9. Kapitola - Vidím to tak padesát na padesát.

344 16 2
                                    

Nick zůstal u Judy celou noc. Ani nespal. Přišel za ním doktor

Doktor: ,,Dobrý den, vy jste tu byl celou noc?"
Nick: ,,Ahh, dobrý den, jo byl.. Nedokázal jsem odejít. Jak je na tom?"
Doktor: ,,No měl byste se jít vyspat.. A paní Hopkavá...Vidím to tak padesát na padesát."
Nick: ,,Jak to myslíte?"
Doktor: ,,Šance na přežití tu sice je, ale.... zároveň ztratila hodně krve."
Nick: ,,Pane bože...." (sedl si a chytil se za hlavu) ,,Celý je to stejně moje vina.."
Doktor: ,,Měl byste se jít vážně vyspat.."
Nick: ,,Když já jí tu nedokážu nechat samotnou... Tak bezmocnou..."
Doktor: ,,My jí pohlídáme... A kdyby se cokoliv změnilo, tak vám dáme vědět.."
Nick: ,,Tak jo no.... Když říkáte.."
Doktor: ,,Můžete mi věřit."
Nick: ,,Mockrát vám děkuju.. Nashle."
Doktor: ,,Nashle"

Nick nakonec z nemocnice odešel.. Hned si to namířil na služebnu.
Chtěl jít za Bogem, a zeptat se jak jsou na tom s Britney.

Nick: ,,Náčelníku?"
Bogo: ,,Dobrý den Wilde. Jak je na tom Judy?"
Nick: ,,Šance jsou pade na pade..."
Bogo: ,,Do háje..."
Nick: ,,Já jsem se spíš přišel zeptat na to jestli jste Brit chytili."
Bogo jen zakroutil hlavou
Nick: ,,Nechytili?? Jak to?!!"
Bogo: ,,Nebyla tam.. Spíš to vypadá, že ví, že po ní jdeme."
Nick: ,,Tak to je snad jasný ne, když se mi sama přiznala!"
Bogo: ,,Nebojte, vyhlásili jsme po ní pátrání"
Nick: ,,Aspoň že tak.."

Nick odešel a chtěl jít domů. Ale vůbec nevěděl co má dělat. Nedokázal normálně fungovat, musel furt myslet na Judy... A litoval toho co udělal. Kdyby se s Brit nevyspal, nedělala by si falešné naděje a nedošlo by to takhle daleko...

Když Nick přišel domů, viděl že jsou otevřené dveře. Aby toho nebylo málo, tak ho vykradli... Hroutil se mu celý život.. Sedl si ke zdi, opřel si hlavu o zeď a přemýšlel.. Začali mu téct i slzy.. Chybělo málo, a Nick by se zhroutil.

Volali mu z nemocnice: ,,Pane Wilde?"
Nick: ,,Ano?!"
Nemocnice: ,,Dostavte se prosím hned k panu primáři."
Nick: ,,Hned jsem tam." (Nick se začínal bát)

Když dorazil do nemocnice, hned běžel za primářem.

Nick: ,,Tak co se děje?"
Doktor: ,,Nemám pro vás dobré zprávy.."
Nick: ,,Cože?? Co se stalo?!! Co je s Judy??!!"
Doktor: ,,Hlavně klid.. Paní Hopkavá je v pořádku, ale před chvílí měla zástavu."
Nick: (zhrouceně si sedl do křesla) ,,Já už to nedávám doktore... Ta bezmoc je šílená.. Ten strach..."
Doktor: ,,Musíte být silný. Už kvůli Judy. Bude vás potřebovat."
Nick: (zakroutil hlavou) ,,Až se probere tak mě po tom všem pošle do háje... Všechno jsem zničil.. :("
Doktor: ,,Jestli chcete, můžete se mi svěřit.. Jsem i psycholog"
Nick: ,,No... Pokud Vás to zajímá.."
Doktor: ,,Jinak bych vám to nenabízel."
Nick: ,,Fajn... Začnu tam kde to všechno začalo... S Judy jsme měli nudný den v práci... Ale to je vedlejší.. Pozval jsem jí do restaurace, protože jsem jí potřeboval říct co k ní cítím, a nakonec jsme zjistili, že k sobě cítíme to samý.. Zamilovali jsme se do sebe. Takže jsme šli k Judy domů a.... no víte ne? No vyspali jsme se spolu. Dalšího dne........" (A Nick povyprávěl všechno co se dělo pak. Jak udělal zásádní chybu, když se vyspal s Brit atd...) ,,No a pak to dopadlo tak, že se mi Brit chtěla pomstít. Takže střelila Judy..."
Doktor: ,,No tak to je silný kafe... Ale nebojte, my uděláme všechno proto, aby byla v pořádku."
Nick: ,,Moc vám děkuju.. Vážím si vaší práce."
Doktor podal Nickovi ruku a rozloučili se.

Nick si sedl do auta a položil hlavu na volant. V tom mu začal zvoniot mobil. Byl to Bogo.

Bogo: ,,Wilde?"
Nick: ,,Ano náčelníku?"
Bogo: ,,Britney sice ještě nemáme, ale máme jejího přítele.."
Nick: ,,Přítele?? Kde jste?"
Bogo mu řekl kde jsou, a Nick hned vyrazil za nima. Když tam přijel už viděl Boga a toho přítele.

Nick: ,,Jak se jmenuje?"
Bogo: ,,Jmenuje se Daniel Oranžový"       (Ano, nic jinýho mě nenapadlo xD)
Nick pomalu přišel k němu: ,,Tak co? Řekneš mi kdepak je Brit?"
Daniel: ,,To víš, že jo..."
Nick: ,,Já vím, že mi to řekneš"
Daniel: ,,Neřeknu ti ani ň."
Nick ho chytil pod krkem: ,,Tak hele, ty mi okamžitě řekneš kde je, nebo si mě nepřej!"
Bogo: ,,Wilde!!!! Uklidněte se!"
Nick: ,,NE! On ví kde je ta potvora a taky mi to řekne!! Ta dělej mluv!!!"
Daniel: ,,Je schovaná v tý starý továrně na kraji města!"
Nick: ,,Ani nevíš jaký máš štěstí! (odcházel) ,,Ovšem pokud si mi lhal.... já si tě najdu.."

Nick a ostatní okamžitě nasedli do auta a jeli do té továrny.

Přijeli na místo, Nick vzal do ruky zbraň a šel hned dovnitř. Procházel to všude, sem a tam.. Nidke nebyla. Už byl plný vzteku, že mu Daniel lhal.. V ten moment slyšel, že někdo utíká. Podíval se do chodby a viděl, že tam běží Brit.
Namířil na ní a řekl: ,,Okamžitě stůj!!! Nebo to do tebe našiju!"
Brit: ,,Ahoj Nicku.. Tak se zase potkáváme.. A teď máš jedinečnou příležitost se pomstít."
Viděl to Bogo: ,,Wilde nedělejte to!"
Nick: ,,Možná se ti povede mě totálně zničit, ale nikdy nedovolím aby si ublížila Judy!"
Brit: ,,Já jsem jí už ale ublížila.. A ty si tam jen tak stál, nic si neudělal... Doufám, že umře!"
Tohle už Nick nevydržel a vystřelil!!!! Ale nezabil jí, střelil jí na místo, kam ona střelila Judy.

Nick: ,,Tak co? Jakej to je pocit?? Bolí že?"
Bogo: ,,Wilde!! Co jste to udělal? Z tohohle se budete těžko dostávat."
Nick: ,,Vy mi určitě pomůžete. Chápete moje pocity" (zvonil mu mobil)

Doktor: ,,Dobrý den pane Wilde, mám pro vás jednu zprávu"
Nick: ,,Jakou??"
Doktor: ,,Paní Hopkavá se probrala!"
Nick: ,,Opravdu?? Hned jsem tam!!"
Bogo: ,,Co se děje?"
Nick: ,,Judy se probrala! Já tam musím jet! (Podíval se s úsměvem na Brit) Tak se ti to přece nepovedlo... To je blbý co??" (usmál se a odešel)


POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Takže ahoj, já doufám, že se vám další kapitola líbila, a pokud ano, tak zanechte hlas, sdílejte, a přidávejte si tento příběh do knihovny!! Zatím ahoj! :)

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat