1. Kapitola - Miluju tě!

1.1K 24 12
                                    

Tento příběh se odehrává přibližně rok po tom, co Nick a Judy úspěšně vyřešili případ s takzvaným Nočním Vřešťanem. Od té doby se toho taky spoustu odehrálo, kdy šlo Judy a Nickovi o život.. Oba měli strašný strach o toho druhého a tehdy si uvědomili co k sobě doopravdy cítí. Jen to ten jeden druhému neřekl......

Tento den měli Nick a Judy hlídat rychlost. Měli po noční a tak byli hodně unavení..

Proto Nick řekl: ,,Hele Judy mám zajít támhle do kavárny pro kafe ať se trochu probudíme?"

Judy: ,,Jo to je dobrý nápad Nicku :) Děkuju"

Nick se na ní taky usmál a šel pro kafe. Mezitím si Judy v hlavě říkala, že by mohla Nickovi říct co k němu doopravdy cítí, ale bála se, že on to má jinak a tak  mu to radši ještě neřekla. Chtěla počkat na správný moment.

Nick už se vracel s kafem v ruce. 

Přišel do auta a zeptal se Judy: ,,ehm... Mrkvičko?"

Judy: ,,Ano Nicku??"

Nick: ,,C-co děláš dneska večer??"

Judy si v myšlenkách říkala, že to má Nick s citama asi stejně jako ona: ,,No nic v plánu nemám"

Nick: ,,Tak fajn. Zvu tě na večeři do nejluxusnější restaurace ve městě."

Judy měla obrovskou radost: ,,Opravdu?? Půjdu moc ráda Nicku. Děkuju"

Nick: ,,Nemáš vůbec zač. Chtěl bych ti totiž něco říct."

Judy už tušila o co půjde: ,,Takže kdy se sejdeme?"

Nick: ,,Po službě se sejdem před tvým domem kolem 7 hodiny večer"

Judy: ,,Tak jo, budu se moc těšit Nicku."

Nick: ,,Já taky Judy."

                                                         SLUŽBA SKONČILA

Nick šel domů a přemýšlel co si vezme na sebe, nemůže tam přece přijít jen tak ve svojí košili.. Musí mít něco spešl.. Naštěstí šel zrovna kolem obchodu s nejkvalitnějším oblečením ve městě. Takže neváhal ani chvíli a vešel dovnitř.

Mezitím Judy taky řešila co si vezme na sebe. Bylo půj šestý a nic neměla. Rozhodla se jít tedy něco koupit. 

Nick už měl vybraný oblek, nový a pěkný. Takže se ještě vydal do květinářství aby koupil Judy nějakou hezkou velkou kytku.

Judy mezitím zašla do stejného obchodu, kde byl před chvílí Nick a vybírala si nějaké šaty. Bylo jich hodně a Judy byla strašně nerozhodná.

Nick už měl koupenou kytku, velkou a moc hezkou. Takže se vydal k domu Judy. Judy měla už vybrané šaty a tak rychle upalovala domů. Naštěstí to stihla dřív než Nick. Takže jen co přišla domů, zazvonil zvonek: ,,Ahoj mrkvičko, to jsem já Nick." ,,Dobře Nicku, hned jsem dole."

Když přišla Judy dolů, nemohl Nick uvěřit vlastním očím.: ,,Ohhh.. Judy.. jseš strašně krásná, em... chci říct, že ti to moc.. sluší" 

Judy: ,,Jééé.. děkuju moc Nicku, tobě to taky m oc sluší, v tom saku jseš velkej fešák" (úplně se červenala)

Nick: ,,Taky ti děkuju, můžeme jít??" 

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat