22. Kapitola - Budeš mít syna

288 11 13
                                    


Den poté přišel za Nickem doktor: ,,Dobrý den pane Wilde."
Nick: ,,Dobrý den doktore. Tak jak to vypadá budu už konečně moct jít domů??"
Doktor: ,,No... maximálně zítra. Dneska si vás tu ještě necháme na pozorování, ale zítra už by mělo být vše v pořádku."
Nick: ,,No dobře.. Co se dá dělat, ten den to snad ještě přežiju."
Doktor: ,,Určitě, uteče vám to jak voda, hlavně proto, že se máte na co těšit."
Nick: ,,Jak to myslíte?"
Doktor: ,,No paní Hopkavá se chlubila co vás čeká.. Svatba, dítě.. Gratuluju."
Nick: ,,Jé tak to děkuju." (A pousmál se)
Doktor: ,,Nemáte vůbec za co. Nashle."
Nick: ,,Nashle."

Nick chtěl zavolat Judy, ale pak si to rozmyslel a řekl si, že ji překvapí.
Další den, když si balil věci, tak nečekaně přišla Judy.

Judy: ,,Ahoj Nicku, tak... Co to děláš? Ty už jdeš pryč? A ví o tom doktor??!!"
Nick ji chytl za ruce: ,,Ju-judy uklidni se. Ano, můžu už domů, chtěl jsem tě překvapit."
Judy: ,,Hurá! Už si mi doma chyběl."
Nick: ,,To ty mě taky."

Objali se a šli domů. Cestou si povídali

Judy: ,,Na tebe vlastně doma taky čeká překvapení."
Nick: ,,Opravdu?? Tak to jsem zvědavý co to bude."
Judy: ,,Snad se ti to bude líbit."
Nick: ,,Určitě bude mrkvičko."

Když došli domů, tak Judy zavedla Nicka do jednoho pokoje.
Judy: ,,Tak..můžeš otevřit oči."
Nick je otevřel a byl hodně překvapený. Byl to dětský pokoj.
Judy: ,,Tak co říkáš??"
Nick: ,,To si udělala sama??"
Judy: ,,Jasně že ne, objednala jsem na to firmu, ale... líbí se ti to??"
Nick: ,,Samozřejmě že líbí Judy! Jseš opravdu skvělá. A počkat...Co ta modrá barva, vždyť ještě nevíme pohlaví, nebo..... Už víš??"
Judy se na něj usmála: ,,No jo.. vím Nicku."
Nick: ,,Takže to bude kluk???!"
Judy: ,,Ano Nicku, budeš mít syna." (usmála se na něj)
Nick jí objal a měl slzy v očích: ,,Já jsem tak šťastný Judy!!!!."
Judy: ,,Ale notak, přece bys nebrečel, ty... takový velký lišák." (Podrbala ho mezi ušima)
Nick: ,,Ale jo, a víš proč? Protože jsem šťastný, že tě mám. Nedokážu si vůbec představit jaký by to bylo kdyby jsme byly zase jen kamarádi.. Díky tobě Jsem změnil pohled na svět. Ty si mě hned neodsoudila, jen proto že jsem lišák."
Judy: ,,Už od začátku ses mi líbil. Ten tvůj optimistický přístup, tvoje mazanost. A postupem času jsem zjistila, že dokážeš být o dost starostlivý. A to se mi líbilo."
Nick: ,,Miluju tě Judy. Strašně moc."
Judy: ,,To já tebe taky Nicku." 

Usmáli se na sebe a dali si pusu.


DOUFÁM, ŽE SE VÁM NOVÁ KAPITOLA LÍBILA A V PŘÍŠTÍ SE POSUNEME O PÁR MĚSICŮ DÁL.

Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat