Chapter 1|9: Bondage

2.2K 163 6
                                    

Главата съдържа сексуално съдържание!

Мадисън:

— Хари — изкимтях и погледа ми затрептя към него. — Какво правиш? — сключих вежди въпросително и малко уплашено.

Къдравия погледна към мен, като смекчи физиономията си и се наведе към слънчевия ми сплит, допирайки топлите си устни до кожата ми там, при което затворих очи.

— Първият ти урок — изшептя срещу тялото ми и се изправи, за да довърши възела около китките ми.

Гърдите ми заочнаха все по-усилено да се повдигат и спускат, заради случващото се и скоро усетих същия допир от грубото въже и около краката си. Хари внимателно завърза всеки от глезените ми към един от ъглите на бюрото. Извих гръб над дървената повърхност, но не успях да се надигна, защото въжетата ме дърпаха назад, приковавайки тялото ми към мебела. Потъмнелите изумруди се подвесиха над мен, а ръцете му плъзнаха по ребрата ми, достигайки сутиена ми. Той пъхна ръка под гърба ми и с едно движение го откопча, след което го измушна изпод мишниците ми, захвърляйки го към останалите дрехи по пода. Отпуснах глава назад, уморена да натоварвам мускулите си и шумно издишах преди да чуя звука от тракането на желязната катарама на колана му. Отново изправих врата си и видях Хари да събува дънките си, оставайки по обикновени боксерки, които скоро последваха дънките. Определено можеше да бъде горд от размерите на приятелят си там долу, защото мен доста ме стреснаха. Усетих как се намърда пред мен и наведе глава към врата ми, а меките къдрици паднаха отгоре ми, гъделичкайки ме. Устните му се притиснаха към ключицата ми и бавно ги раздвижи, засмуквайки от кожата. Тих стон се изтръгна от гърдите ми и желанието да заровя ръце в косата му ме завладя, но не можех да го сторя, затова се размърдах колкото да го потисна. Парещите му устни се придвижиха надолу към стомаха ми, оставяйки пътека от краткотрайни целувуки след себе си. Свих корема си, щом усетих дъха му и стиснах очи, а скимтенето ми не изтрая дълго в устата ми. Къдриците му продължаваха да се влачат по плътта ми и да я карат да настръхва, докато се спускаше все по-надолу. Скоро достигна интимната ми зона и коленичи пред бюрото, а ръцете му се увиха около бедрата ми, придърпвайки ме по-близо до себе си. Божичко, бях готова да свърша още в мига, в който устните му докоснаха пулсиращата ми кожа там долу. Хари измърмори сладникаво и плъзна езика извън устните си, притискайки го към сърцевината ми, която едва ли е била по-щастлива някога. Гърба ми машинално се повдигна, а аз стиснах зъби, за да не пропусна стенанието да излезе. Топлият му език се въртеше в кръг срещу мен, карайки ме да скимтя като ранена от цялото неземно удоволствие, което като пожар се разпростираше по мен.

infatuation; harry styles Место, где живут истории. Откройте их для себя