3. Kapitola - Mám pro vás náhradu....

445 17 0
                                    

Další den, když se Judy probudila položila tlapku na levou stranu postele, protože chtěla pohladit Nicka, ale ten tam nebyl. Judy to přišlo divný, ale pak cítila vůni z kuchyně, a došlo jí, že jí chce Nick udělat překvapení. Tak si ještě lehla, a koukala směrem do kuchyně a čekala až vyjde Nick.

Když už Nick vycházel, Judy řekla: ,,Ahoj lišáčku. Ty jo, to je hezký, to jsem nečekala :)"

Nick: ,,No jo, tak.. chtěl jsem si ten dnešní den hezky užít. Zařídil jsem si, že můžu přijít do práce až odpoledne."

Judy: ,,Tak to je krásný. Ale vzhledem k tomu, že už je 9:30 tak moc času nemáme."

Nick: ,,Neboj, užijeme si to i tak....(stáhl uši a smutně se koukl na jídlo)

Judy: ,,Copak je Nicku??"

Nick: (povzdychl si) ,,No... Jen vůbec nevím jak to tu bez tebe zvládnu... deset měsíců je hrozná doba.. Ale stejně mi to přijde divný. Deset měsíců v lázních??"

Judy: (nevěděla co má říct, tak musela improvizovat) ,,No jo, je to teď nějaká jejich akce nebo co.."

Nick: ,,Hmm.. No nic. Chceš vědět co jsem na dnešek naplánoval??"

Judy: ,,Jo moc ráda"

Nick: ,,Takže... po snídani, půjdem do aquaparku, pak jsem se rozhodl, že zajdem do obchodu a ty si vybereš nějaký hezký oblečení a já to zaplatím :) A na konec si můžem zajít na zmrzku :)"

Judy: ,,Jé ty jsi tak strašně hodnej Nicku"

Nick: ,,Snažím se, aby ti semnou bylo co nejlíp"

Judy: ,,Tak to se neboj.. Lepší to být nemůže"

Nick se na ní hezky usmál a dojídali snídani. Když dojedli, Nick odnesl špinavý nádobí do kuchyně. Judy se rozmýšlela jestli tam má jet nebo udělat podraz a vykašlat se na to.. Ale bohužel neměla na výběr..

Judy: ,,Tak jdem do toho aquaparku??"

Nick: ,,Jo jdeme, jen si vezmu plavky, ručník a můžem jít."

Než tam došli, bylo už 10:00, než se vykoupali bylo 11:00. Když Nick viděl ten čas zhrozil se

Nick: ,,Pane bože! Už je 11:00!"

Judy: ,,Ach jo.. ten čas letí."

Nick: ,,Tak pojď ať stihnem ten obchod"

Tak vyrazili směr obchod, kde si Judy vybrala spoustu hezkého oblečení. Když však viděla kolik to stálo, zděsila se

Judy: ,,Ježiš Nicku! Tolik peněz!!"

Nick: ,,Udělal jsem to rád, víš co jsem ti říkal? Chci aby ses měla skvěle :)"

Judy: ,,Ty jseš tak strašně hodnej. Moc tě miluju Nicku"

Nick: ,,Já tebe taky mrkvičko" (a políbili se)

Táhlo na 12:00 a tak se pomalu vydali k nádraží.... Nick měl celou dobu smutný výraz, a Judy taky. Nechtělo se jim od sebe

Nick: ,,No... Tak jsme tady..."

Judy: ,,jo.... Nicku slibuju ti, že ti budu každý den volat."

Nick: ,,Dobře mrkvičko.. Stejně bych tam jel rád s tebou, klidně bych si to zaplatil.. HELE! To je nápad! Já tam s tebou přece můžu jet!! A........."

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat