2. Kapitola - Co to máš v kapse?

535 15 2
                                    

Po včerejším divokém večeru se Nick s Judy probudili trochu později, než měli v plánu.

Nick: ,,Dobré ráno zlato" (a usmál se)

Judy: ,,Dobré ráno ty můj lišáčku" (taky se usmála)

Nick: ,,Tak jak ses vyspala? Já jsem se vyspal skvěle"

Judy: ,,Já taky Nicku, ale sakra!"

Nick: ,,Copak mrkvičko??"

Judy: ,,Koukni na hodiny!"

Nick: ,,A do háje... Bogo nás seřve co??"

Judy: ,,No vzhledem k tomu, že jsme měli nástup v 8:30 a je 10:00 tak asi jo"

Nick: ,,No tak se rychle oblíknem, umyjem, a cestou se stavíme v nějakém pekařství.. A Bogovi to nějak vysvětlíme.."

Judy: ,,Joo??. A jak mu to chceš vysvětlit?? :D"

Nick: ,,Noooo.... To ještě nevím.. Ale na něco určitě přijdu."

Poté co se umyly, oblékli a najedli v pekařství, přijeli na stanici, ale bylo už 11:15....

Bogo: ,,Jak mi to hodláte vysvětlit?!!!"

Nick: ,,No.. víte pane.. Judy měla v bytě malý problém...."

Bogo: ,,A jaký problém, že jste nemohli ani jeden z vás přijít včas???! Opakuji... ANI JEDEN?!

Nick: ,,To vám taky řeknu... Praskla jí voda.."

Bogo a Judy se na Nicka zaraženě koukli.. Nickovi to chvíli nedocházelo, ale pak trochu vykulil oči, stáhl uši a rychle to dořekl..

Nick: ,,Ale já to nemyslel takhle!! Já to myslel jako potrubí!!"

Judy se začala smát

Bogo se chtěl taky smát, ale všichni víme jaký on je: ,,A proto ste přišli pozdě oba??"

Nick: ,,No jo.. Judy nechtěla platit nějaká opraváře, tak zavolala mě..."

Bogo: ,,No dobře... Dnes máte za úkol hlídat rychlost."

Judy: ,,Rychlost?? To není nic lepšího? Nic se ve městě nedějě??"

Bogo: ,,Od dob co jste vyřešili případ s Nočním Vřešťanem, je klid..... A Hopkavá. Po službě se zamnou stavte"

Judy: ,,Dobře náčelníku"

Nick: ,,Nevíš co po tobě chce?"

Judy: ,,Nemám ponětí. Ale hned jak budu vědět víc tak ti to řeknu zlato" (usmála se a políbila ho)

Nick: ,,Jsi skvělá mrkvičko" (a polibek ji vrátil)

Judy: ,,Tak jdeme do služby, ať Bogo nezuří.."

Nick: ,,Máš pravdu, bude to lepší"

Tak šli Nick a Judy do služby, kde se vůbec nic nedělo, až na jeden přestupek to bylo v pohodě. Ale v pohodě znamená pro Nicka s Judy nuda....

Nick: ,,To byla zas nuda co Judy?"

Judy: ,,No to mi povídej.. Ale naštěstí máme po službě."

Nick: ,,Jediná dobrá zpráva.. Už se těším až si spolu lehnem do postele :)"

Judy: ,,Já taky.......ale ne..."

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat