Dalšího dne, když se Nick probudil měl v plánu hned jednu věc. A to, že si promluví s náčelníkem. Celé se mu to zdálo divné. Lázně a deset měsíců?? Nějaká beseda či co?? Celou cestu v autě si to opakoval dokola. Když přijel na stanici uviděl, že je tam Britney. Ze začátku ji ignoroval, i když ho zdravila, protože měl namířeno rovnou za náčelníkem.
Nick: ,,Náčelníku, chtěl bych si s vámi promluvit."
Bogo: ,,Wilde teď opravdu nemám čas."
Nick: ,,Je to důležitý"
Bogo: ,,Jo?? Tak za mnou přijďte odpoledne. Až vám skončí služba"
Nick jen trochu zavrčel a odešel. Když vyšel ze dveří už tam stála Britney: ,,Ahoj Nicku, jak ses vyspal??"
Nick: ,,Ehm.. jo dobře.."
Britney: ,,Máme spolu dneska službu"
Nick: ,,No dobrý. Ale varuju tě! Jedna blbá otázka a končím s tebou"
Britney: ,,Jo omlouvám se, nechci se s tebou rozhádat, protože jseš moc fajn"
Nick: ,,No.. díky, tak jdem na to?"
Britney: ,,Aaa.. na co?? Jo na službu.. Promiň xD"
Nickovi se to moc vtipný nezdálo, za prvý je mu jasný na co myslela a za druhý svůj klasický smysl pro humor a optimismus byl ta tam..
Služba byla klidná, měli jen hlídku.. zase.. A tak se spolu různě bavili, o životě, a tak různě. S překvapením se i Nick smál, což dělalo Britney radost, když se jí povedlo Nicka rozesmát.
Po nějaký době co si povídali slyšeli volání o pomoc. Když se ohlídli uviděli soba, kterýmu vykradli obchod. Ihned se za ním rozeběhli. Při pronáslednování řekl Nick do vysílačky: ,,Tady Wilde, hlásím přepadení obchodu ve Květinové ulici. Pachatele pronásledujeme."
Jen co to dořekl pachatel zaběhl za roh, kde ho už držela Britney. Nick neměl slov, absolutně netušil jak se tam vzala: ,,Ty jo.. to bylo dobrý Britney!"
Britney: ,,Díky Nicku" (a usmála se na něj)
Sice ještě neměli po službě, ale Nick chtěl zavolat Judy. Pokaždý, když jí volal tak to vzala, ale dnes ne... Nick měl strach. Šel hned za Bogem
Nick: ,,Náčelníku!! Mám toho dost. Řeknete mi pravdu?"
Bogo: ,,Wilde nemůžete sem přijít a začít takhle vyřvávat"
Nick: ,,KDE JE JUDY!!!!!!" (zařval jak nikdy předtím, měl o ní vážný strach)
Slyšeli to všichni policisti v patře.
Bogo jen koukal, je mu jasný, že by měl říct pravdu: ,,Judy není v lázních"
Nick: ,,Cože?!! A kde sakra je?!" (praštil do stolu)
Bogo: ,,Poslal jsem jí do utajení, proti drogovému gangu"
Nick: ,,No to si ze mě děláte srandu?! Co když se jí něco stalo??!"
Bogo: ,,Nebojte, nic se jí nestane"
Nick: ,,Jo... a proto mi nebere celý den mobil??!" (Otočil se a odešel)
Když vyšel ven, vyběhla po něm Britney: ,,Nicku co se děje, slyšela jsem řev"
Nick: ,,Nic se neděje!" (odsekl)
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...