°•°8°•°

65 19 3
                                    

Ο ήρωας μου δεν φορά στολή και δεν διαθέτει δυνάμεις που καταργούν τους νόμους της φυσικής.

Ο ήρωας μου δεν έχει διακρίσεις, ούτε διασημότητα. Είναι το αντίβαρο σε κάθε σύγχρονο κοσμοείδωλο.

Ο ήρωας μου έμαθε μονάχα λίγα κολλυβογράμματα, μα διάβαζε συνεχώς βιβλία αφήνοντας φράσεις να αποτυπωθούν βαθιά στη ψυχή του.

Ο ήρωας μου έχει χέρια σκληρά, αδρά, με βαθιές χαρακιές, σημάδια της σκληρής δουλειάς σε μια αγροτική κοινωνία. Χέρια που με ευλάβεια αγγίζουν κάθε δέντρο που φύτεψαν χωριστά.

Ο ήρωας μου δεν αφήνει το χρήμα να τον κυριεύσει. Δίνει απλόχερα βοήθεια, δίχως να το πει, δίχως να ακούσει τη γνώμη μιας μικρής κοινωνίας.

Έχει βλέμμα στοργικό και μια μεγάλη αγκαλιά. Πάντοτε έχει ένα σκοπό στα χείλη και μια καραμέλα στη τσέπη για να σου γλυκάνει τους καημούς.

Οι αναμνήσεις περιγράφονται με χρόνους παρελθοντικούς. Όμως, εγώ γράφω στον ενεστώτα, γιατί ένας άνθρωπος που ζει στην καρδιά σου δεν πεθαίνει ποτέ. Έχει αφήσει τα σημάδια του να φαντάζουν σαν στιγμές του παρόντος.

Παππού μου, ήρωα μου, πλέον δεν σε νοιάζουν τα χρόνια. Οι σωματικοί πόνοι πλέον έχουν μετατραπεί σε δροσιά που ευφραίνει την ευγενική ψυχή σου κι είσαι εδώ, σε κρατώ σαν φυλαχτό στη φτωχή καρδιά μου.

~•~

💙

(16/01/2019)

PeopleWhere stories live. Discover now