Μαργαρίτα
Τι πιο ανέμελο από ένα παιδικό χαμόγελο και τι πιο όμορφο από μια νέα μανούλα.
Με πόση γλυκύτητα κοίταζε το μικρό της πλασματάκι που κρατούσε ανάμεσα στα δύο της χέρια.
Καθώς κοίταζε το μικρό της να κοιμάται γαλήνια, ο νους της ασυναίσθητα έκανε όνειρα για το μέλλον:
Αυτή να φτιάχνει όμορφες πλεξούδες στο κοριτσάκι της, να παίζουν με τις κούκλες. Να τρέχουν και οι δύο στη παιδική χαρά, ενώ το γέλιο της μικρής της ηλιαχτίδας να γεμίζει το χώρο. Οι βόλτες στην παραλία με τις δυο τους να τρώνε παγωτό.
Μα πόσο ανυπομονούσε να μεγαλώσει η μικρή της να γίνουν τα όνειρα της πραγματικότητα.
Άξαφνα συννέφιασε το πρόσωπο της κι αμέσως ο φόβος την κατέκλυσε. Κι αν μεγαλώνοντας την μισήσει; Κι αν την χάσει ξαφνικά; Κι αν τα βράδυα κλαίει μέχρι να την πάρει ο ύπνος; Κι αν νιώθει μόνη; Κι αν; Κι αν; Κι αν;
Τόσα ερωτηματικά. Το μωρό στην αγκαλιά της συνοφρυώθηκε και ταράχθηκε λιγάκι. Η νεαρή μητέρα άρχισε να το κουνά απαλά στη αγκαλιά της, τραγουδώντας της σιγανά ένα γλυκό νανούρισμα, ξυπνώντας από το λήθαργο των σκέψεων.
Νοερά υποσχέθηκε στον εαυτό της ότι θα την προστατεύει, θα της δώσει όλη την αγάπη που αξίζει να λαμβάνει ένα παιδί. Τι κι αν δεν μοιράζονταν το ίδιο αίμα; Ήταν δικό της μωρό! Κανέναν δεν θα άφηνε να αμφισβητήσει το ρόλο της ως μητέρα και την στοργή στο κοριτσάκι της.
Ναι, η κόρη της ήταν υιοθετημένη, όμως της άξιζε μια ξέγνοιαστη παιδική ηλικία σε χρώματα του κίτρινου και του λευκού, σαν της μαργαρίτας, όπως αξίζει σε κάθε παιδί.
°•❀•°
Τα χρόνια κύλησαν η κορούλα της μεγάλωσε. Υπήρξαν οι κακόβουλες γλώσσες που βάλθηκαν να διαλύσουν τη άρρηκτη σχέση αγάπης μεταξύ των δύο.
Η πριγκιπισσούλα της ήξερε την αλήθεια, αυτό ήταν που εκτίμησε σε αυτή την γυναίκα που εκτός από μητέρα και προστάτης της, ήταν φίλη της.
Γιατί μάνα δεν είναι μόνο αυτή που φέρνει στον κόσμο ένα παιδί, αλλά αυτή που το μεγαλώνει φροντίζοντας οι αναμνήσεις του να είναι γεμάτες μαργαρίτες.
~❁~
🌼
(24/06/2019)
YOU ARE READING
People
Short StoryΤο καράβι των σκέψεων είναι έτοιμο να σαλπάρει. Προορισμός δεν είναι η Ιθάκη, μονάχα η διαδρομή. Έχει τόσα πολλά να δούμε και άλλα τόσα να σκεφτούμε. Έλα, έκανα τις σκέψεις μου ιστορίες με πρωταγωνιστές ανθρώπους σαν εμένα κι εσένα, ανθρώπους απλού...