Ξεφυσηξε και έριξε με φόρα την πλάτη του στην καρέκλα. Πέρασε τα δάκτυλα του ανάμεσα στα κοντά μαύρα του μαλλιά."Παμε πάλι από την αρχή... Η ταλάντωση αυτή είναι σύνθετη, με ίδιο πλάτος και διαφορετικές συχνότητες ίδιας, όμως, διεύθυνσης.. ισχύουν οι τύποι αυτοί.. αααα ορίστε το λάθος... Μα βέβαια αυτή η αντικατάσταση στοίχησε το ερώτημα..." είπε και με μανία έπιασε το στυλό κι άρχισε να λύνει και τα υπόλοιπα ερωτήματα του θέματος.
Αφού ολοκλήρωσε την άσκηση, σηκώθηκε από την καρέκλα του γραφείου του κι αφού τεντώθηκε, κατευθύνθηκε προς το μπαλκόνι του δωματίου του. Όλος ο έναστρος ουρανός απλωνόταν μπροστά του.
Θυμήθηκε την υπόσχεση που είχε δώσει στον εαυτό του το καλοκαίρι: "Γιώργο, θα διαβάσεις, θα στερηθείς λίγο τις εξόδους για φέτος. Ή τώρα ή ποτέ! Ούτως ή άλλως, σε περιμένουν αρκετά χρόνια νεότητας να βγεις."
Έτσι, επιβεβαίωσε τον εαυτό του πως δεν θα τα παρατήσει. Ξαναμπήκε στο δωμάτιο του και με πείσμα συνέχισε με τα μαθηματικά, ύστερα με την χημεία και τέλος με την έκθεση.
[...]
"Λοιπόν παιδιά, αύριο είναι η μέρα που θα τα δώσετε όλα... Ό,τι κάνατε, κάνατε. Μπορεί μες στην χρόνια να είχαμε τις αναποδιες μας, να σας φώναξα λίγο παραπάνω, αλλά το ξέρω ότι θα τα πάτε καλά, είμαι σίγουρη γι' αυτό!", τους ενθάρρυνε η καθηγήτρια της έκθεσης με θέρμη στο τελευταίο τους μάθημα.
Οι δυο φίλοι αφού μάζεψαν τα πράγματά τους κατέβηκαν από το φροντιστήριο, αφού πρώτα εισέπραξαν μια καλή επιτυχία. Προχωρούσαν αμίλητοι, ο καθένας βυθισμένος στις δικές του σκέψεις.
"Τι κι αν δεν περάσουμε;" έσπασε την ησυχία ο νεαρος έφηβος.
"Δεν ξέρω.. πραγματικά δεν ξέρω αν έχω το κουράγιο να ξαναδώσω. Νομίζω η καλύτερη λύση είναι να κοιταζουμε το παρόν..λένε κι οι μικρότερες προσπάθειες δεν πάνε χαμένες..." απάντησε συλλογισμένος ο Γιώργος, ενώ ο φίλος του εγνεψε καταφατικά.
[...]
12.00 μ.μ
"Ελευθεριαααα" ξεφώνισε ο Γιώργος βγαίνοντας από το εξεταστικό κέντρο. Έδινε τελευταίο μάθημα, Χημεία.
"Ετοιμάσου για θάλασσα μπροο!" ξεφωνισε ο φίλος του και μαζί αναχώρησαν με προορισμό τα σπίτια τους κι ύστερα για τη δροσερή παραλία.
[...]
"Ελαααα! Γιατί αργεί να φορτώσει;" μονολογούσε συνεχώς ο Γιώργος.
Το άγχος τον είχε καταβάλει. Η ημέρα τον αποτελεσμάτων κι η αγωνία για την επιτυχία του ενέτεινε αυτό το συναίσθημα.
"Ναι!!! Δεν το πιστεύω έγραψα παραπάνω από όσο θα ήθελα για να περάσω! Απίστευτο!!" αναφώνησε γελώντας κι έπεσε με φόρα στην πλάτη της καρέκλας αφήνοντας μια ανάσα ανακούφισης.
"Άξιζε τον κόπο. Οι θυσίες που έκανα απέδωσαν..." μονολογούσε σκεπτόμενος τη νέα ζωή που τον περιμένει σε λίγους μήνες.
Τις σκέψεις αυτές διέκοψε ένα τηλεφώνημα.
"Ναι; Έλα ρε μπρο!... Μια χαρά τα πήγα περνάω!! Εσύ;... Θα ξαναδώσεις;... Σε θαυμάζω για το κουράγιο σου! Θα είμαστε δίπλα σου ότι κι αν χρειαστείς!... Στη γνωστή καφετέρια κατά τις 8;... Έγινε."
Πράγματι, ο Γιώργος παρόλο που βρισκόταν μακριά για τις σπουδές του, βρισκόταν κοντά στο φίλο του. Τον ενθάρρυνε και τον βοηθούσε σε ασκήσεις που είχε πρόβλημα, με αποτέλεσμα κι αυτός να περάσει στην ίδια πόλη στη σχολή που επιθυμούσε.
Ένα κεφάλαιο ολοκληρώθηκε για τους δύο φίλους κι ένα νέο ξεκίνησε στο βιβλίο της ζωής. Κόποι που ανταμοίφθηκαν αμέσως κι άλλοι που χρειάστηκε λίγο παραπάνω καιρός να «εξαργυρωθούν».
Πάντοτε οι κόποι ανταμοίβονται, μπορεί κάποιες φορές όχι όπως θα θέλαμε, αλλά σίγουρα θα είναι για το καλό μας.
~•~
💙
Σημείωση
Καλή επιτυχία στις σχολικές εξετάσεις/ στην εξεταστική/ στις πανελλαδικές εξετάσεις σου!
Καλά αποτελέσματα εαν έδωσες για κάποιο ξενόγλωσσο πτυχίο!
Να θυμάσαι πως υπάρχουν άπειρες ευκαιρίες σε αυτή τη ζωή. Τρεις ώρες εξετάσεων κι ένας βαθμός δεν πρόκειται να κρίνει οοολη τη πορεία της ζωής σου σε μεγάλο βαθμό.
Το ξέρω η αποτυχία δεν έχει γλυκιά γεύση, όμως είναι μέσα στη ζωή κι αυτή. Εάν δίνεις δεύτερη ή τρίτη φορά για κάποιο πτυχίο ή πανελλήνιες ή κάποιο μάθημα εξεταστικής, τότε σου αξίζει ένα τεράστιο συγχαρητήρια και οφείλω να σου πω ότι σε θαυμάζω για το θάρρος και το πείσμα σου!
Όλοι γύρω σου σε αγαπούν, δεν υπάρχει ξε-αγαπώ!
Κουράγιο, οι κόποι κι οι θυσίες ανταμοίβονται!🌸
(20/05/2019)
YOU ARE READING
People
Short StoryΤο καράβι των σκέψεων είναι έτοιμο να σαλπάρει. Προορισμός δεν είναι η Ιθάκη, μονάχα η διαδρομή. Έχει τόσα πολλά να δούμε και άλλα τόσα να σκεφτούμε. Έλα, έκανα τις σκέψεις μου ιστορίες με πρωταγωνιστές ανθρώπους σαν εμένα κι εσένα, ανθρώπους απλού...