Uběhlo několik měsíců a rodinka byla šťastná co nejvíc to jde.
Jména měli už dávno vyřešená. Kluk byl Nick po tátovi, a holky se jmenovali Ellie a Emma
Judy přišla z nákupu: ,,Ahoj všichni!!"
Děti: ,,Maminka!!!"
Nick k ní přišel a objal jí: ,,Ahojky mrkvičko."
Judy: ,,Ahoj Nicku, tak co? Nezlobili tě tu?? "
,,Ne nezlobili, máme hodné děti" a usmál se na ní.
Když vybalovali nákup tak se Judy zeptala: ,,Hele Nicku, neznáš nějakou Sofii??"
,,Sofii?? Ne, nic mi to neříká, proč?" Odpověděl Nick. ,,Ale jen tak.. když jsem šla domů, tak mě zastavila nějaká.... něco jako pouštní liška, nevím. Ptala se na tebe. Jestli jseš doma atd.." řekla Judy.
,,Aha? Zajímavý. Opravdu mi to nic neříká, přísahám."
,,Neboj se Nicku, já ti věřím." Usmála se na něj a dala mu pusu.
Nákup vybalili a Nick ho začal uklízet.
,,Tak děti! Teď si s vámi jdu hrát jááá!"
,,Joooooo!" Zaradovali se děti.Nick se na ně usmíval, pak mu zazvonil telefon: ,,Haló?"
,,Zdravím Nicku."
,,Ehmm... zdravím?? Známe se? Kdo volá?"
,,Jméno není důleitý.... Důležitý je to co po tobě chci."
,,Aha? A co by to mělo být?"
,,Abys pro mě pracoval...."
,,Pracoval? Já nepracuju pro nikoho.. když nepočítám mou normální práci."
,,Já se ovšem na nic neptala... Já ti to oznámila."
,,Takže rozkaz.. hm.. Co když odmítnu?"
,,Ouu to bych ti ovšem vůbec neradila!" a v ten moment ten někdo položil telefon.
Judy si všimla, že s někým domluvil, a jak kouká na telefon se zaraženým výrazem. Přišla k němu a zeptala se: ,,Nicku? Děje se něco? Kdo to byl?"
,,Ále.. někdo si jen spletl číslo, takže nic důležitého." Usmál se a dal jí pusu.
,,Dobře, ale kdyby něco řekl bys mi o tom že jo??" Zeptala se. ,,Co? No jasně že jo. Žádné tajnosti!" Řekl s úsměvem.
Po zbytek dne si pak všichni hezky hráli. Přišel večer, všichni se navečeřeli, Judy uspávala děti a Nick mezitím připravil překvapení. Když Judy přišla do obýváku, bylo to tam romanticky nasvícené a všude byly květy růže.
,,Pane jo Nicku! To je nádherný!"
,,No víš, říkal jsem si, že bychom si mohli udělat po delší době hezkej večer."
,,Já jsem tak šťastná, že jsem se rozhodla s tebou být."
,,To já taky Judy."
Nick zapl hudbu a zatancovali si spolu. Pak se koukali na film.
Na programu pak byla romantická koupel s bublinami.
Leželi spolu ve vaně.
Judy: ,,Teda Nicku.. dnešní večer je dokonalej."
,,No.. a to ještě neskončil." řekl s úsměvem.
,,Ty jeden lišáku!" Otočila se na něj.
Pak ho začala líbat. Vylezli z vany a utřeli se. Potom šli do ložnice a vyspali se spolu.
,,Nádherný zakončení večera Judy."
,,To souhlasím. I po takové době co jsme spolu je to s tebou pořád skvělý!"
,,No ještě aby ne!" řekl se smíchem Nick.
Oba se začali smát.
Nick: ,,Hned jsem tu lásko, odskočím si, a pak půjdeme spát ok?"
,,Jasně Nicku."
Když si Nick už myl ruce, opět mu zvonil telefon. I když bylo už jedenáct večer.
,,Ano?" Zvedl telefon
,,Zítra ve čtrnáct hodin na náměstí." Po této větě to opět druhá strana vytípla.
Nick se na sebe podíval do zrcadla a byl trochu mimo
,,Tak kde jsi lásko?" Ozvalo se z ložnice.
,,Jo..jo už jdu mrkvičko."
Znova se na sebe podíval. Nechápal co se děje...
Takže AHOJ! Já doufám, že se vám nová kapitola líbí! Zároveň jsem napověděl, že tahle kapitola není poslední, jak bylo původně v plánu :)
Těšte se! :)
A zatím ahoj!!
ČTEŠ
Zootropolis 2 (CZ)
FanfictionAhoj, vítám vás u mého prvního příběhu, který bude o Zootropolis, což je můj nejoblíbenější film! Tento příběh je smyšlený, což je asi každému jasné, ale píšu to sem pro jistotu. Aby se náhodou nenašel někdo kdo by si mohl myslet, že se jedná o příb...