Uběhl týden od toho hrůzostrašného incidentu, na který asi nikdo nezapomene. To všechno co se stalo, byla nejhorší událost, která se v Zootropolis vůbec odehrála. Nick musel být stále v nemocnici. Ve skutečnosti by radši dělal jiné věci. Už by chtěl připravovat svatbu s Judy. Dostal však nápad, jak to zařizovat, i když je v nemocnici. Zavolal Judy
Judy: ,,Ahoj lásko, tak jak se máš?"
Nick: ,,Ahoj mrkvičko, mám se skvěle, když tě slyším. Měl bych na tebe prosbu."
Judy: ,,Povídej."
Nick: ,,Přinesla bys mi prosím do nemocnice notebook?"
Judy: ,,Určitě, pro tebe vše."
Nick: ,,Díky."
Judy: ,,Jsem tam za chvíli."
Nick: ,,Fajn, díky."Po hodině Judy přišla. Hned se s Nickem objali a dali pusu.
Judy: ,,Tak jsem tu, ráda tě vidím."
Nick: ,,Já tebe taky. Děkuju za ten notebook."
Judy: ,,Nemáš zač, a na co ho potřebuješ?"
Nick: ,,Tak různě, je tu celkem nuda, tak si tam dám nějaký filmy atd.."
Judy: ,,To jsem si myslela, a právě proto jsem ti tady na flashku nahrála nějaký filmy."
Nick: ,,Pane jo, ty jseš úžasná. Nedokážu si představit co bych dělal, kdybych tě ztratil."
Judy: ,,Já se strašně bála, že tě ztratím. minulý týden byl strašný. Doktor říkal, že jsem... měla blízko k potratu."
Nick: ,,Ježiši a je to malý v pořádku?!"
Judy: ,,Neboj se Nicku, je v pohodě."
Nick: ,,Tak to jsem moc rád."
Judy: ,,Jo to já taky. Ale já už budu muset jít, tak se měj."
Nick: ,,Jo, měj se, ahoj!"
Judy: ,,Papa, miluju tě!"
Nick: ,,Já tebe taky."
Judy odešla a Nick jen zářil štěstím. Je strašně rád, že našel někoho kdo ho neodsoudil jen proto, že je lišák. A moc se těší až bude táta. Najednou Nick slyšel telefon. Judy si ho tam zapomněla. Přišla jí SMS. Nick se nechtěl koukat, jen ho chtěl zhasnout, ale všiml si tam slova "večer". To ho trochu zarazilo, a nakonec se koukl.
Ve zprávě stálo: ,,Ahoj Judy, stůl je objednaný, těším se na večer."
To Nicka hodně vyděsilo, všiml si, že se Judy vrací a tak vrátil mobil rychle zpět.
Judy: ,,Zapomněla jsem tu mobil, jsem trdlo."
Nick: ,,jo..jo.. zapomněla."
Judy: ,,Nicku? Děje se něco?"
Nick: ,,Ne, neděje, jen jsem unavený, půjdu se prospat..."
Judy: ,,Tak.. dobře. Ahoj, miluju tě."
Nick: ,,Ahoj."Jen co Judy odešla tak si Nick normálně sedl a přemýšlel. V hlavě se mu toho najednou odehrávalo strašně moc.
,,Ona mě podvádí? Kdo to byl? Vždyť spolu čekáme dítě, máme před svatbou..."
Nevěděl co má dělat.Další den, když u něj Judy byla a odběhla si na záchod přišla další SMS, kde stálo: ,,Něco pro tebe mám, stavím se u tebe."
Když se vrátila, Nick jí řekl, že jí přišla zpráva. Když jí Judy viděla, řekla že musí jít, že je hned zpátky.
To ovšem Nick přestával zvládat. Myslel si, že Judy ztrácí. A tak udělal jednu věc. Vytrhal si všechny hadičky, a vstal, že půjde za ní. Jenže mu praskli stehy. Začal krvácet z rány, kam ho postřelil otec Judy. Všimla si toho sestřička, která ho hlídala a hned za ním běžela: ,,Pane Wilde, co to děláte?"
Nick: ,,Já musím pryč, musím jít."
Sestřička: ,,To nemůžete, DOKTORA!!!"
Přiběhl doktor a hned mu píchl dávku na uklidnění, aby ho mohl zachránit.
Musel jít na operaci. O všem se dozvěděla i Judy, která hned běžela do nemocnice.
Po operaci, byl Nick na jednotce intenzivní péče. Když se vzbudil, byla u něj Judy.Nick: ,,Co tu děláš??..."
Judy: ,,Bála jsem se, když jsem se dozvěděla co se ti stalo."
Nick: ,,Ts...."
Judy: ,,Nicku děje se něco?"
Nick: ,,Neměl bych se ptát já tebe??"
Judy: ,,Jak to myslíš?"
Nick: ,,CO TY SMS??! "Těším se na večer." Nebo: "Něco pro tebe mám , stavím se u tebe."!!"
Judy: ,,tys to četl?"
Nick: ,,Nejsem úplně blbej."
Judy: ,,Ty můj lišáčku, to vůbec není tak jak si myslíš."
Nick: ,,NE?! A jak to teda je? Kdo je to a co s ním máš?"
Judy: ,,Je to můj kamarád, který mi s něčím pomáhá."
Nick: ,,Jo tak kamarád, a s čím jako? Judy, čekáš naše dítě, máme před svatbou!"
Judy: ,,Já vím Nicku, ale tohle není tak jak si myslíš. Je to překvapení pro tebe."
Nick: ,,Překvapení?"
Judy: ,,Ano, překvapení, copak sis myslel, že bych tě opustila?"
Nick: ,,Bál jsem se toho."
Judy: ,,Ale notak.." (A objala ho) ,,To bych přece nikdy neudělal, já miluju jen tebe."
Nick: ,,Děkuju lásko.. promiň, že tak plaším"
Judy: ,,Já tě chápu, měl si to těžký, ale já s tebou zůstanu navždy"
KONEC NOVÉ ČÁSTI
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...