14. Kapitola - Nicku buď v pohodě.

291 14 6
                                    

Ještě před začátkem, chci jen říct, že po konci příběhu je dole jedna otázka, tak kdyžtak si ji přečtěte.


Šli teda domů k jejím rodičům. Nick měl ale furt obavy, že ho nepřijmou do rodiny.


Přišli k jejich baráku a Judy s Nickem si šli vybalit do Judyina bývalého pokoje.

Judy: ,,Tak tohle byl můj pokoj Nicku."
Nick: ,,Je to tu útulný."
Judy: ,,Viď? Úplně jsem zapomněla jak to tu vypadá."
Nick: ,,Jak dlouho tu teda budem?"
Judy: ,,No plánuju tak měsíc." 
Nick: ,,Páni!"
Judy: ,,Nebo s tím máš problém?"
Nick: ,,Ne to ne, jen nevím jak mě tvoji rodiče přijmou a pokud mě nepřijmou nedokážu si představit tu být celý měsíc."
Judy: ,,Musí si na tebe zvyknout. Oni mi nemůžou kecat do toho s kým můžu nebo nemůžu být!"
Nick: ,,Tohle bys měla říct hlavně jim.."
Judy: ,,Neboj, pokud na to dojde tak to řeknu."
Nick: ,,Fajn mrkvičko. Miluju tě"
Judy: ,,Já tebe taky lišáčku. Jsem zvědavá co řeknou na to, až jim řeknu, že si mě požádal o tlapu :)" (Začali se líbat, když v tom tam přišel její táta)

Táta: ,,Judy........No.... tak já nebudu rušit"
Nick: ,,Skvělý.."
Judy: ,,Nicku buď v pohodě."


Po tom co vyšli ven, byli domluveni, že si všichni popovídají a pořádně se poznají. 
Bonnie se různě vyptávala na to jak se poznali atd..

Bonnie: ,,A kdyste si vůbec uvědomili, že se milujete?"
Nick: ,,No Judy si to uvědomila, když mi jednou šlo o život. A já si to zas uvědomil když jsem viděl jak se ke mě hezky chová. Jako jedna z mála.. Většina mě odsoudí ještě ne mě poznají. A to mě mrzí.."
Bonnie: ,,Já bych se chtěla omluvit za tu reakci, když si přijel. Omlouvám se, jseš fajn lišák a musím uznat, že vám to s Judy sluší."
Nick: ,,Děkuju... A my máme vlastně ještě jednu... novinku.."
Bonnie: ,,A jakou?"
Judy: ,,Nick mě požádal o tlapku."
Bonnie s úžasem koukala na oba dva: ,,No to je úžasný Judy!!!! Věřím, že spolu budete šťastní!"
Táta: ,,Tohle já nebudu poslouchat...." (a odešel)
Nick: ,,Ach jo.... mrzí mě, že mě nedokáže přijmout.."
Bonnie: ,,Z toho si nic nedělej Nicku... On si zvykne. Jemu vždycky trvá než si zvykne na nějakou věc..."

Blížil se večer a všichni měli mít psolečnou večeři. Jenže Bonnie nevěděla, co má dát Nickovi. Žádný maso tam neměla.

Bonnie: ,,Ehm.. Nicku??"
Nick: ,,Ano?"
Bonnie: ,,Co budeš jíst? Já tu nemám žádný....."
Nick: ,,Já si klidně dám co tu je. Netrvám na mase." (Začal se trochu smát)
Bonnie: ,,To se mi ulevilo. Musím říct, že si Judy vybrala dobrýho partnera."
Nick: ,,Děkuju, že jste mě přijala. Moc děkuju."
Bonnie: ,,Není zač. Vidím, že jsi hodný a je s tebou sranda."
Nick: ,,Jsem rád, že jste mě přijala. Teď ještě aby mě přijal její táta."
Bonnie: ,,Nech tomu čas.."
Nick: ,,Tak jo."

Všichni si sedli ke stolu a najedli se.

Nick: ,,Bylo to moc dobrý. A ještě jednou děkuju, že jste mě přijali."
Táta: ,,Já se omlouvám, ale mě musíš dát prostě čas."
Nick: ,,Jo jasně, Vy sám musíte zjistit, jaký já jsem."

Všichni si popráli dobrou noc a šli spát.

Jenže Nick a Judy samozřejmě ne. Ti si chtěli užít

Judy: ,,Nicku??"
Nick: ,,Ano mrkvičko?"
Judy: ,,Myslíš na to na co já?"
Nick: ,,No.... záleží na tom na co myslíš."
Judy se koukla na postel
Nick: ,,Tak v tom případě samozřejmě...." 

Začali se líbat a lehli si na postel, chvíli se ještě líbali, ale pak Judy sundala Nickovi košili a všechno ostatní. Nick udělal to samý, a šli na to. Užívali si to tak  moc, že to slyšeli i její rodiče. Což ještě Nick ani Judy nevěděli. 

Judy: ,,Byl si skvělej, každopádně jako vždycky."
Nick: ,,Tohle bylo zatím snad nejlepší milování."
Judy: ,,Já jen doufám, že to neslyšeli rodiče."
Nick: ,,No abych pravdu řekl, hekala si docela nahlas" (A začal se smát)
Judy: ,,No ty jsi teda vtipálek!"
Nick: ,,Ale mě to nevadí. Jen uvidíme co zítra rodiče" (A pořád mu bylo do smíchu)
Judy: ,,No to jsem taky zvědavá."
Nick: ,,Tak už asi půjdem spát. Krásně se vyspi mrkvičko, miluju tě!"
Judy: ,,Já tebe taky Nicku."

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Ahoj! DOufám, že se vám dnešní kapitola líbila a pokud ano tak víte už co máte dělat :)

A zde je ta otázka: Chcete abych přístě ty jejich milostné scény rozvedl víc do detailů nebo to takhle stačí?? Vím, že někomu to stačí, ale jsou i tací, kterým by se to líbilo více rozvedený. Tak proto se ptám. Pište do komentářů. Je to jen na vás!

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat