Dalšího dne, když se Nicku vzbudil, hned mu zvonil mobil. Byla to Judy.
Judy: ,,Dobré ráno ty můj lišáčku"
Nick: ,,Jé, dobré ráno Judy"
Judy: ,,Já jsem tě vzbudila co??"
Nick: ,,Ale ne, já jsem byl už vzhůru, jen jsem meěl ještě zavřený oči"
Judy: ,,Uff, to se mi ulevilo"
Nick: ,,A proč vůbec voláš takhle brzo?"
Judy: ,,Noo mám pro tebe dobrou zprávu! Jedu domů!"
Nick: ,,Počkej už teď?!"
Judy: ,,No odjíždět budu asi kolem 14:00, ale i tak to je skvělý ne?!"
Nick: ,,No to je úplně úžasný mrkvičko, moc se na tebe těším"
Judy: ,,To já na tebe taky lišáčku."Nick se na jednu stranu začínal bát, že by se mohla Judy potkat s Britney. Musel něco udělat. Ale co? Říct Judy pravdu, nebo to tajit a nějakým způsobem se Britney zbavit?
Nick: ,,Hele já už musím do práce, tak se zatím měj, miluju tě"
Judy: ,,Jo dobře, já tebe taky Nicku"Nick se oblíkl a šel do práce, kde ho čekala.... spousta práce :D. Jelikož od včerejšího útoku jaguára, byly už další dva útoky, už teď bylo jasný, že to bude agresivnější než minule. Ale kdo za tím stojí? Kdo způsobuje to zdivočení? Byl rozhodnutej, že to vyřeší sám, nechtěl aby s ním pracovala Britney. Ale zaráželo ho, že jí tu nikde neviděl.
Nick: ,,Náčelníku? Kde je Britney?"
Bogo: ,,Volala a tvrdila, že jí není dobře."
Nick: ,,Aha... No a jak jsme na tom daleko s tím případem?"
Bogo: ,,No logicky nejsme vůbec daleko, když to teprve začalo.."
Nick: ,,No jo vlastně... Promiňte, nedokážu se soustředit."
Bogo: ,,No koukám, že nejste ve svý kůži. Nechcete domů?"
Nick: ,,Ale co ten případ?"
Bogo: ,,Máme dost lidí, kteří se o to můžou zatím postarat."
Nick: ,,Tak jo, děkuju. Jo a volala Judy, že dneska se vrací"
Bogo: ,,Ahá, tak už je mi jasný, proč nechcete být tady."Nick se na něj jen pousmál a odešel.
Když tedy nemusí být v práci, chtěl udělat pro Judy překvapení, a to, že si udělají romantický večer, kouknou na film, prostě jako vždy :D. Akorát předtím, zajel k Britney, aby se ujistil, že je v pohodě.
Nick: ,,Britney? Jseš doma?"
Britney: ,,Jo jsem... počkej... Co tu děláš?"
Nick: ,,No chtěl jsem se kouknout jak zle na tom jsi, ale koukám, že ti moc špatně není co?"
Britney: ,,No dobře, dneska se mi prostě nechtělo do práce. A taky jsem tušila, že by ses tu stavil. Přece jen ti na mě záleží, že jo?"
Nick: ,,Prosím, nezačínej s tím, já mám Judy jasný?"
Britney: ,,Ale stejně nedokážeš zapomenout na to co se stalo že?"
Nick: ,,Zatím ne, ale já musím.."Britney zatáhla Nicka dovnitř a začala ho líbat. Nick se rychle odtrhnul.
Nick: ,,Už ne Britney! Jasný??!! Už prostě ne!! Dneska má přijet Judy a já jí chci udělat překvapení v podobě krásného večera!"
Britney: ,,Nevíš o co přicházíš!"
Nick: ,,Možná ne, ale vím o co bych přišel. Měj se... simulantko"Tohle Britney opravdu nakrklo.... Chtěla se mu pomstít. A tušila jak......
Nick byl v přípravách na večer, a měl i jedno překvapení. Koupil prstýnky a chtěl Judy požádat o tlapku.
Nick měl všechno krásně připravený a už jen čekal až Judy přijede. Blížila se dvacátá hodina a to byl čas, kdy měla Judy přijet.. Jenže ještš nepřijela. Ve 21:36 se ozval zvonek, Nick šel otevřít dveře a byla tam Judy!!!
Nick: ,,Lásko moje!!! Konečně jsi doma! Tak moc jsem se na tebe těšil! :)"
Judy: ,,Ahh Nicku, strašně si mi chyběl" (Dali si dlouhou pusu, a furt se objímali)
Nick: ,,Už ti nedovolím odjed na tak dlouhou dobu lásko moje"
Judy: ,,Já už tě taky neopustím.."
Nick: ,,Koukej, připravil jsem večeři, a nazdobil jsem to tu."
Judy: ,,Ty jo Nicku, to je nádhera, když jsem tě poznala, neřekla bych že jsi takový romantik :)"
Nick: ,,No a to ani nevíš jakej :)"
Judy: ,,Necháme tu večeři na potom ne??"
Nick: ,,Ale ale, ty na to jdeš teda rychle ty ďáblice :D"
Judy: ,,To víš, strašně si mi chyběl" (No a šli na to)Na večeři ani nezbyl čas, hned šli spát. Nickovi ale začal zvonit mobil
Nick: (rozespale) ,,Prosím??"
Britney: ,,Ahoj Nicku, vzbudila jsem tě?"
Nick: ,,No tak... tohle je normální doba na spánek, takže ano.."
Britney: ,,Tak to promiň, ale musím ti něco říct. Chci abys přišel"
Nick: ,,Teď?? Zbláznila ses? A co mám jako říct Judy?"
Britney: ,,Hele to je na tobě"
Nick: ,,No teď rozhodně přijít nemůžu."
Britney: ,,Fajn, ale já můžu dát Judy jednu nahrávku."
Nick: ,,Cože? Jakou nahrávku?!"
Britney: ,,Nahrávku našeho sexu."
Nick: ,,Ty sis to nahrála??!!"
Britney: ,,Pro případ, že by se ti nechtělo přijít."
Nick: ,,Ty jseš neskutečná.. Fajn hned jsem u tebe"
Britney: ,,No vidíš že to jde."POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ahoj, tak já doufám, že se vám další kapitola líbila a pokud ano, nezapomeňte hlasovat!! Díky a u příští kapitoly ahoj!!
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...