13. Kapitola - Co se semnou děje?

276 11 0
                                    

Judy šla za doktorem.

Judy: ,,Dobrý večer, tak jsem tu."
Doktor: ,,Dobrý večer, tak co máte za problém?"
Judy: ,,No.... Někdy se mi stane, že se mi začnou třást ruce... A nevím z čeho to je."
Doktor: ,,Tak já vás pošlu na veškerá vyšetření a pak uvidíme."
Judy: ,,Děkuju."

Nick se mezitím probudil, chtěl položit tlapku vedle sebe (na Judy), ale nebyla tam. 

Nick: ,,Judy?? Judy?? Kde jseš? To je divný.." 

Tak jí zkusil zavolat: ,,Ahoj Judy, kde jseš??"
Judy: ,,Ahoj Nicku, já jsem musela na chvíli do práce. Něco jsem zapomněla vyřídit."
Nick: ,,Aha, tak to jo."
Judy: ,,Hned jsem doma zlato"
Nick: ,,Dobře mrkvičko."

Doktor: ,,To byl Wilde?"
Judy: ,,Jo byl.."

Po hodině čekání na výsledky se Judy dočkala.

Doktor: ,,No.. Paní Hopkavá obávám se, že nemám dobré zprávy."
Judy: ,,Co se semnou děje?"
Doktor: ,,Bojím se, že jde o Spinocerebelární ataxii."
Judy: ,,Ježiš to zní hrozně. Ale co to je??"
Doktor: ,,Je to nemoc, která se vyskytuje málokdy, ale projevuje se přesně tak jak říkáte. Že se vám začnou třást ruce, může dojít i ke snížené pozornosti a kolikrát i ke kolabsu. A... bohužel to končí smrtí..."
Judy se jen vystrašeně podívala na zem. Nevěděla jak to má říct Nickovi, a natož rodičům..

Když se Judy vrátila domů, Nick zas spal. Sedla si na postel a chtělo se jí brečet, jenže se vzbudil Nick a nechtěla aby to věděl.

Nick: ,,Ahoj mrkvičko"
Judy: ,,Ahoj lišáčku" (dali si pusu)
Nick: ,,Ty si brečela??"
Judy: ,,Proč myslíš?"
Nick: ,,Máš červený oči."
Judy: ,,To bude jen z únavy"
Nick: ,,Fajn.. Dneska jedem ke tvům rodičům.. mám celkem obavy z jejich reakce."
Judy: ,,Neboj Nicku.. Ale i když budem u rodičů, tak furt budem jakoby ve službě. Bogo říkal, že teď je to těžký kvůli tomu jak je Skopová zpět."
Nick: ,,S tím počítám no."

Celý dopoledne si balili věci na cestu a kolem 12:00 šli na vlak. Celou cestu si povídali a Judy musela skrývat strach z nemoci, kterou jí doktor diagnostikoval.

Když tam přijeli, její rodiče už čekali venku.

Bonnie a táta: ,,Ahoj Judy!!!"
Judy: ,,Ahoj mami! Ahoj tati!"
Nick vyšel z vlaku.
Bonnie: ,,Co tu chce ten lišák?"
Judy k němu přišla a chytla ho za ruku: ,,To je ten můj přítel. Nick Wilde"
Nick podal tlapu Bonnie: ,,Rád vás poznávám."
Bonnie se zaraženě koukala jestli to myslí vážně... Nick se na Judy koukl se sklopenými uši: ,,To je to čeho jsem se bál Judy."
Judy: ,,Mami, tati.. Nick je strašně hodný a laskavý. Miluje mě celým srdcem a já jeho taky. A vy na tom nic nezměníte!"
Táta: ,,Víš jaký máme názor na lišky!"
Judy: ,,ON MI ZACHRÁNIL ŽIVOT!!!! Je úžasný! A já ho miluju!"
Bonnie: ,,Tak jo klid Judy. Musíme se nejdříve seznámit. Nicku? Půjdem k nám jo?"
Nick: ,,Jo dobře.."


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Jsem to ale zlej co? :D Nebojte, v dalších částech se máte na co těšit!

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat