Epilogue

1.6K 113 22
                                    

Любовта лумна помежду им със страшни пламъци. И ги обгори... по дяволите, обгори ги до кости. Но те продължаваха да се обичат, макар и обгорени; макар и превърнали се в прах.

Мадисън и Хари не се предадоха, но щом разбраха за съдбоносното разминаване, което бяха сътворили в целта си да се срещнат; в целта си да признаят любовта на другия... тогава си дадоха почивка. Не се потърсиха, нито върнаха по домовете си, защото бяха уморени, о, те бяха толкова изтощени.

Хари остана в дома на Мадисън. Майка ѝ се грижеше за него като свое дете и обожаваше как всяка вечер младия мъж разказваше за любовта на живота си една история в хиляди вариации.

Мадисън остана в дома на възлюбения си. Джема и Ан често я посещаваха, непрестанно я обгрижваха и обсипваха с любовта си.

Месеците изтичаха и накрая дойде ред на първата година. Двамата бяха готови. Бяха променени, но и същите. Бяха обичали, но все още обичаха. Бяха обгорени, но излекувани.

"Моя Мадисън, мое вдъхновение, моя любов" — Хари проплака, виждайки я излегнала се на Сиатълския плаж след отминалите дванадесет месеца.

"Люби ме, Хари. Люби душата ми и тялото ми, твои са. Онова неземно чувство ме завладява отново" — прошепна срещу устните му.

"Любов е" — засмя се и сълзи закапаха от очите му.

"Любов ще да е" — усмихна се и го целуна с цялата си страст.

И в действителност бе любов. Любов и щипка страст.

INFATUATION
от kiiaraah

Скъпи мои, това беше и епилога. Не знам на колко от вас се хареса, но се надявам на това.

Искам да ви благодаря, че преминахте заедно с мен през цялото предизвикателство с написването на историята, защото това значи страшно много за мен! ❤️

Пояснение:

Новата ми история (отново фенфикшън) е публикувана под заглавието "Primrose" и ви очаква в профила ми! Дано ви допадне както тази!

infatuation; harry styles Donde viven las historias. Descúbrelo ahora