Další ráno když se Nick s Judy probudily se pozdravili dali si pusu, najedli se, umyli a šli ven za rodiči.
Judy a Nick: ,,Dobré ráno!!"
Bonnie se na ně s úsměvem koukala: ,,Dobrý.."
Táta tam ještě nebyl.Judy: ,,Ehmm mami?? Proč se tak směješ?"
Bonnie: ,,Mám jen dobrou náladu."
Nick se podíval na Judy se svým roztomilým úsměvem. Judy hned došlo, že Nick si asi myslí, že to slyšela.Judy: ,,Tak narovinu. Tys to včera slyšela co?"
Bonnie: ,,No... tak trochu. Ale neomlouvejte se."
Nick: ,,No je fakt, že jsme se mohli trochu krotit, že Judy?" (a trochu do ní drkl.)
Judy hned věděla, že tím má na mysli její hekání
Judy: ,,Ha-ha.. Ty jseš zas vtipnej co? (A začali se oba smát)Bonnie: ,,Vy jste tak krásný pár"
Nick: ,,Děkujeme."
Judy se dělalo nějak špatně. Odběhla na záchodBonnie: ,,Co jí je?"
Nick: ,,Já nevím" (a běžel hned za ní)Když Judy doběhla na záchod všimla si, že se jí zas klepou ruce. A dokonce omdlela.
Nick přiběhl taky a našel Judy na zemi: ,,Pane bože Judy!!"
,,VOLEJTE HNED ZÁCHRANKU!!!" (Zavolal Nick na Bonnie)Bonnie: ,,Co se děje!??!"
Nick: ,,Nevím, Judy upadla do bezvědomí.. No tak Mrkvičko.. tohle mi nedělej, už ne, prosím!"O pár hodin později byli Nick a Bonnie v nemocnici a čekali co jim doktor řekne
Doktor: ,,Dobrý den pane Wilde a paní Hopkavá"
Nick: ,,Dobrý, tak co je s Judy?"
Doktor: ,,Myslím, že byste si s ní měli promluvit sami."
Nick a Bonnie se na sebe podívali a hned šli za JudyNick: ,,Judy, lásko co mi to jen děláš?"
Bonnie: ,,Zlatíčko, co se stalo?"
Judy: ,,Ráda vás vidím. Měla bych vám něco říct.... Nicku... jak jsem jednou večer nebyla doma, tak to nebylo kvůli papírování.. Bylo to kvůli tomu, že jsem šla k doktorovi. Protože se mi najednou začali třást ruce. Nevěděla jsem co to je, ale teď už to vím."
Nick: ,,No a co to je??!"
Judy: ,,Vypadá to na spinocerebelární ataxii.."
Bonnie: ,,Ježiš co to je??"
Judy: ,,To je nemoc.. Která způsobuje třes v rukách a i omdlívání... A končí... smrtí."
Nick: ,,To ne!! Mrkvičko, že to není pravda!"
Judy: ,,Bohužel je Nicku.."
Bonnie: ,,Ježiš to je strašný.."
Nick: ,,Já tě miluju, nemůžu o tebe přijít. Znamenáš pro mě všechno! Nikdo se ke mě nechoval tak hezky jako ty Judy!"
Judy: ,,Neboj Nicku... Bude to dobrý. Pokud to dopadne takhle, tak to bude vysvobození."
Nick: ,,Prosím nemluv takhle,.."
Bonnie: ,,Judy...." (Všichni měli slzy na krajíčku)Najednou vešel do dveří doktor. Viděl jak všichni brečí
Doktor: ,,Já se moc omluvám, ale mám jednu velmi důležitou zprávu."
Nick: ,,Jo?? A jakou?"
Doktor: ,,Stala se chyba.."
Bonnie, Nick: ,,Chyba?!"
Doktor: ,,Paní Hopkavá nemá spinocerebelární ataxii.."
Nick: ,,Co? A co se to s ní teda děje?"
Doktor: ,,Je to syndrom vyhoření. Prostě toho na ní v poslední době bylo moc. Musí být v klidu doma a odpočívat."
Nick: ,,Ježisi kriste... To je úžasný miláčku!!!" (Hned jí skočil kolem krku a objímal jí)
Bonnie: ,,Vidím, že ti na Judy opravdu moc záleží."
Nick: ,,Já jí miluju z celého srdce. A proto jsem jí taky požádal o tlapku."
Bonnie: ,,Jseš moc milý lišák."
Judy: ,,Mami? Nicku?"
Oba: ,,Ano?"
Judy: ,,Co byste řekli na to, kdybych byla těhotná?"
Nick a Bonnie se na Judy překvapeně koukli a Nick si k ní hned sedl a chytil jí za ruku
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahoj! Omlouvám se, že je to dnes v celku krátký, ale jak jsem již zmiňoval, vše je improvizace a nic nevymýšlím dopředu, takže nápady po chvíli udělají pápá! :D No, ale pro příští díly si to budu více plánovat.
JAK SE VÁM DNEŠNÍ KAPITOLA LÍBILA??
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...