Chapter 1|5: The Man Bathroom

2.7K 184 7
                                    

Мадисън:

Тихата мелодия на една от песните на The Rolling Stones се разнасяше из купето на автомобила, ухаещо на дъвки с вкус на мента. Хари изглеждаше доста съсредоточен в пътя и веждите му бяха сключени, така че видът му наподобяваше сериозен. Светлината от фаровете на автомобилите в насрещното озаряваха лицето му и кожата му изглеждаше толкова чиста и перфектна. След малко джипа спря и осъзнах, че се намирахме пред сградата, в която живеех.
Усетих погледа на Хари, пълзящ по мен, когато се извъртях да го погледна отново. Лекият мрак помежду ни, може би прикриваше напрегнатото ми изражение, но не бях сигурна.

— Искаш ли да ме целунеш, Мадисън? — проговори изведнъж, а аз цялата потреперих при мисълта да усетя розовите му устни върху моите.

— Може ли? — промърморих с половин уста, докато всичко в мен се разбушува.

— Ела тук — той протегна ръка и докосна бузата ми, придърпвайки лицето ми по-близо до своето.

Усетих парещия му дъх да се разбива в кожата ми и затворих очи, неспособна да издържа на прекаленото удоволствие, което минаваше през мен. Малка въздишка се отдели от мен преди меките му устни да се долепят до моите, отнемайки кислорода ми. Но той не бе нужен сега, когато дори забравих за него. Езикът му навлезе в устата ми деликатно и се допря до моя, който сякаш изтръпна при докосването. Другата му ръка хвана лявата ми буза и ме притисна дори по-близо към себе си. Езиците ни се въртяха заедно, обсебени от емоцията, презаредени с енергия и страст. Усещах някакви щипкания по цялото си тяло, които бяха единствените фактори, по които се ориентирах за съществуването си в този миг. Едва когато проклетия въздух ми свърши се отдръпнах, гълтайки максимално количество. Очите на Хари проблеснаха преди да сляза от колата и да се насоча към входа, крайно доволна. Знаех, че имам една от онези идиотски усмивки на лицето си, но не можех да я скрия, а и самата тя ми показваше за правилния избор, който бях направила с това да се впусна в тази крайно рискована афера с Хари, който едва познавах. И все пак уроците, които той спомена по време на вечерята все още измъчваха главата ми. Но представите за голото му тяло до моето разсеяха всички останали мисли и ми помогнаха да заспя доволна.

>>><<<

Хари:

Правилно ли постъпвах? Правилно ли беше да я желая? Сякаш живота ми зависеше от това да осезая голата ѝ кожа, триеща се срещу моята. Да усетя как кестенявата ѝ коса пада върху раменете ми, галейки ги с леко гъделичкане. Сутрешните ми мисли бяха прекъснати от звънеца на вратата. Бързо скочих от леглото и обух чифт дънки, след което излязох от стаята си и се запрепъвах надолу по дървените стъпала.

infatuation; harry styles Where stories live. Discover now