-Via ! Leć do sklepu po piwo ! Bo jak nie to ci nogi z dupy powyrywam !-groził tata.
-Dobrze już ide-odpowiedziałamTak jest codziennie. Tata... Mama...
Dawno bym się już wyprowadziła, ale nie zostawię Colina w tym bagnie. Pojutrze ma urodziny więc zaczynamy się już pakować.-Prosze.- powiedziałam, kładąc alkochol na starym stoliku.
- Co tak długo ?! Z chłopakiem pewnie gadałaś. Ja ci dam jakiś chłopaków w domu !- nakrzyczał na mnie.
Po tych słowach spoliczkował mnie i popchnął na zimną, starą podłogę.
Pobiegłam do pokoju Colina, żeby go obudzić.
-Colin. Colin. Colin !- wołałam na 17-sto latka
-Wstawaj jeśli nie chcesz mieć awantury.-mówiłam już ciszej, żeby mama nie usłyszała,bo spała naprzeciwko.
Colin powoli otwierał oczy. Po tem wystrzelił jak poparzony z swojego pokoju.
-Dalej szybko ubieraj się-powiedziałam.Colin, Pov
Słyszałem wołanie Vii. Więc szybko wstałem. Wiedziałem, że gdyby ojciec i matka myśleli, że jeszcze śpie nakrzyczeli na mnie i orzy okazji pobili.
Poszedłem się ubrać i zeszłem na dół.-Co tak długo ? Mamusia będzię cię musiała budzić ! A śniadanie samo się nie zrobi !- krzyczałam matka. Chyba tyle co wstała, bo włosy miała potargane. Jak na alkocholiczkę zawsze fryzurę miała dobrze ułożoną.
Więc wziąłem się za robienie śniadanie dla moich rodziców.Via, Pov
Słyszałam krzyki rodziców na Colina.
Biedny chłopak...Wzięłam mój brudnopis bo zaczęłam pisać nową książkę
,,Łapacz problemów"
Więc zaczęłam pisać dalej
Rosie biegła, biegła, biegła przed swoim mężem, który ją nęka ,aż schowała się w bibliotece. Chodziła pomiędzy regałami. Aż natknęła się na książkę ,, Rzeczywistość". Otworzyła ją i wyskoczył z niej czarna, wysoka i zakapturzona postać. Rosie z przerażenia podeszła do bibliotekarki z książką w ręce.
-Emm... przepraszam co to za książka ?-zapytałam
-Dziewczyno, odłóż to !- powiedziała z przerażeniem na twarzy.-Via. Olivia ! Olivio Downson !- wyrwały mnie krzyki rodzicielki.
CZYTASZ
Beautifull Story || Thomas Brodie-Sangster
Fanfiction*Już ostrzegam, że nie zniechęcajcię się do początku. Po dalszych rozdziałach jest naprawdę śmiesznie i ciekawie* Via wychowywana jest w patologicznej rodzinie. Kiedy skończyła 20 lat uciekła ze swoim 18-letnim bratem do Londynu. Wtedy jej życie obr...