5. Kapitola - Noční vřešťan je zpět...

383 13 0
                                    

Nick stál u okna a přemýšlel nad tím co to vůbec provedl. Vždyť podvedl Judy. Přísahal, že to už nikdy neudělá.

V tom mu začala volat Judy. Nick byl radostí bez sebe! 

Nick: ,,Lásko!!! Proč si mi nebrala mobil?? Měl jsem strašný strach"
Judy: ,,Ahoj Nicku. Proč strach? Co by se mi mohlo v lázních stát?"
Nick: ,,Judy.... aspoň ty mi nelži. Prosím."
Judy: ,,Takže ty už to víš?"
Nick: ,,Jo vím to.. A nechápu proč si mi to neřekla."
Judy: ,,Nicku promiň.. já jsem nechtěla abys jel, mohlo by se ti něco stát."
Nick: ,,Přesně toho se bojím, aby se něco nestalo tobě."
Judy: ,,Neboj, už to mám skoro vyřešený."
Nick: ,,Opravdu jo? No jo, jsi prostě šikulka."
Judy: ,,Děkuju Nicku. Hele tak já musím jít."
Nick: ,,Dobře Judy zatím ahoj! :) Miluju tě"
Judy: ,,Já tebe taky. Ahoj:)"

Když spolu dovolali, Nick musel do práce. Měl mít přidělený nový případ. Konečně něco nového! Jenže ho měl řešit s Britney, to je tak jediný co mu na tom vadilo. Nechtěl se s ní moc stýkat po včerejšku.

Britney: ,,A-ahoj Nicku."
Nick: ,,No nazdar."
Britney: ,,Nebuď tak naštvaný prosím."
Nick: ,,Nebuď naštvaný?? To myslíš vážně? Víš vůbec co se stalo??!"
Britney: ,,Jo vím, a moc se mi to líbilo" (začala se k němu přibližovat)
Nick: ,,Kašli na to Britney!!"
Britney: ,,Proč jseš tak tvrdohlavej?? Pochop, že vám to stejně moc nevydrží! Lišák a králičice prostě nemůžou být spolu! Budete mít spoustu překážek!"
Nick se jen usmál: ,,Hele.... říkej si co chceš, já Judy miluju a ona miluje mě. A tak to bude navždy"
Britney: ,,No když myslíš."
Nick: ,,Nemyslím.... já to vím.. A vůbec, nechci řešit případ s někým jako jsi ty. Děkuju za pár dní asistence, ale je konec"

To Britney naštvalo ještě víc. CHtěla Nicka vydírat tou nahrávkou

Nick mezitím zašel za Bogem: ,,Náčelníku, nechci řešit případ s tou liščicí. Buď mi přidělte někoho jiného, nebo to budu dělat sám."

Bogo: ,,Wilde, co se vám zas nezdá?"
Nick: ,,Šťourá se mi v soukromí, a já už toho mám dost. Je toho moc!"
Bogo: ,,Jenže já tu nikoho nemám."
Nick: ,,Žádný problém, budu to řešit sám." (odešel z kaneláře)

Nick odešel ze stanice a nastoupil do auta. Dostal hlášení o útoku zdivočelým Jaguárem. Nickovi ztuhnul úsměv na tváři, došlo mu, že je to tu zas! Noční vřešťan je zpět!!!

Nick: ,,A sakra... Tohle není dobrý... Musím to říct Judy."

Šel jí hned zavolat

Judy: ,,Nicku co se děje? Nemůžu moc mluvit."
Nick: ,,Noční vřešťan je zpět..."
Judy: ,,Cože?"
Nick: ,,Jo, je to pravda. Právě jsem dostal hlášení o útoku zdivočelým jaguárem."
Judy: ,,Ale to nemusí být hned noční vřešťan"
Nick: ,,No nemusí, ale co jinýho by to bylo?"
Judy: ,,No to netuším.. Ale ty na to určitě přijdeš"
Nick: ,,Snad jo.. Kéž bys tu byla semnou"
Judy: ,,Nooo hele... myslím, že už to nebude dlouho trvat. Nakonec to asi nebude deset měsíců :)"
Nick: ,,Vážně??! To by bylo úžasný!!"
Judy: ,,jojo.. už vím kdo za tím stojí, teď jen zbývá počkat na správný moment, zavolat zásahovku a pochytat je."
Nick: ,,No to je úžasný Judy."
Judy: ,,To je.. Hele neměl bys jet za tím jaguárem?"
Nick: ,,Do prčic.. Díky moc, já na to úplně zapomněl"
Judy: ,,Nemáš zač (začala se hrozně smát), už jeď, ať nemáš problémy"
Nick: ,,Dobře, miluju tě Judy. Ahoj"
Judy: ,,Já tebe taky, ahoj"

Nick se vydal na místo. Když tam dojel, opravdu tam byl zdivočelý jaguár, a ohrožoval prodejce obchodu. Nick okamžitě zasáhl, a střelil jaguára uspávacíma šipkama. Odvezl ho na záchytku, a dali protilátku.

Nickovi už skončila služba a tak šel domů. Ještě než šel spát, tak zavolal Judy. 

Nick: ,,Ahoj mrkvičko, tak co?"
Judy: ,,Ahoj Nicku, co by?"
Nick: ,,No... jak seš na tom s tím případem? Kdy bude ta vhodná chvíle to ukončit?"
Judy: ,,Jo takhle.. No to úplně nevím.. Ale pokud to půjde podle plánu, tak pozítří by mělo být po všem."
Nick: ,,No nepovídej! To by bylo skvělý! Moc se na tebe těším"
Judy: ,,To já na tebe taky lásko moje."
Nick: ,,Hele já se moc omlouvám, ale jsem strašně unavenej, tak bych si šel lehnout"
Judy: ,,Jo určitě běž.. A jen se ještě zeptám, byl to opravdu vřešťan?"
Nick: ,,Ano, bohužel byl.."
Judy: ,,Tak to je v háji, hlavně dávej prosím bacha Nicku."
Nick: ,,Neboj mrkvičko, budu. Dobrou noc, miluju tě"
Judy: ,,Já tebe taky, dobrou"

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Ahoj, já doufám, že se vám další díl líbil, a omlouvám se, že je to takhle krátký, ale příště by to snad mělo být delší, a pokud se vám to líbilo tak sdílejte, hlasujte atd!! Zatím ahoj!

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat