Po krásném večeru ztráveném opět spolu byly moc šťastní. Nick měl ale velké trápení.
Judy: ,,Nicku copak se děje??"
Nick: ,,Víš Judy... mám strach ze dvou věcí.."
Judy: ,,A z jakých??"
Nick: ,,Noo.. po tom všem co se stalo.. se bojím, kdo se další objeví a bude nám chtít překazit vztah.. No a ta další věc je, že se bojím jak zareagují tvoji rodiče na to, že chodíš s lišákem."
Judy: ,,Toho prvního se bojím taky, ale my to přece nevzdáme.. Milujeme se a to je hlavní. A na reakci mých rodičů se můžeš teoreticky vyprdnout.. Oni mi nemají co kecat do toho s kým budu chodit."
Nick: ,,Jsem rád, že to bereš takhle.. Co je vůbec dneska v plánu?"
Judy: ,,No já ani nevím.. Ale já bych ráda šla do práce."
Nick: ,,Do práce? Vždyť tě včera pustili. Nechci aby sis ublížila"
Judy: ,,Hele... včera jsme taky riskovali.. A musíme řešit ten případ s nočním vřešťanem."
Nick: ,,jasně jasně... Vždyť jo.. Tak já se jdu oblíknout."
Judy: ,,jojo miláčku.."Nick se šel umýt a osprchovat. Najednou se Judy začali třást tlapky. Nevěděla co to je a byla proto vystrašená. Ale venku nebylo zrovna žádné teplo, takže si myslela, že jí je zima, tak to dál neřešila.
Nick: ,,Jo a ještě dneska začneme se stěhováním!"
Judy: ,,Jakým stěho... Jo už vím.. Jasně už se těším!"
Nick: ,,To já taky lásko moje."Když přišli do práce, čekal na ně Bogo: ,,No to je dost vy holubičky."
Judy: ,,Nechte si to náčelníku"
Nick: ,,Klídek Judy... Je to náhodou hezký."
Judy se na něj usmálaBogo: ,,Dneska budete hlídat v Tundrákově.
Nick: ,,Fajn. jedeme tam. A co noční vřešťan?"
Bogo: ,,No... víme asi kdo to ovládá."
Nick a Judy: ,,A??"
Bogo: ,,Vypadá to že..... Skopová je zpět..
Judy: ,,No to je ůžasný... Ta určitě půjde po nás."
Bogo: ,,Ale bacha.. Tenhle noční vřešťan je jiný než ten původní."
Nick: ,,Jak jiný?"
Bogo: ,,Tenhle sice taky způsobuje divočení, ale trochu jinak. Funguje to tak, že když vás tím zasáhne, tak jsou dny kdy jste v poho, ale jsou momenty, kdy to najednou přijde a jste divocí."
Judy: ,,Takže nikdo nikdy neví kdy se to u něj projeví?"
Bogo: ,,Přesně!"
Nick: ,,No tak to je zase případ..."
Bogo: ,,Dejte se do práce."
Judy: ,,Fajn.. Jenom náčelníku!"
Bogo: ,,Ano?"
Judy: ,,S Nickem zítra jedeme na chvíli pryč. Za mými rodiči."
Bogo: ,,No tak dobře."Judy s Nickem odešli na službu. Celý den se nic nedělo, ale bylo hrozný horko.
Když se Judy začali zase třást ruce, už si nemyslela, že je to ze zimy, když žádná nebyla.
Rozhodla se, že až bude Nick spát, půjde za doktorem a zjistí co s ní je.Když jim skončila služba, začali se stěhováním. Judy toho moc neměla, když měla takhle malý byt, takže stačilo se vrátit jednou a bylo přestěhováno. Judy se Nickův byt moc líbil a byla šťastná, že Nicka má.
Judy: ,,Strašně tě miluju Nicku."
Nick: ,,Já tebe taky! A hele, měli bysme začít vybírat datum na svatbu a začít jí připravovat."
Judy: ,,To bysme měli no. Strašně se těším!"
Nick: ,,Já taky miláčku."Judy a Nick všechno nastěhovali a pak si udělali krásný večer. Samozřejmě se spolu i vyspali, bez toho by to přece nešlo... No a když Nick spal Judy zavolala doktorovi
Judy: ,,Dobrý večer, tady Judy Hopkavá."
Doktor: ,,Dobrý večer paní Hopkavá. Co potřebujete?"
Judy: ,,Mám jeden problém, můžu k vám přijít?"
Doktor: ,,Samozřejmě. Budu vás čekat."
Judy: ,,Fajn hned jsem tam."
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahoj! Já vím, že dnešní část není nějak moc dlouhá, ale bude to lepší! Bude toho hodně!
Jako video sem přidávám český komiks, z mého Youtube kanálu, takže se určitě běžte kouknut! A můžete zanechat i odběr! :)
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...