Doktor našel Judy u Nicka, a hned jí doporučil, že by měla jít na pokoj, a především by měla být vklidu. Ujistil jí, že Nick bude v pohodě, jen potřebuje odpočinek.
Mezitím se Bonnie dozvěděla co se stalo, a věděla i, že za to může její manžel. Ona celou dobu věděla, že chce Judy dohodit nějakýho králíka. Ale bála se jim to říct. Bála se co by udělal manžel. Ale to že nechal Nicka takhle surově zmlátit, už přesáhlo všechny meze. Rozhodla se, že to řekne Judy i policii.
Judy: ,,Haló?"
Bonnie: ,,Ahoj Judy to jsem já máma, musím ti něco říct"
Judy: ,,Mami co se děje?"
Bonnie: ,,Tvůj táta.... to on nechal Nicka takhle zmlátit. Chtěl aby se s tebou rozešel a chtěl ti dohodit jiného králíka.."
Judy: ,,Mami jseš si jistá?"
Bonnie: ,,Na sto procent. O všem jsem věděla."
Judy: ,,ty si věděla co měl táta v plánu a neřekla si nám to?!"
Bonnie: ,,Bála jsem se, že by mi něco udělal, ale když nechal Nicka takhle zmlátit tak už jsem to nevydržela. Nemůžu mlčet. Udám ho."
Judy: ,,Děláš dobře mami. Jsem ráda, že aspoň ty nám to přeješ.."
Bonnie: ,,Nevím proč bych ti měla bránit ve štěstí zlatíčko"Judy šla hned za Nickem. Jen co přišla tak se probudil.
Judy: ,,Nicku?"
Nick: ,,Ah.... Ahoj Judy.. Sakra to bolí.."
Judy: ,,Kdo ti to udělal?"
Nick: ,,Judy....Nevím jestli ti to můžu říct.."
Judy: ,,Musíš Nicku! Já ti pak taky něco řeknu"
Nick: ,,Byl to tvůj táta.. A nějaká další malá partička..."
Judy: ,,A proč?"
Nick: ,,Chtěl po mě, abych se s tebou rozešel a on ti měl dohodit nějakýho arogantního králíka Michaela..."
Judy: ,,Takže máma měla pravdu.."
Nick: ,,Ty už o tom víš?"
Judy: ,,Jo máma mi volala a všechno mi řekla.."
Nick: ,,Ah.. Tak fajn... No a co si mi ty chtěla říct?"
Judy: ,,Já už jsem ti to říkala, když tě sem přivezli, jenže to si asi nevnímal. Jsem těhotná Nicku"
Nick jen překvapeně vyvalil oči a postupně se mu na tváři tvořil úsměvNick: ,,JUDY!! To je úžasný!!! Pojď ke mě ať tě můžu obejmout!"
Dlouho se objímali, ale pak přišel doktor a řekl, že Nick musí odpočívatJudy: ,,Tak se zatím měj miláčku"
Nick: ,,Ty taky...lásko moje.."Hned co odešla se začal Nick trápit. Nevěděl co má dělat. Šel po nšm táta Judy, tlačí na něj aby se s Judy rozešel. Teď, když mají před svatbou a Judy je těhotná. Nick si říkal, že už kvůli tomu, že Judy miluje by to měl udělat aby měla navždy klid. Ale na tu druhou jí kvůli tomu jak moc ji miluje opustit nedokáže. ,,Musím o ní bojovat" řekl si, a rozhodl se, že se nevzdá. Má přece svoje heslo: ,,Nikdy nepřiznej, že na to nemáš"
Dostal nápad. Odjedou s Judy pryč! Někam daleko. Kde je jen tak někdo nenajde. Zavolal doktora, aby mu přivedl Judy.
Judy: ,,Co se děje Nicku?"
Nick: ,,Potřebuju ti něco říct. Už vím jak to můžeme všechno zastavit!"
Judy: ,,Opravdu a jak?"
Nick: ,,Odjedeme někam pryč. Někam daleko, kde nás nenajdou"
Judy: ,,Páni.. no jako řešení to je, ale já nevím."
Nick: ,,Co je s tebou? Nechceš abysme měli klid? Ty si snad chceš vzít toho králíka?"
Judy: ,,Samozřejmě že nechci Nicku! Já miluju tebe!"
Nick: ,,Tak v čem je problém?"
Judy: ,,Hele já si to musím projít hlavou jo?"
Nick: ,,Jasně, ale rychle prosím."
Judy: ,,jojo... přijdu"
Nick: ,,Dobrá, a jak ti vůbec je?"
Judy: ,,Jo už je to dobrý."
Nick: ,,Tak jo. To jsem rád"
Když Judy odešla Nick zavolal jeho starýmu kámošovi fenkovi. Znali se dlouho a věřil, že by mu mohl pomoct.Nick: ,,Fenku?"
Fenek: ,,Nicku? Dlouho jsme se neviděli. Jak je to už dlouho?"
Nick: ,,Od doby co jsem nastoupil k policii, asi už rok, ale o to tu nejde."
Fenek: ,,Tak o co?"
Nick: ,,Můžeš prosím přijít do nemocnice?"
Fenek: ,,Tak jo, hned jsem tam."
Nick: ,,Děkuju."Chvíli po tom co Nick dovolal přišla Judy.
Judy: ,,Tak já už jsem se rozhodla."
Nick: ,,A?"
Judy: ,,Odjedeme."
Nick: ,,SUPER!"
Judy: ,,Ale! Vezmeme s sebou mojí mámu a i tvou rodinu"
Nick: ,,No mě sice zbyla už jen máma, ale nevidím v tom problém, klidně."
Judy: ,,Tak jo, a kdy jedem?"
Nick: ,,Co nejdřív, musím se kouknout na net kde je něco na prodej, třeba nějaký barák nebo tak."
Judy: ,,Tak jo, až něco najdeš, dej mi vědět."
Nick: ,,Jojo, lásko."Po půl hodině přišel Fenek.
Fenek: ,,Čau Nicku, tak jsem tu"
Nick: ,,Super, hele musím ti říct co se děje."
Fenek: ,,Tak poovídej."
Nick: ,,No.. S Judy jsme ve vztahu. Čeká dítě a máme problém"
Fenek: ,,Páni ty jseš ale divoch"
Nick se na něj jen ušklíbl
Fenek: ,,Fajn a dál?"
Nick: ,,Je tu problém. Její otec. Brání nám ve vztahu a chce dát Judy dohromady s nějakým králíkem. My jsme se rozhodli, že zmizíme, ale potřebujeme tvou pomoc."
Fenek: ,,Mou pomoc?"
Nick: ,,Ano, tvou pomoc. Všechno ti ještě důkladně vysvětlím, ale.... pomůžeš nám?"
Fenek: ,,Jasně.. Vždyť jseš skoro jako můj brácha."
Nick: ,,Děkuju, Fenku"POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahoj, já doufám, že se vám dnešní kapitola líbila! Čekají nás už jen 3 kapitoly. Pak bych to chtěl nějak uzavřít, ale pokud máte zájem o více příběhů o Zootropolis, dejte mi to vědět, a nebo vám můžu doporučit můj druhý příběh ,,Zakázaná láska".
A jelikož už jsou jen 3 kapitoly tak než vyjde samostatná kapitola tak vždy dám popis další kapitoly.
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...