvorio svaki mogući prozor. Cela kuća je isparavala na alokohol i nadam se da će miris ispariti uskoro.
"Gde je Viktorija." - pitao je Dž ustao.
"Mislim da je otišla da se kupa. Tako nešto, a mislim da bi i vi trebali."
"Lazare imaš kupatilo na drugom spratu, ja ću u ovo dole." - skinuo je majicu i otišao do kupatila. Lazar je otišao na sprat, a ja sam napravio novu kafu. Siguran sam da će svima trebati. jedina dobra stvar je što niko nije pravio gluposti, pa je kuća čista osim flaša koje sam pokupio.
"Hej zavodniče."
Okrenuo sam se ka Vuku koji je sušio kosu peškirom. Iza njega je išla Mina sa peškirom na glavi. Seli su za sto i uzeli kafu.
"Kako ste spavali, jeste li uopše i spavali?" - nasmejao sam se i seo pored njih.
"Jesmo, ali kratko. Mina se probudila pre mene i izvukla me iz kreveta. Kupatilo je bilo slobodno pa smo se kupali i..."
"Dobro, ne želim da znam." - podigao sam ruke dok se Vuk smejao.
"Doručak napravite sami, ja sam dovoljno uradio. Ova dvojica je kupaju. I rekao bih da je to to."
"Jesi li video Viktoriju?" - Mina je pitala i spustila peškir preko stolice.
"Malopre krenula je da se kupa, ali ako ste vi bili unutra ne znam gde je."
"Mi smo ustali pre sat vremena, tako da je ona verovatno unutra. Idem do nje trebaju mi stvari."
Čim je Mina otišla Vuk me je napao. "Šta si uradio?"
"Ne razumem."
"Ne seri Vladimire, čuo sam vas sinoć, nisi napravio neku glupost?"
"Nisam toliki debil."
"Dobro, ali pazi šta radiš, ona mu je sestra siguran sam da to ne bi uspelo. I ne trudi se da poričeš video sam kako je gledaš."
"Ne poričem, ali se neću udaljiti. Nema šanse."
"Šta nema šanse?" Pre nego što smo se okrenuli ka Viktoriji nagovestio sam Vuku da ćuti. Ispužio sam ruku koju je ona rado prihvatila te je sela pored mene i uzela moju kafu.
"Mina te je tražila."
"Pronašla me je. Silazi za dva minuta. Gde je Džejkob?"
"Tušira se." - klimnula je gladom i naslonila se laktovima na sto. Ubrzo smo svi bili tu. Kada je videla Džejkoba ustala je i poljubila ga u obraz i blago se nasmejala. Zatim je otišla do frizidera i izvadila sok od pomorandže, sipala je svima i donela.
VOCÊ ESTÁ LENDO
JOS UVEK SANJAM
Ficção AdolescenteOna...savršena devojka, savršena kosa, savršeni roditelji, savršen brat, savršen život. Savršenu kosu je sama skratila. Savršeni roditelji su plaćeni za tu dužnost. Savršen brat ne postoji. Savršen život je daleko od savršenog. On je istinski s...