Nick měl co dělat aby vůbec něco řekl: ,, A... jseš??"
Judy: ,,No zatím ne, ale chtěla bych s tebou mít rodinu Nicku."
Bonnie: ,,No to je nádherný Judy. Hele já už budu muset jít domů. Tak se zatím mějte hrdličky."
Nick: ,,Jo, nashle."
Bonnie: ,,Nicku, tykej mi."
Nick: ,,Tak dobře, děkuju, ahoj"
Judy: ,,Ahoj mami"
Nick: ,,Judy, ty bys semnou opravdu chtěla mít rodinu?"
Judy: ,,Samozřejmě Nicku. Podle všeho nehrozí, že by to byl nějaký divná tvor. Narodily by se jak liščata tak králíčci."
Nick: ,,Právě si mě udělala nejšťastnějším samcem na světě. Děkuju ti, že si mi vstoupila do života lásko moje."
Judy: ,,Já ti taky děkuju Nicku." (Políbili se)
Nick: ,,Já teď půjdu už domů, a zítra se tu zastavím jo?"
Judy: ,,Tak jo, miluju tě!"
Nick: ,,To já tebe taky."Když Nick přišel domů, zvonil mu mobil. Nick nemohl uvěřit tomu, kdo mu volá. Byl to Judyin táta.
Nick: ,,Ano?"
Táta: ,,Ahoj, Nicku. Chtěl bych si s tebou promluvit. Hned teď."
Nick: ,,No tak dobře, hned jsem tam."Nick přijel, ale nikoho neviděl. Najednou se proti němu rozsvítilo světlo. A hned po tom ho někdo ze zadu praštil do hlavy!
Judy ještě chtěla zavolat Nickovi, protože mu něco zapoměla říct, ale nezvedal jí to. Myslela si, že už šel spát.
Když se Nick probral, byl připoután k židli. A někdo k němu přišel. Byl to táta Judy a ještě jeden králík.
Táta: ,,Víš Nicku... Prostě to nejde. Nejde aby byl lišák a králičice pár... Je to proti přírodě."
Nick: ,,Jo tak o tohle vám jde... Abyste věděl, tak v Zootropoli je spousta smýšených párů."
Táta: ,,To mě nezajímá, moje dcera nebude s lišákem! Nyní ti představuju Michaela. Chci, aby se Judy dala dohromady s ním a na tebe navždy zapoměla..."
Nick: ,,Láska se nedá vynutit!"
Táta: ,,No... ovšem pokud se stane něco po čem ztratí paměť.... Tak může být vše jinak"
Nick: ,,To snad nemyslíte vážně! Vy chcete ublížit Judy?! Vlastní dceři?!"
Táta: ,,Ovšem, že nechci, ale jestli mě k tomu donutíš, budu muset."
Nick: ,,Jak jako, jestli vás donutím?"
Táta: ,,Pokud se s ní nerozejdeš!"
Nick: ,,To nemůžu.."
Táta: ,,Pokud to neuděláš, víš co jí hrozí!!"
Nick: ,,Přestaňte mi vyhrožovat!"
Táta: ,,Tak začni poslouchat!!"
Nick: ,,Judy je dospělá, bude si dělat co chce"Mezitím zavolal Bogo Judy: ,,Doobrý večer Hopkavá"
Judy: ,,Dobrý, co se děje?"
Bogo: ,,Tak chci se zeptat jak se máte?"
Judy: ,,Jo, ujde to, je to lepší."
Bogo: ,,To je fajn, něco bych měl"
Judy: ,,A co?"
Bogo: ,,Případ s nočním vřešťanem je uzavřen"
Judy: ,,Opravdu?"
Bogo: ,,Jo, jo.. Je to hotovo. A ještě jedna otázka"
Judy: ,,Poslouchám."
Bogo: ,,Nevíte kde je Wilde?"
Judy: ,,No měl by být doma."
Bogo: ,,Tam právě není"
Judy: ,,Cože? Vždyť mi říkal, že jde domů"
Bogo: ,,No prostě tam není."
Judy: ,,To se mi nelíbí, on mi totiž nebere ani mobil. Začínám mít o něj strach."
Bogo: ,,Třeba někam šel, a vybil se mu mobil."
Judy: ,,Jasně, možný je všechno, ale.."
Bogo: ,,Ale??"
Judy: ,, ....Dělala jsem si těhotenský test, a je pozitivní.. S Nickem čekám děti. A pokud se mu něco stane tak to bude strašný. Prosím, jděte ho hledat."
Bogo: ,,Pane jo.. Tak jo, já ho jdu hned hledat."
Judy: ,,Děkuju"
Bogo: ,,Vy buďte hlavně v klidu. Potřebujete to."
Judy: ,,Zkusím to. Děkuju"
Bogo se tedy vydal hledat Nicka.U Nicka
Táta: ,,tak co?"
Nick: ,,Já nevím.. Já jí strašně miluju"
Táta: ,,Pokud jí miluješ, tak uděláš vše proto, aby byla šťastná a nic se jí nestalo.."
Nick se podíval na toho, kdo měl být pro Judy ten pravý: ,,Tenhle styl se ti líbí?"
Michael: ,,Nemusím ti odpovídat"
Nick: ,,Je to slušnost. A především tu má Judy ráda."
Táta: ,,Tak to by stačilo. Uděláš co chceme?"
Nick: ,,Nevím... Nechte mě jít a já se rozhodnu."
Michael: ,,Pravidla určujeme my"
Nick: ,,Judy tě nikdy milovat nebude!"
Její táta už to nevydržel a dal Nickovi pěstí
Nick: ,,Jo... to jste hrdina... mlátit někoho kdo se nemůže bránit... Ale tímhle jste si to ještě zhoršil.."
To už nevydržel ani Michael a na Nicka se vrhnul! Dal mu pár ran pěstí a pak ho schodil na zem a dvakrát ho kopl. Potom uviděli hlídkové auto policie a utekli. Přijel Bogo a viděl někoho ležet na zemi.Bogo: ,,Proboha Wilde!! Wilde, co se stalo??"
Nick nedokázal nic říct, byl ošklivě pomlácený.
Bogo: ,,Potřebuju rychle záchranku! Nevím přesně kde jsem, ale zaměřte můj mobil a pošlete záchranku! Ale rychle!!!.... Wilde no tak.. Tohle nedělejte, zůstaňte tady!"Bogo po tom volal Judy: ,,Hopkavá? Wilde je v nemocnici.. Byl surově zmlácen"
Nicka převezli do nemocnice, ale byl na tom špatně. Přišla za ním Judy. Ale Nick byl v umělém spánku
Judy: ,,Nicku, lásko moje, vím že mě asi neslyšíš, ale prosím neopouštěj mě... Musím ti něco říct.
Jsem těhotná Nicku. Budeme mít rodinu.. (Začínala brečet) Prosím zůstaň tu semnou"
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahoj, já doufám, že se vám dnešní kapitola líbila, už to bylo trochu drsnější co?? :D
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...