7.

3.1K 227 2
                                    

Már majdnem elaludtam, amikor megéreztem Yoongi kezét, ahogy lassan a derekamra simít, majd a vékony takaró alatt, végigtolva a tenyerét rajtam lassan magához ölel. Mosolyogva csúsztam én is hátrébb egy kicsit, hogy teljesen hozzá simuljak, hiszen erre vártam. Sóhajtottam egy aprót, ahogy érzékeltem, hogy alsónadrágon kívül bizony semmi nincs rajta. Mivel már egy ideje nem sikerült összejönnünk az ágyban, pedig piszkosul kívántam már, akaratomon kívül is kicsit fészkelődni kezdtem és a fenekemet egyre jobban nyomtam hozzá a barátomhoz. Akárhogy a szemeim ólom súlyúnak tűntek, akárhogy éreztem, hogy bármelyik pillanatban elaludhatok, ezt nem hagyhattam ki. Végre egy közös este, amikor egyikőnk sem dolgozik, amikor van egy kis élet még bennünk a hosszú nap után. Yoongi halkan sóhajtott egyet, majd a kezeivel jobban ölelte a derekamat.

- Nem vagy álmos? - Motyogta a hajamba, aztán kicsit előrébb hajolt és egy gyors puszit nyomott a nyakamra hátul.

Elmosolyodtam és kicsit kirázott a hideg a puszijától. Megingattam a fejem és rásimítottam a kezére. Ujjaimat az övéi közé csúsztattam, aztán finom célzásként letoltam a fenekem és a combom találkozásához a tenyerét. Megszólalni nem akartam, csupán jelezni neki, hogy magasról teszek az álmosságra, amikor végre itt van mellettem és végre eltelt egy nap vita nélkül, nyugodtan. Azért ez is meghozza ám az ember kedvét. Yoongi kuncogni kezdett, ahogy elhelyeztem a kezét magamon, de értette, hogy mit akarok, így finoman kezdte el simogatni a bugyiba bújtatott fenekemet és combomat. Hangos sóhajtással nyújtottam ki a lábamat, hogy még azt is a férfihez nyomjam és ezzel is közelebb legyek hozzá. Yoongi megfogta a derekamat és finoman maga felé húzva azt a hátamra fordított. Mosolyogva néztem fel rá a sötét szobában, ahol csak a körvonalait láttam, de ismertem már elég jól ahhoz, hogy tudjam, nem kell félnem egy mozdulatától sem, akárhogy nem látom őket. A férfi keze ismét simogatni kezdett és finom jelzésekként néha végighúzta az ujjait az alsóneműm szélén és egy kicsit lefelé tolta annak gumiját. Felkuncogtam és bármiféle romantikus vetkőztetés nélkül letoltam magamról az anyagot. Úgy éreztem, hogy már elég ideje vagyunk együtt ahhoz, hogy ne kelljen minden filmben látott trükköt alkalmaznia, anélkül is totálisan kívánom őt. Elég volt nekünk, hogy saját magunkat levetkőztettük és belevágtunk a dolgokba. Nem mondom, hogy néha nem esett jól a romantika, de most nem akartam erre pazarolni az időt. Túl sok nap telt el anélkül, hogy egymáshoz értünk volna. 

- Soha nem akarom, hogy más hozzád érjen így - Mormogta mély hangon, miközben finoman széttolta a lábaimat a takaró alatt.

Sóhajtottam egyet az érintésre és lehunytam a szemeimet. Tudtam, hogy mindig megerősítést vár, de könyörgöm, éppen szeretkezni készülök vele, nehogy ennyi ne legyen elég neki ahhoz, hogy bebizonyosodjon, őt akarom.

- Yoongi - Leheltem a nevét, miközben megpróbáltam összeszedni magam a finom, mégis birtokló simogatástól. - Tudod, hogy szeretlek.

- Tudom - Mondta, majd lehajolt egy gyors csókra, amivel egy másodpercig belém fojtotta a nyöszörgést. - De azt is tudod, hogy nem kell szeretned valakit ahhoz, hogy lefeküdj vele.

- Nem fogok lefeküdni senkivel - Mocorogtam kicsit a kelletlenül hirtelen jött jó érzés miatt.

- Helyes - Nyugtázta a válaszomat. - Csak az enyém vagy!

Nem feleltem, mert egyrészt nem tudtam a sok levegővételtől, másrészt meg nem akartam. Annyira erőltetett volt ez az egész, mintha csak egy forgatókönyvet mondanék vissza valamelyik nyálas, romantikus filmből. 'A tiéd vagyok', 'Akarlak' és a többi. A való életben nem sűrűn mondunk ilyet, legalábbis én nem. Túlságosan félek ahhoz, hogy ezt hangosan kimondjam, még ha ezt is gondolom. Így csak hevesen bólogattam a kijelentésére, amit szerencsére elfogadott. Igen, csak az övé voltam, csak őt akartam, csak őt szerettem, csak ő volt az életemben. De nem fogom neki kimondani hangosan, amikor éppen a beteljesedés felé hajszol, mivel ez úgy megölné a vágyamat, hogy azonnal fejezhetnénk is be, amit elkezdtünk. Vagyis Yoongi biztos fel tudna tüzelni, hogy ez ne történjen meg, de akkor is úgy gondoltam, hogy ez nem egy szex közepébe való. Majd utána.

Yoongi fölém mászott és lehajolt hozzám. Ajkait finoman nyomta az enyémeknek, miközben a felhúzott lábaim között elhelyezkedett. Az uralkodó mozgása és a finom, gyengéd csókja olyan ellentétben álltak egymással, hogy majdnem felrobbantam. Egyszerre kívántam, hogy csinálja finoman és hogy gyorsan, hogy csókoljon így tovább és azt is, hogy erőszakosabban. Elszállt az agyam és nem tudtam gondolkodni. Bár nem lepődtem meg rajta, mindig ez történik, ha a barátom akár csak egy ujjal is hozzám ér. 

Leláncolva /BTS-Yoongi/Where stories live. Discover now