Chapter 1|17: Boss-employee-sex-friends

2K 158 4
                                    

Главата съдържа сексуално съдържание!

Мадисън:

Цялото купе се разтресе заедно с отчаяните ни опити да се доберем до задната седалка, където положих гръб върху фината кожа на тапицерията, а мускулестото тяло на Хари покри моето, изглеждайки толкова божествено и нереално... и не намясто с това палто, с което ръцете ми се заеха да смъкнат от раменете му. Захвърлих го някъде напред и моето последва примера му. Беше студено. Чувствах мимолетни пробождания от иглички навсякъде по тялото си, но жаждата да усетя онази топлина в себе си ме заслепяваше. Извих гръб, помагайки на Хари да свали прилепналата ми блуза и той я издърпа нагоре през главата ми. Очите му се напълниха, гледайки към все още наполовина прикритите ми гърди и бързо намери закопчалката на черния ми дантелен сутиен, който изхвърча някъде зад мен. Големите му длани зашариха по кръста ми, придърпвайки ме по-близо до себе си и се покачиха нагоре към бюста ми, обгръщайки всяка една от гърдите ми поотделно сякаш идеални калъпи за формата им. Ченето ми се стегна, поемайки стабилно количество въздух. Докато се бяхме усетили дънките и долното ни бельо също напуснаха телата ни, оставяйки ни един на друг, заобиколени от дебелия пласт на хладнината. Хари потърка вече втвърдените ми зърна и аз изохках, притваряйки очи от насладата, която си проправяше път в мен. Бях толкова възбудена и онемяла, че грам не се интересувах къде се намирахме и как възможността някой да ни види беше на сто и двайсет процента. Вкопчих нокти в гърба му, сериозно нуждаеща се да бъда по-близо до топлината му и само след секунди усетих няколко от пръстите му там долу. Той притисна един към клитора ми и ноктите ми се забиха жестоко в гърба му, докато ликуващите викове се бореха да излязат от устата ми. Беше ужасно мъчително. Чувствах се сякаш съм на ръба на нещо, готова да се откъсна от проблемите, но някой ме теглеше и не ми позволяваше да си тръгна... исках го толкова шибано много, не беше време сега за протакания. Пуснах едната си ръка от плещите му вероятно, оставила следи и разкарах ръката му, а прегракналият му смях огласи джипа.

— Нетърпеливата Мадисън — изпъшка едва-едва и се намести между краката ми, повдигайки единия и притискайки го към рамото си, защото откъм пространство бяхме меко казано ограничени.

Стиснах врата му, а другата си ръка закотвих в ръба на седалката, когато върха на члена му застана на входа ми.

infatuation; harry styles Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang