11. Kapitola - Co by sis hledala? Pojď ke mě

319 15 2
                                    

Dalšího dne, když se Nick probudil, šel k posteli Judy, aby jí dal pusu, ale když se jí dotkl čumákem, byla celá ledová!
Nick: ,,Judy??" (pohladil jí, a dal prst na krk aby se ujistil, že má tep, ale nic necítil)
Nick: ,,Ale né, jen to né! Judy prober se prosím!!" (začínal panikařit a volal hend doktora)
Když doktor přiběhl, hned se ptal co se dějě, Nick mu všechno řekl a doktor odběhl pro defibrilátor.

Ale Judy se mezitím probrala: ,,Ahoj Nicku."
Nick: ,,Judy?? CO to má bejt?"
Judy: ,,ty si zapoměl, že králíci umý hrát mrtvý?? Byla to sranda Nicku :)"
Nick: ,,Ty hlupáčku víš jak si mě vyděsila??" (A obejmul jí)
Judy: ,,Promiň Nicku.."
Doktor: ,,Tak jsem tu.......co to je?"
Nick: ,,No doktore.. ona to jen hrála.."
Doktor: ,,Já vám dám Hopkavá!!"
Judy: ,,Pardon :D"
Doktor: ,,Dneska už jdete domů"
Judy: ,,Opravdu?!"
Doktor: ,,Ano, vypadá to, že jste ve skvělé kondici, když takhle vtípkujete :)"
Judy: ,,Jo, už je mi dobře."
Doktor: ,,Tak si zabalte a můžete jít."
Nick: ,,Děkujeme doktore"
Doktor se jen usmál, mrknul a odešel.
Nick: ,,Tak jo Judy, pojď si zabalit a jdeme domů"
Judy: ,,Už se nemůžu dočkat"
Nick: ,,To já taky ne"

Nick pomohl Judy aby si zabalila a odešli z nemocnice. Nastoupili do auta a jeli k Judy domů.
Přišli k ní domů a Judy řekla: ,,Úplně jsem zapoměla jak je to tu malý... Chtěla bych si něco najít."
Nick: ,,Co by sis hledala? Pojď ke mě. Je to velký a sám se tam cítím osamělý."
Judy: ,,Vážně??" 
Nick: ,,Samožřejmě lásko"

Judy poděkovala, políbili se a Nick ji potom řekl, že má pro ní na dnešek program.

Judy: ,,A jaký Nicku?"
Nick: ,,Tak napadlo mě, že bysme mohli na stanici oznámit tu novinu.... potom jsem se ukecal, že bych s tebou šel někam nakupovat a hlavně bysme zařídili můj byt aby se ti tam líbilo."
Judy: ,,Tak jo, to beru, jsem zvědavá co na stanici řeknou :)"
Nick: ,,Jo, to já taky :D"

Když jim to řekli, reakce je překvapili. Všichni říkala, že byla jen otázka času kdy se to stane. Takže jim to přáli. Po nákupu a dalších překvapeních šli už konečně k Nickovi.

Nick ji provedl celým bytem a Judy se tam hodně líbilo. Ani se jí nechtělo nic moc měnit.
Souhlasila s tím, že se k němu nastěhuje a Nick byl nejšťastnější samec na světě :).

Judy: ,,Hele měla bych zavolat rodičům a říct, že přijedeme."
Nick: ,,Tak jo."
Judy to zkoušela, ale nikdo jí to nebral.

Judy: ,,Tak nic, nikdo mi to nebere."
Nick: ,,Tak to zkusíš za chvíli."
Judy: ,,Jojo, ale teď mám na něco chuť"
Nick: ,,No dobře, a na co? Moc toho tady nemám, takže bych to musel jít dokoupit a........" (Judy Nicka políbila) ,,Jo takhle.... Ty nemáš chuť na jídlo...:)"
Judy: ,,Správně Nicku... na jídlo ne. Ale na tebe ano.. Moc si mi chyběl.."
Nick: ,,Ty mě taky Judy.." 

Judy položila Nicka na postel, sundala mu košili a kalhoty, Nick si lehl a ona si na něj sedla

Nick: ,,Jseš si jistá, že to chceš? Aby tě nebolelo to zranění."
Judy: ,,Samozřejmě, neboj nebude.."
Začali se líbat, a když už mělo dojít k tomu nejlěpšímu, tak Judy začal zvonit mobil. Byla to máma

Judy: ,,Ahoj mami."
Bonnie: ,,Ahoj Judy, co si potřebovala?"
Judy: ,,Jen jsem ti chtěla říct, že bych chtěla v blízké době přijet s mým...... partnerem"
Bonnie: ,,Ty někoho máš??? Tak to se moc těšíme"
Judy: ,,Já taky, a doufám, že ho přijmete do rodiny, je strašně hodný."
Bonnie: ,,Proč bychom neměli?"
Judy: ,,Znáte se :)"

Její mámě se to moc nezdálo, bála se, že to nebude králík.

Judy: ,,Takže.... kde jsme to přestali lásko??"
Nick: ,,V tom nejlepším mrkvičko.. :)"


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Ahoj!! Doufám, že se vám další kapitola líbila! Pokud ano, tak už víte.... hlasujte, komentujte nebo třeba i sdílejte :) Děkuju všem!

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat