Nick se hned oblíkl a odešel. Když dorazil k ní domů, hned ho pustila.
Nick: ,,Takže?"
Britney: ,,Takže... chci si s tebou promluvit"
Nick: ,,A o čem?"
Britney: ,,O tom, že odjíždím z města"
Nick: ,,No dobrý, a co já s tím?"
Britney: ,,No jistě... řeším co s tou nahrávkou"
Nick: ,,Prosím Brit, nedávej to Judy. Proč mi chceš zničit tak hezkej vztah?!"
Brit: ,,Chápeš, že lišák a králičice prostě nemůžou být spolu?"
Nick: ,,Proč? Ve městě je spousta smýšených párů"
Brit: ,,Dokážeš si představit jak budou vypadat vaše děti?"
Nick: ,,Tohle fakt nehodlám poslouchat."
Brit: ,,NE počkej. Tohle jsem nechtěla."
Nick: ,,A co si chtěla?"
Brit: ,,Jak jsem již říkala, odjíždím z města. Judy tu nahrávku nedám. Pod podmínkou, že se semnou ještě jednou vyspíš."
Nick: ,,Ale noták Brit... Já nevím..."
Brit: ,,Tak dám Judy tu nahrávku."
Nick: ,,Ty jseš hrozná."
Brit: ,,Takže??"
Nick: ,,Kdy??"
Brit: ,,Noo odjíždím příští týden, tak zítra? No vlastně už dneska, když je 0:25"
Nick: ,,Fajn, v kolik?"
Brit: ,,Dejme tomu kolem 18:00?"
Nick: ,,Tak dobře. Ale pak nám dáš pokoj!"
Brit: ,,Platí."Nick odcházel a Brit mu ještě řekla: ,,Už se těším divochu.."
Nick se jen trochu pousmál a odešel.Když přišel domů Judy byla vzhůru a ptala se Nicka kde byl. Ten jí řekl, že si něco zapoměl v práci. Pak šli ještě spát.
Další den se nasnídali, a šli do práce. Nick byl celou cestu zamyšlenej, neřekl ani slovo. Judy se ho furt ptala, ale vždycky řekl, že přemýšlí nad tím případem s vřešťanem.
Když dorazili do práce a šli směrem k Bogovi, najednou vyšla z kanceláře Brit. Šla kolem Nicka a Judy a Nick schválně chytil Judy za ruku. Když šla Brit kolem Nicka mrkla na něj a usmála se. Judy se ptala co to mělo znamenat. Nick řekl, že neví a šli dál.
Dnes Nick a Judy spolu službu neměli. Nick měl být s Brit a Judy měla zaučovat nováčka. Nick a Brit měli službu do 17:00. Když končili Brit řekla: ,,Hele pokud chceš můžem to vyřídit už tady."
Nick: ,,V autě.....před stanicí... Jseš normální?? Nepotřebuju aby to Judy viděla."
Brit: ,,Fajn, ale v 18:00 jseš u mě!"
Nick: ,,No jo sakra.. Už musím jít.."Nick přišel domů a Judy na něj už čekala. Chtěla si užít krásný večer, takže chtěla samozřejmě i sex. Jenže Nick jí řekl, že měl náročný den, a že dneska ne. To se Judy nezdálo. On přece vždycky chtěl...
Judy: ,,Nicku? Neděje se nic?"
Nick: ,,Co by se mělo dít zlato?"
Judy: ,,No já jen, že jsi nějakej divnej.. Ani sex nechceš... To je divný. Hlavně u tebe."
(blížila se šestá hodina večer) Nick: ,,Ježiš já jsem trouba.."
Judy: ,,Co je?"
Nick: ,,Ale, Bogo po mě chtěl udělat nějaký papíry a já na to zapoměl... Musím t oještě jít udělat."
Judy: ,,Aha... no dobře no... Kdy se vrátíš?"
Nick: ,,Tak do 19:00 bych tu měl být."Nick odešel a Judy zůstala doma sama. Dělal to strašně nerad, ale myslel si, že jim to pomůže....
Když k ní přišel, šli hned na to, Brit si to užila, ale Nick ne, i když do toho dal všechno..
Brit: ,,Nicku jseš skvělej, strašně ráda bych tě měla pro sebe."
Nick: ,,Na to zapomeň. Já mám Judy. A ty si najdeš někoho lepšího než jsem já."
Brit: ,,Nikdo lepší není Nicku."
Nick: ,,Tak to máš smůlu" (hned se zvedl a začal se oblíkat)Odešel a vrátil se domů.
Judy čekala nervózně doma, protože bylo už 20:20. Když Nick přišel hned k němu běželaJudy: ,,Nicku!!" (Objala ho)
Nick: ,,Judy? Copak je?"
Judy: ,,Já jsem se strašně bála, že se ti něco stalo."
Nick: ,,Omlouvám se, ale těch papírů bylo nakonec víc..."
Judy: ,,V pořádku, ale já už jsem srašně utahaná. Půjdem spát?"
Nick: ,,Jo jo, já se ještě najím a půjdem miláčku."Nick se najedl a šel si taky lehnout. Už spal, ale měl hodně divoký sen. Zdálo se mu, že Britney pustila Judy tu nahrávku, Judy odešla, Nick bežel za ní, chvíli spolu mluvily a najednou padl výstřel, který trefil Judy. Při tom výstřelu se Nick probudil, vyletěl z postele a zařval: ,,NEE!!"
Judy se hned probudila: ,,Nicku?! Co se děje??!"
Nick: ,,Ah....ah... To byl jsen zlý sen... Spi dál mrkvičko."
Judy: ,,Strašně jsem se lekla.. :D"
Nick: ,,Promiň.."Judy si zase lehla, ale Nick zůstal sedět... Ten sen byl tak živý..Co kdyby se to stalo doopravdy???
Najednou mu volal Bogo: ,,Wilde?"
Nick: ,,Náčelníku??"
Bogo: ,,Proč šeptáte?"
Nick: ,,Asi proto, že Judy spí"
Bogo: ,,Vy jste u ní jo??"
Nick: ,,Hele, hele... co jste chtěl??"
Bogo: ,,Jo promiňte.. Zjistili jsme něco.."
Nick: ,,A sice??"
Bogo: ,,Jde o Britney."
Nick: ,,A co je s ní??"
Bogo: ,,Je hledaná pro úmyslné rozvracení smíšených vztahů.. Hlavně kde je samec lišák......."
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Ano, ano... vím, že je to seklé na blbém místě, ale aspoň to začíná být napínavé no ne? :D
Doufám, že se vám tato kapitola líbila, a pokud, ano tak hlasujte, sdílejte atd.... Děkuju :)
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...