26. Kapitola - Všechno nejlepší!!

156 7 4
                                    

Malé info!!! Touto kapitolou končí tento příběh. Ale nezoufejte. Chtěl bych se víc soustředit na tu druhou a možná i tvořit nové! Tak snad budu mít nápady :D

+ Kdo chce, tak nemusí číst to poslední co v této kapitole je :D




Nick dorazil na místo... Nikde nikdo nebyl. 

,,Tak jsem tady, kde jste?!!!" Řekl Nick nervózně. Najednou mu začal zvonit telefon: ,,Ano?"
,,Vejdi do baru, který je naproti tobě." Poté hovor skončil. Nick šel opatrně dovnitř. Hned co vešel dovnitř tak ze všech možných stran vyskočily jeho kamarádi, bývalý kolegové z práce a zařvaly:


                                                                  ,,VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!!!!!"

Nick se hrozně lekl, ale zároveň mu spadl obrovský kámen ze srdce a jen se překvapeně rozhlížel kolem sebe. Najednou ho zezadu objala Judy se slovy: ,,Všechno nejlepší k narozeninám lišáku můj. Miluju tě." ,,Takže ty si o tom věděla?? Ty si věděla, kdo mi volal že jo?"
,,Nooo možná jsem to tušila no."
A pousmála se ,,Samozřejmě, že to věděla!" Řekl ženský hlas. Když se Nick otočil, byla to jeho máma! ,,Mami..! Co ty tady děláš?" Objal jí, což trochu dojalo Judy. ,,Co tady dělám? Můj syn má narozeniny, tak co bych tu asi dělala?" Všichni se začali smát.


Párty byla v plném proudu, pilo se, jedlo, tancovalo....

Judy přišla k Nickovi: ,,Nicku?" ,,Ano lásko?" ,,Víš co se mi opravdu hodně líbilo a co mě utvrdilo v tom, že jsi pravý přítel a ten nejlepší táta?"
,,No to jsem zvědavý co?" ,,Ten tvůj strach. Víš když si odcházel a říkal si ať vemu děti k našim. Tím jsem si potvrdila, že jsi byl ta nejlepší volba partnera." ,,To je krásný, děkuju mrkvičko."
Políbili se.

Nick zacinkal na skleničku:

,,Poprosím vás chvilku o pozornost.. Jelikož nejsem žádný velký řečník, tak to vezmu rychle. Chci vám všem co jste tady moc poděkovat. Chci poděkovat za tuhle skvělou oslavu. Skoro bych zapomněl, že vůbec nějaký narozeniny mám. Děkuju bývalým kolegům od policie, bývalému šéfovi Bogovi, mojí milované mámě, mým skvělým dětem a dokonalé přítelkyni Judy. Děkuju!!"

Všichni začali tleskat a slavilo se dál.


Párty byla už u konce a skoro všichni už byly pryč. Nick se rozhlédl: ,,Aha.. tak jsou už všichni pryč. Až na nás, děti a mámu."
,,Nickuu??" ,,Ano??" ,,Nemohla by dneska v noci pohlídat tvoje máma naše děti??"
,,Ale ale, copak? Něco chystáš???" ,,Noooo možnááá?" Podívali se na sebe a pousmáli se. ,,Zeptám se." ,,Fajn lišáku" Tohle oslovení Nicka vždycky nabudilo.
,,Mami?" ,,Ano Nicku?" ,,Hele.. no.. měl bych takovou otázku." ,,Poslouchám." ,,Nooo Judy něco navrhla, mě se to celkem dost líbí aaa chtěl bych se zeptat jestli bys....." Máma Nicka přerušila.
,,Nepokračuj jo? Prostě ti Judy chce dát krásnou noc plnou vášní, že?" ,,Noo jo." ,,A chcete abych vám přes noc pohlídala děti. Jinak řečeno - aby u mě spali." ,,No.. Nevadí?" ,,Samozřejmě že ne. Ráda vám je pohlídám a vy si už...." ,,Mami, mami.... dobrý jo? Děkujeme moc!" Zasmál se a odešel.

,,Tak co Nicku?" ,,Pohlídá je, takže večer a noc patří jen nám!" ,,JO!" Zajásala Judy


Nickova máma odvedla děti k sobě a Nick s Judy přišli domů.

( JE TO POSLEDNÍ KAPITOLA, TAK SNAD NEVA, ŽE SE ZASE TROCHU VYPÍŠU XDDDD )


(NÁSLEDUJÍCÍ ČÁST 18+, ALE POKUD TI TO MAMKA DOVOLÍ, TAK SI TO KLIDNĚ PŘEČTI!!! XD)









Při vstupu do bytu už se líbali. Otevřeli dveře, vešli dovnitř a zavřeli za sebou. Stále se líbali a šli postupně do ložnice. V ložnici si lehli na postel, a chvíli se dál líbali a mazlili se. Po chvilce líbání přišla řada na sundavání oblečení. Začala Judy a sundala Nickovi tričko. Nick jí taky sundal triko. Dál se líbali a tlapkami hladili tělo toho druhého. Nick si lehl na záda a Judy ho líbala na těle a postupně pokračovala dolů. Sundala mu kalhoty a nejdřív ho tlapkou dráždila v rozkroku přes trenky. Nick se natáhnul, lehl si a užíval si to. Po chvíli mu Judy trenky sundala a začala mu dělat dobře rukou. Nejdřív pomalu a postupně trochu zrychlovala. Pak zapojila pusu. Opět nejdřív pomalu a pak přidala, a to si Nick moc užíval. Judy po chvilce vylezla nahoru a začala Nicka líbat.
Nick jí potom položil na záda: ,,Můžu?" ,,Jasně" Raději se zeptal, aby to Judy čekala. Nick do ní pomalu vnikl. Judy si povzdechla. Když byl  Nick komplet v ní, tak začal pomalu přirážet. Judy i tak trochu vzdychala : ,,Na co čekáš Nicku? (usmála se) klidně přidej, ať si to užijeme" To Nicka dost povzbudilo: ,,Tak dobře dračice moje." Usmál se a začal přirážet rychleji. Judy začala vzdychat hlasitěji: ,,Judy není to pro tebe moc?" ,,Ne, neboj." Nick tedy pokračoval. Užíval si to stejně jako Judy.
Potom jí otočil na břicho a opět do ní vnikl. Teď byl ještě o něco rychlejší. Judy se to takhle líbilo. Jejich vzdychání se neslo celým bytem. Nick už věděl, že bude, takže Judy otočil na záda a začal si to dělat rukou. Za chvíli už byl.

,,Teda Nicku.. To bylo super."
,,Judy?"
,,Ano?"
,,Moc ti děkuju. Za tu oslavu i za tohle. Jseš nejlepší. Miluju tě."
,,Já tebe taky Nicku."

Objali se a šli spát


NO TAK JÁ DOUFÁM, ŽE VÁM NEVADILO, ŽE JSEM SE DO TOHO TAK VLOŽIL. KAŽDOPÁDNĚ KDO NECHTĚL TAK TO ČÍST NEMUSEL, JEN VÍM, ŽE TU JSOU LIDI, KTEŘÍ MI PSALI, ŽE BY BYLO FAJN SE NĚKDY TAKHLE VYPSAT :D. 

JEŠTĚ VÁM CHCI PODĚKOVAT ZA VAŠI PŘÍZEŇ U TOHOTO PŘÍBĚHU!!! ZŮSTAŇTE TU, A OČEKÁVEJTE POKRAČOVÁNÍ DRUHÉHO PŘÍBĚHU + OČEKÁVEJTE NEJSPÍŠ I NĚJAKÉ NOVINKY!!!




Zootropolis 2 (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat