Nick byl stále v koupelně a Judy stále čekala: ,,Nicku, tak kde jsi??"
,,Už jdu Judy." odpověděl ,,Ještě si vyčistím zuby.."
Když si zuby vyčistil, opláchl si obličej a na pár vteřin se zamyslel.
Kdo to je? Co po něm chce? O co tu sakra jde??
Po chvilce přemýšlení vylezl z koupelny a šel si lehnout.. Přišel do ložnice a všiml si, že Judy už spí. Lehl si vedle ní a přemýšlel dál... Celou noc nemohl usnout. Usnul asi až kolem třetí hodiny ranní. Přesto se několikrát vzbudil, takže byl dost nevyspalý.
,,Ahojky rodinko!" řekl, když přišel na snídani
,,Dobré ráno tatínku!" řekli všechny děti naráz
,,Ahojky lásko" prohlásila Judy, přišla k němu a dala mu pusu. ,,Nicku ty teda vypadáš, spal si vůbec?"
,,No abych pravdu řekl, tak moc ne." Odpověděl ,,Nicku... Přijdeš mi nějaký divný... neděje se něco??" Judy o něj měla starost.
,,Nene mrkvičko, neboj." Nickovi začal zvonit mobil. ,,Připrav mi prosimtě snídani, hned jsem tu." ,,Dobře Nicku."
Nick přišel do ložnice.. bylo to skryté číslo.
,,Ano?"
,,Doufám, že to platí.. ten dnešek.."
,,Jo.. platí.."
,,A být tebou tak to nikomu neříkám!" A tím hovor skončil..
Nick začínal mít strach. Ne o sebe.. Ale o svou rodinu.
Bylo po snídani a Nick civěl do stolu. ,,Nicku??" Nick nereagoval. ,,NICKU?!"
,,Ehm co??! Co se děje?"
,,Nic, ale jseš úplně mimo. Jestli se něco děje tak mi řekni!"
,,Promiň Judy.. To je jen z nevyspání. Omlouvám se ti." Přitáhl jí k sobě a sedla si mu na klín.
,,Víš Nicku.. Mám strach, že se prostě něco děje. Od včerejška jseš.. no jak vyměněný..." Judy si byla jistá tím, že se něco musí dít.
,,Omlouvám se ti Judy. Víš.. vrtá mi hlavou ten jeden případ.. plus jsem se na dnešek nevyspal, takže jedno s druhým no.."
,,Jasný.. ten případ, o kterém si předevčírem mluvil?" ,,Jo, přesně ten."
Judy chystala oběd.
Po obědě si děti šli hrát. Bylo 13:15.
,,Judy? Musím si pro něco zajít do práce."
,,Pro co?" Zeptala se Judy. ,,Pro nějaké papíry. Chci se podívat na ten případ, třeba jsem něco přehlédl.."
,,Dobře Nicku."
Nick se oblékl a začínal mít opravdu velké starosti. ,,Judy! Pojď sem prosím." Musel aspoň něco naznačit.
,,Ano Nicku?" ,,Vem děti a odvez je k vašim ano?" Judy nechápala. ,,Proč?"
,,Prostě to udělej. Prosím. Miluju tě Judy. Strašně moc tě miluju." Dal jí dlouhou pusu
,,Nicku co je?" Nechápala ,,Musím jít, dej za mě pusu dětem. Miluju vás." A zabouchl za sebou dveře.....
Začíná to být napínavé co?? :D Doufám, že se vám to líbí a že vás to baví!!
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...