8. Kapitola - Neříkej mi mrkvičko!!!!

397 12 1
                                    

Bogo: ,,Je hledaná pro úmyslné rozvracení smíšených vztahů.. Hlavně kde je samec lišák......." 

Nick se trochu zděsil: ,,No do háje.... Tak o tohle jí celou dobu šlo"
Bogo: ,,O co?"
Nick: ,,Zničit mě a Judy vztah.."
Bogo: ,,Doufám, že to na vás nezkoušela"
Nick: ,,Kdyby jen to... Já jsem jí podlehl... Vyspal jsem se s ní.."
Bogo: ,,No to je skvělý.."
Nick: ,,Nejhorší na tom je, že ona si to nahrála a chce to dát Judy. Musíme jí chytit náčelníku"
Bogo: ,,Uděláme to co nejdřív, akorát mám pocit, že ona už tuší, že to víme."
Nick: ,,Musíme se snažit."

Těmito slovy skončil hovor. Judy se probudila: ,,Nicku? Kdo to byl?"
Nick: ,,Ale jen náčelník."
Judy: ,,A proč ti volá takhle pozdě?"
Nick: ,,No víš.. já mu řekl, že pokud bude něco vědět ohledně těch nových útoků, tak ať mi dá vědět."
Judy: ,,A?"
Nick: ,,Nic."
Judy: ,,Tak proč ti volal, když nic nemají."
Nick: ,,No to taky nevím.." (A začal se trochu smát) ,,Spi dál mrkvičko"
Judy: ,,Dobře, miluju tě."
Nick: ,,Já tebe taky."

Nick musel něco udělat, aby nedošlo na nejhorší - aby Brit nedala Judy tu nahrávku..

Další den, když přišli s Judy do práce, Bogo si zavolal Nicka do kanceláře. Judy čekala venku.
Promluvili si ohledně Brit a toho jak na ní. Když spolu domluvily, a Nick vyšel z Bogovi kanceláře, viděl, že Brit je u Judy.. Akorát odcházela..
Když Nick přišel k Judy, zeptal se co chtěla. Judy chvíli mlčela, pak se na Nicka otočila a řekla: ,,Jak si mi to mohl udělat Nicku??!!" (Měla slzy v očích)
Nick: ,,Ale co mrkvičko?"
Judy: ,,Neříkej mi mrkvičko!!!!"

Nick se uplně lekl. Judy na něj nikdy takhle nevyletěla.

Nick: ,,Judy, co se stalo? :("
Judy: ,,Tak ty nevíš??! zatím co jsem byla pryč ty sis tu s ní užíval!!"
Nick: ,,Ne Judy počkej, je to jinak!"
Judy: ,,Nech mě bejt Nicku!"
Nick: ,,Judy počkej! Sakra.... to je taková svině"

Judy chtěla odejít, Nick za ní vyběhl ven a řekl: ,,Judy počkej! Ona je hledaná pro úmyslné rozvracení vztahů!! Hlavně kde je samec lišák!"
Judy se na něj pomalu otočila se slzami v očích: ,,Tak proč ses  sní vyspal?!"
Nick: ,,Já.... předtím jsem to nevěděl, ale já to ani nechtěl... Stalo se to ve chvíli, kdy jsem o tebe měl strašný strach"
Judy: ,,Jo? Podle tý nahrávky sis to náramně užíval"
Nick: ,,Ne Judy počkej, ona ti to zřejmě nepustila od úplnýho začátku.. Ona se mě snažila líbat, já jí odstrkoval, a jak jsem byl mimo z toho strachu o tebe, tak se to prostě stalo... Miláčku mě to hrozně mrzí! Prosím věř mi... prosím.."
Judy: ,,Já..........(Ozval se výstřel a Judy spadla na zem)

Nick: ,,Néééééééééé JUDY!!!!!!!!" (když se ohlédl za sebe, viděl na střeše jak někdo utíká. Určitě to byla liška....Britney.....)

Nick rychle běžel k Judy: ,,Judy! To né... Judy prosím bojuj" (Měl slzy v očích)
Judy: ,,Nicku.... Já tě miluju.."
Nick: ,,Né, Judy né, bojuj, Judy bojuj!!! Zlato noták bojuj :(" (začínal hodně brečet)

Bogo vyběhl ven: ,,Co se stalo!?"
Nick: ,,Zavolejte hned záchranku....OKAMŽITĚ!!!!"
Bogo: ,,Jasně už běžím!"


.......................................................................................................................................

Když Judy převezli do nemocnice, šla hned na sál. Nick mohl jen sedět a čekat.. To pro něj bylo strašný utrpení...
Když do nemocnice přišla i Britney, hned šla za Nickem: ,,Nicku, slyšela jsem co se stalo, bude v pořádku?"
Nick: ,,Jak se vůbec opovažuješ sem přijít?!!"
Brit: ,,Ale Nicku..."
Nick: ,,VYPADNI!!!! Stejně si to byla ty, já to vím!"
Brit: ,,A víš ty co? Byla jsem to já! Klidně se přiznám.."
Nick jí okamžitě dal facku, chytl jí za ruce a vyhodil z nemocnice.

Sedl si zpátky a čekal dál až přijde doktor... Mezitím se rozbrečel. Strašně se o Judy bál. Uvědomoval si, že za to může on..

Když doktor po hodině vyšel ze sálu, řekl Nickovi, že operace proběhla úspěšně, ale že je zatím v umělém spánku
Nick: ,,Můžu prosím za ní?"
Doktor: ,,Samozřejmě, pojďte za mnou"
Nick: ,,Děkuju"

Doktor: ,,Tak jsme tu..."
Nick: ,,Mockrát vám děkuju.."

Nick šel pomalu k posteli kde ležela Judy..
Nick: ,,Lásko já..... strašně mě to mrzí....Vím, že je to celé moje vina, a už proto doufám, že budeš v pořádu...Nedokázal bych žít s tím, že by se ti něco stalo.."

Bogo volal Nickovi: ,,Jak je na tom?"
Nick: ,,Je v umělém spánku... Ale vím kdo jí to udělal.."
Bogo: ,,Opravdu?!"
Nick: ,,Byla to Britney..Sama se mi přiznala"
Bogo: ,,Okamžitě ji zatkneme"
Nick: ,,Já tady zůstanu s Judy, nedokážu odejít.."
Bogo: ,,Chápu. Držím palce Wilde"
Nick: ,,Děkuju"

POKRAČOVÁNÍ PŘIŠTĚ

Ahoj!!! Já doufám, že se vám dnešní dramatický díl líbil, a pokud ano, tak hlasujte, sdílejte budu za to moc rád a zatím ahoj!!!

Jen tak mimochodem: Většina děje, je improvizace, něco mě napadne přes den, ale většinu dialogů výmýšlím na místě :D

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat