NA KONCI JE PŘEKVAPENÍ!!!
Judy byla doma a stále nevěděla kde je Nick a co se s ním děje. Nezvedal jí telefon a proto měla obrovský strach. Vzhledem k tomu co mu řekl doktor se není čemu divit. Co když se Nick nervoval nebo byl ve stresu a zkolaboval? Tohle všechno se Judy honilo hlavou.
Mezitím u Nicka:
Táta (Stu): ,,Takže Nicku....Já už fakt nevím co mám udělat, aby sis uvědomil o co tu jde."
Nick: ,,Sakra proč nám to nepřejete? To nechcete, aby byla vaše dcera šťastná?"
Stu: ,,Právě že chci, a vím, že s tebou šťastná nebude."
Nick: ,,Jenže ona je šťastná! Prosím dejte nám pokoj, my klidně odjedeme pryč, ale prosím nechte nás už!"
Michael viděl jak moc Nick trpí a jak mu na Judy záleží a chtěl mu pomoct. Jenže nevěděl jak.
Stu: ,,Ty se mi snad jen zdáš! Kdy už pochopíš, že lišák a králičice prostě nemůžou být spolu?!"
Nick: ,,Existuje spousta smíšených páru!"
Stu: ,,Ale ne dravec a kořist!"
Nick: ,,A čekáme spolu děti!"
Stu: ,,Těch se dá lehce zbavit..."
To Nicka opravdu vytočilo, puls mu vyletěl vysoko a to bylo pro něj nebezpečný. Začalo se mu ztěžka dýchat. Chvíli seděl vklidu a vše bylo zas dobrý
Stu: ,,Zůstaň tu než si pro tebe přijdu a uvidíme jak se rozhodneš! Pokud se rohodneš zmizet nám ze života, vše bude ok, ale pokud ne....zabiju tě!"
Nick začínal mít fakt strach.Judy byla strachy bez sebe, volala Bogovi aby něco dělal, jenže dlouho se neozýval. Rozhodla se mu zavolat.
Judy: ,,Bogo, tak jak to vypadá?"
Bogo: ,,Zrovna jsem vám chtěl zavolat a říct vám, že víme kde je. Váš otec ho drží někde ve starý zřícenině."
Judy: ,,Zastavte se tu pro mě, jedu s váma."
Bogo: ,,Na to zapomeňte, ve vašem stavu je to nepřípustné!"
Judy: ,,Moje největší láska je v nebezpečí a já tu mám jen sedět?!! Jedu s váma a tečka!"
Bogo: ,,No tak fajn... Hned jsem tam"
Nick byl strachem bez sebe, věděl, že se nesmí stresovat, ale nešlo to. Ale snažil se, protože nechtěl nechat Judy samotnout s dítětem. Náhle si všiml tašky, která ležela kus od něj. Snažil se k ní přisunout, ale židle o zem strašně vrzala, a on se bál, aby tam nepřišli. Ale jak se ví, lišky jsou mazané, takže to udělal chytře bez toho, aby bylo něco slyšet. Když k tý tašce přišel, otočil se k ní zády, aby v ní mohl hledat, přece jen, měl zavázané ruce za židlí. Začal v ní hledat jestli tam nebude něco co by mu mohlo pomoct.
Judy s Bogem mezitím byly přibližně v půlce cesty. Judy byla plná strachu.Nick během chvíle objevil kapesní nůž: ,,Jo, konečně něco dobrého!"
Přeřízl lano, kterým byl přivázaný a konečně měl volný pohyb. V tašce hledal dál, ale v tu chvíli tam přišel jeden bodyguard Judyina otce. Nick neváhal a když viděl, že si ho všiml okamžitě po něm hodil kapesní nožík. Samozřejmě se trefil. Bodyguard padl k zemi. A Nick hledal dál. Našel zbraň!
Nick: ,,Tak jo holka, doufám že mi pomůžeš."Judy: ,,Náčelníku už tam budeme??!"
Bogo: ,,Ještě chvíli a jsme tam. Nebojte, Wilda zachráníme, musí se teď u vás postarat, a já vám to přeju.."
Judy se na něj usmála: ,,Děkuju náčelníku"
Bogo: ,,Nemáte zač, víte já nejsem takový mrzout jak působím."
Nick vzal pistoli a pomalu se procházel opuštěnou továrnou. Stu už věděl, že je volný, a proto začal všude rozmisťovat bomby. Nick šel a najednou proti němu stálo asi 6 bodyguardů. Okamžitě se schoval za sloup a strhla se velká přestřelka!
Bodyguard: ,,Stejně odsud neutečeš lišáčku!"
Nick: ,,Takhle mi může říkat jen moje holka!" (Vyběhl a zastřelil jednoho z nich)
Další Bodyguard: ,,Sakra ten je dobrej co?"
Najednou vyběhla Judy
Judy: ,,Nechte mojí lásku!!!"
Nick: ,,Judy ne!!!!!"
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...